Επίσκεψη της συγγραφέα κ. Αγγελίδου Μαρίας στο Σχολείο μας στα πλαίσια προγράμματος Φιλαναγνωσίας

20140408_112853

20140408_113840

Στα πλαίσια του προγράμματος Φιλαναγνωσίας, το Σχολείο μας
συμμετείχε στον 3ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των εκδόσεων Μεταίχμιο.
Την Τρίτη 8 Απριλίου 2014, είχαμε την τιμή να υποδεχθούμε τη
συγγραφέα Μαρία Αγγελίδου, τρία βιβλία της οποίας χρησιμοποίησαν
τα τμήματα Γ1, Γ2 και Δ2 κατά τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Η κ. Αγγελίδου, με μοναδικό και χαρακτηριστικό τρόπο, μίλησε
στους μαθητές και τις μαθήτριες για τον πόλεμο στα αρχαία χρόνια.
Επίσης μίλησε για το συγγραφικό της έργο και απάντησε στις ερωτήσεις
που της απεύθυναν μαθητές και μαθήτριες.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αγγελίδου και ελπίζουμε και σε άλλες
μελλοντικές συνεργασίες μαζί

“Το κυνήγι του χαμένου αυγού” από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ολοήμερου

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Στο Ολοήμερο σήμερα Παρασκευή 11 Απριλίου παίξαμε μια παραλλαγή ενός γερμανικού πασχαλινού εθίμου που λέγεται: “Το κυνήγι του χαμένου αυγού”. Πρόκειται για ένα παιχνίδι σύμφωνα με το οποίο το Πασχαλινό Κουνελάκι κρύβει καλά, σε κήπους και αυλές, τα πασχαλινά αυγά και τα μικρά παιδιά πρέπει να τα βρουν και να τα μαζέψουν στο καλάθι τους.
Το παιχνίδι ήταν διασκεδαστικό και άρεσε πολύ στους μαθητές και τις μαθήτριες του Ολοήμερου. Το μαρτυρούν άλλωστε και οι φωτογραφίες που παραθέτουμε.
Η ιδέα για το παιχνίδι και η όλη πραγματοποίησή του επιτεύχθηκε χάρη στις προετοιμασίες και το μεράκι της δασκάλας του Ολοήμερου κ. Διαμάντω Παρασκευά. Της αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Ευχαριστούμε θερμά και την εκπαιδευτικό των Αγγλικών του Σχολείου μας κ. Αλεξία Τσιατούρα για τη βοήθειά της κατά τη διεξαγωγή του παιχνιδιού.

Συμμετοχή τριών (3) μαθητριών της Ε΄τάξης σε διαγωνισμό Ορθογραφίας στα πλαίσια του 19ου Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του 19ου Φεστιβάλ Παιδείας που
διοργάνωσε η Αντιδημαρχία Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας του
Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, πραγματοποιήθηκε εκτός των άλλων και
διαγωνισμός Ορθογραφίας ανάμεσα στους μαθητές και μαθήτριες των
Σχολείων του Δήμου.
Από το Σχολείο μας, κατόπιν διαγωνισμού εντός του σχολείου, προκρίθηκαν και συμμετείχαν στον ημιτελικό διαγωνισμό Ορθογραφίας, ο
οποίος διεξήχθη την Πέμπτη 3 Απριλίου στις 17:00 μ.μ στο Πολιτιστικό
Κέντρο Ευόσμου, τρεις μαθήτριες της Ε΄ τάξης: η Ντεμογιάννη Μαρία, η
Πετσούδη Αικατερίνη και η Τσιαρδακλή Φωτεινή. Στον τελικό αγώνα
Ορθογραφίας προκρίθηκε και συμμετείχε η μαθήτρια Τσιαρδακλή
Φωτεινή. Στην κριτική επιτροπή για τον ημιτελικό αγώνα συμμετείχαν και οι
εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας κ. Τοπαρλάνη Σοφία και κ. Δήμου
Αθανάσιος.

Συμμετοχή του σχολείου μας στο 6ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας

Το Σχολείο μας, συμμετέχει και φέτος στο 6ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, το
οποίο συνδιοργανώνεται από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και τους Σχολικούς
ΣυμβούλουςΠληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία μετο Κέντρο
Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΝΟΗΣΙΣ) και το Σωματείο
«Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης», που θα διεξαχθεί στις 9, 10
και 11 Απριλίου 2014 στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Οικονόμου» ΝΟΗΣΙΣ –
Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (σχετική άδεια
Υ.ΠAI.Θ.152527/Γ2/17-10-2013).
Η εργασία που εκπονήθηκε, από ομάδα μαθητών/τριώντης ΣΤ΄ τάξης του
Σχολείου μας, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κα Πελαγία Μπαϊτάση
ΠΕ70, κ. Ταρπάνη Γιώργο ΠΕ70, Τσιατούρα Αλεξάνδρα ΠΕ06, έχει στοιχεία
πρωτοτυπίας, δημιουργικής φαντασίας και ελκυστικής παρουσίασης.
Το θέμα της εργασίας τους είναι «ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ: ΤΑ ΠΙΟ
ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»

Eυχαριστήρια επιστολή προς τη Σχολική Σύμβουλο Πληροφορικής Δυτικής Θεσσαλονίκης κ. Σοφία Τζελέπη

ΠΡΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κα ΣΟΦΙΑ ΤΖΕΛΕΠΗ
«Ευχαριστήρια επιστολή»
Σας εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες για τις δύο εισηγήσεις σας με τίτλους «Χρήση και εφαρμογές του
διαδραστικού πίνακα μέσω των εργαλείων του στη σχολική τάξη» και «Σχεδιασμός και υλοποίηση
διδακτικού σεναρίου από τους επιμορφούμενους», τις οποίες πραγματοποιήσατε κατά τη διάρκεια του
επιμορφωτικού βιωματικού σεμιναρίου που συνδιοργανώσαμε στις 24/2/2014 στο σχολείο το οποίο
διευθύνω.
Η άμεση ανταπόκρισή σας στην πρόσκλησή μου για συνεργασία στην επιμόρφωση των
εκπαιδευτικών σχετικά με χρήση και τη λειτουργία των διαδραστικών πινάκων αφενός και αφετέρου οι
ουσιαστικές οδηγίες, επισημάνσεις και η όλη δημιουργική και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε κατά
τη διάρκεια της συνδιοργάνωσης του σεμιναρίου μάς ωθεί να προγραμματίσουμε, να σχεδιάσουμε και να μεθοδεύσουμε και την επόμενη συνεργασία μας.
Αξίζει να επισημάνω ότι ως εκπαιδεύτρια κατά το βιωματικό μέρος του σχεδιασμού και της
υλοποίησης διδακτικού διαδραστικού σεναρίου υπήρξατε δίπλα στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς
καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια για να τους μεταλαμπαδεύσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που η
δημιουργική χρήση των διαδραστικών πινάκων στην πράξη απαιτεί. Γι’ αυτό και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου, καθώς και το
ενδιαφέρον τους επί του θέματος ήταν πολύ υψηλά, δεδομένου ότι ο συνδυασμός θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης που τους παρασχέθηκε υπήρξε εκ του αποτελέσματος επιτυχής και αποδοτικός.
Ευελπιστούμε ότι η επόμενη συνεργασία μας δε θα είναι μακρινή.
Με εκτίμηση
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΠΕΛΑΓΙΑ Α. ΜΠΑΪΤΑΣΗ

Πραγματοποίηση Επιμορφωτικού Βιωματικού Σεμιναρίου Εκπαιδευτικών με θέμα: «Η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στη σχολική τάξη»

DSCN1976

DSCN1970

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε, την Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014, το εκπαιδευτικό βιωματικό σεμινάριο εκπαιδευτικών για την παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα (Interactive Whiteboard, IWB), που διοργάνωσε το 22o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο Πληροφορικής Δυτικής Θεσσαλονίκης κα Σοφία Τζελέπη. Ο τίτλος του σεμιναρίου ήταν: «Η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στη σχολική τάξη», το οποίο διήρκησε 4 ώρες και παρακολουθήθηκε με ενδιαφέρον από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων.

