Ανακοίνωση για τον Αγιασμό για το νέο Σχολικό Έτος 2014-2015
Με ιδιαίτερη χαρά σας περιμένουμε στην τελετή του Αγιασμού του Σχολείου µας, για το νέο σχολικό έτος 2014-2015,
την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:00 π.µ.
Η τελετή του Αγιασμού θα πραγματοποιηθεί από τον Πατέρα Γεράσιμο.
Μετά τον Αγιασμό θα διανεμηθούν τα βιβλία στους μαθητές.
Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Η Διεύθυνση
και το Διδακτικό Προσωπικό του Σχολείου
Πρόσκληση για την Τελετή Λήξης της Σχολικής Χρονιάς από το 22ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Οι μαθητές, το Διδακτικό Προσωπικό, η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 22ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, σας προσκαλούν Τρίτη 10 Ιουνίου και ώρα 18:30 μ.μ. στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας, να παρακολουθήσετε, στα πλαίσια της Τελετής Λήξης της Σχολικής χρονιάς 2013-2014, μουσικό-αθλητικές εκδηλώσεις που με αγάπη και μεράκι έχουν ετοιμάσει οι μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Μπαϊτάση Πελαγία
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Γιορτή λήξης Σχολικού Έτους – 10-6-2014 – Πρόσκληση
Γιορτή λήξης Σχολικού Έτους – 10-6-2014 – Αφίσα, Πρόγραμμα
Επίσκεψη στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή – 21-5-2014
Την Τετάρτη 21-5-2014 τα τμήματα Γ1, Γ2, Δ1 και Δ2 του Σχολείου μας
επισκέφθηκαν την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή για να
παρακολουθήσουν το πρόγραμμα: «Επίσκεψη στο Αγρόκτημα», διάρκειας 2,5 ωρών.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πώς
φροντίζεται ένας αμπελώνας και πώς παράγεται το κρασί.
Επισκέφθηκαν το γαλακτοκομείο της Σχολής, το εκτροφείο
σαλιγκαριών, τα θερμοκήπια και είδαν από κοντά τα μοσχαράκια.
Πήραν πληροφορίες για τις αγροτικές εργασίες και την κτηνοτροφία και
γνώρισαν τη βιβλιοθήκη και τις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν οι
μαθητές και οι σπουδαστές της Σχολής.
Φωτογραφίες επίσκεψης στην Αθήνα των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης στις 4-5-6 Μαρτίου
Μαθητικές Ορχήστρες 2013-14 – Τελετή Λήξης Σχολικού Έτους 2013-14 – 22ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
Πρακτική άσκηση φοιτητών της Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας του Α.Π.Θ στο Σχολείο μας
Στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των φοιτητών της Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ πραγματοποιήθηκε στις 28.4. και 5.5.2014 διδασκαλία από τους φοιτητές στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας. Οι φοιτητές Καρβουνίδου Ευφροσύνη, Δήμητρα Μακρή και Καλούτσικος Δημήτρης δίδαξαν στα παιδιά γραμματικά φαινόμενα και λεξιλόγιο της γερμανικής γλώσσας με τον διαδραστικό πίνακα, με ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες δραστηριότητες, με παιχνίδια, κάρτες, πολύχρωμα χαρτόνια και άλλα. Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν θετικά και όλοι ευχαριστήθηκαν την εκπαιδευτική διαδικασία. Ήταν μια ευχάριστη και δημιουργική εμπειρία για όλους μας.!
Η δασκάλα των γερμανικών
Νέικου Αφροδίτη
ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ
Για τις Άγιες ημέρες της Ανάστασης του Κυρίου και του Πάσχα, οι μαθητές/τριες, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του 22ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου σας εύχονται Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα με χαρά και εσωτερική γαλήνη!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Πελαγία Μπαϊτάση


















