Εκλογές αιρετών εκπροσώπων εκπαιδευτικών
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘΠΑ, οι εκλογές για την ανάδειξη των Αιρετών Εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ και ΚΥΣΠΕ) θα διεξαχθούν τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012.
Για το λόγο αυτό όλα τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά τη μέρα των εκλογών προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία.