Ανακοίνωση για τον Αγιασμό με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014

Με ιδιαίτερη χαρά σας περιμένουμε στην τελετή του Αγιασμού του σχολείου μας, για το νέο σχολικό έτος 2013-2014,
την Τετάρτη 11 Σεπτεβρίου 2013 στις 9:30 π.μ.
Η τελετή του Αγιασμού θα πραγματοποιηθεί από τον Πατέρα Γεράσιμο.
Μετά τον αγιασμό να διανεμηθούν τα βιβλία στους μαθητές.
Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά !

Η Διεύθυνση
και το Διδακτικό προσωπικό του σχολείου

Εκκλησιασμός μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας στις 23-4-2013

22ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ                                                 19/04/2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Τρίτη 23 Απριλίου 2013 και ώρα 8:45 π.μ., όλοι/ες οι μαθητές/τριες του σχολείου μας θα εκκλησιαστούν στην ενορία μας, εκκλησία των Τριών Ιεραρχών.

Τα παιδιά, το διδακτικό προσωπικό και η διεύθυνση του Σχολείου μας σας εύχονται  Καλό Πάσχα με υγεία, χαρά και πρόοδο.

Η Διεύθυνση του σχολείου

Εκδήλωση με θέμα: «Σχέσεις σχολείου και οικογένειας: για μια αποτελεσματική συνεργασία προς όφελος των παιδιών».

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 22ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου σας προσκαλούν στην εκδήλωση-συζήτηση  με θέμα «Σχέσεις σχολείου και οικογένειας: για μια αποτελεσματική συνεργασία προς όφελος των παιδιών».

που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013, ώρα 6.30 μ.μ., στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου (Γυμναστήριο).

ΟΜΙΛΗΤΡΙΕΣ:

1η. κα. Ζ. Μυλωνά, Σχολική Σύμβουλος της 16ης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας:

«Σχέσεις Σχολείου και γονέων»

2η. κα Ι. Μαλάτου,  Ψυχοπαιδαγωγός του Κέντρου  Κοινωνικής     Στήριξης του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου:

«Πρόληψη και αντιμετώπιση των δυσκολιών προσαρμογής στο σχολείο»

Τέλεση Ευχελαίου

Σας ανακοινώνουμε ότι την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 11.00 το πρωί  θα τελεσθεί Ευχέλαιο στο χώρο του σχολείο μας από τον εφημέριο της ενορίας μας των Τριών Ιεραρχών.

Αποκριάτικος χορός Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 22ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ

Σας προσκαλεί στον ετήσιο αποκριάτικο χορό του σχολείου μας την ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013 και ώρες από 13.00 έως 17.00 στη μουσική ταβέρνα: «Ο Φούρνος» (Πλάτωνος 64 Εύοσμος) με ζωντανή μουσική.

Το μενού θα περιλαμβάνει ατομική μερίδα κατά άτομο (κρεατικά της ώρας), σαλάτες ανά τέσσερα άτομα, αναψυκτικό για τα παιδιά και απεριόριστο κρασί.

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!

Τιμή πρόσκλησης 10 Ευρώ

http://22dim-evosm.thess.sch.gr/anakoinoseis/apok_xoros_2013.pdf

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου στις 13:30 θα προαγματοποιηθεί στο σχολείο μας ενδοσχολικό επιμορφωτικό – βιωματικό σεμινάριο σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα του κέντρου πρόληψης “Δικτύου Άλφα”, στους χώρους του 22ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου. Θα συμμετέχουν ο Σύλλογος Διδασκόντων, η σχολική Σύμβουλος κα Κέκια Αιμιλία και ο υπεύθυνος Αγωγής Υγείας της Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης κ. Χάλιος Ηλίας.