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η ανάδειξη της παιδαγωγικής αξίας του πολυτροπικού εργαλείου (Δ.Π.), η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών σε ζητήματα διδακτικών προσεγγίσεων και ανάπτυξη δεξιοτήτων των ΤΠΕ απαραίτητες για την επίτευξη των μαθησιακών τους στόχων.
Χαιρετισμό απηύθυνε η Διευθύντρια του Σχολείου, κα Πελαγία Μπαϊτάση, η οποία τόνισε την αναγκαιότητα πραγματοποίησης επιμορφωτικών σεμιναρίων τα οποία προάγουν την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και ενισχύουν τους εκπαιδευτικούς στον σύγχρονο παιδαγωγικό τους ρόλο.
Η προσκεκλημένη εισηγήτρια του σεμιναρίου κα Σοφία Τζελέπη αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, σε βασικές έννοιες και τεχνικές χρήσης και εφαρμογές του διαδραστικού πίνακα μέσω των εργαλείων του στη σχολική τάξη, και πώς ο εκπαιδευτικός, γνωρίζοντας τις δυνατότητες του διαδραστικού πίνακα, μπορεί να τον αξιοποιήσει μέσα στην τάξη χωρίς να τον θεωρεί αυτοσκοπό, αλλά ως μέσο για ανάπτυξη κατάλληλων μαθησιακών δραστηριοτήτων.

Εν συνεχεία, πραγματοποιήθηκε εισήγηση της Διευθύντριας του Σχολείου κυρίας Πελαγίας Μπαϊτάση, η οποία ανέπτυξε τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και θεωρητικές προσεγγίσεις, βασικές παιδαγωγικές εφαρμογές λογισμικών καθώς και την παιδαγωγική αξία της αλληλοεπίδρασης και της συνεισφοράς στα μαθησιακά αποτελέσματα που προσφέρουν οι διαδραστικοί πίνακες, ως νέα δυναμικά εργαλεία.

Οι εισηγήσεις των εκπαιδευτικών ΠΕ70 κ. Γιώργου Τζελέπη και κ. Γιώργου Ταρπάνη αφορούσαν τη δημιουργία και την εφαρμογή διδακτικού σεναρίου μέσω του διαδραστικού πίνακα, προσέλκυσαν έντονα το επαγγελματικό ενδιαφέρον των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών και Σχολικών Συμβούλων των Περιφερειών του Ν. Θεσσαλονίκης, με το περιεχόμενο των εισηγήσεων.

Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις βιωματικές δραστηριότητες, οι οποίες κάλυψαν σημαντικό μέρος του σεμιναρίου.

Επίσης τίμησαν το σεμινάριο αυτό με την παρουσία τους οι παρακάτω αξιόλογοι Σχολικοί Σύμβουλοι Ν. Θεσσαλονίκης και Ν. Σερρών: κ. Βαγενάς της 18ης Εκπ. Περιφέρειας, , η κα Εμμανουηλίδου Ευμορφία της 15ης Εκπ. Περιφέρειας , η κα Λαζαρίδου Μαρία της 14ης Εκπ. Περιφέρειας και η κα Αιμιλία Κέκια της 17ης Εκπ. Περιφέρειας και πρώην Σχολική Σύμβουλος της Περιφέρειάς μας. Η παρουσία της Σχολικής μας Συμβούλου κα Ζαφειρούλα Μυλωνά της 16ης Εκπ. Περιφέρειας κατέστη αδύνατη λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.

Η ανταπόκριση των εκπαιδευτικών, η αθρόα προσέλευση και το ενδιαφέρων τους, πραγματικά μας συγκίνησε.