Εκλογές αιρετών εκπροσώπων εκπαιδευτικών

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το  ΥΠΑΙΘΠΑ, οι εκλογές για την ανάδειξη των Αιρετών Εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ και ΚΥΣΠΕ) θα διεξαχθούν τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012.

Για το λόγο αυτό όλα τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά τη μέρα των εκλογών προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία.

Καλωσήρθατε στο Blog του 22ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.