Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Επίσκεψη στην έκθεση “Σχέδια, ξυλογραφίες και τα βότσαλα” της Βάσως Κατράκη

“Η Τέχνη δεν είναι παιχνίδι για αργόσχολους. Είναι αστραπή, είναι πόνος, είναι γέννα” Βάσω Κατράκη

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου γνωρίσαμε το έργο της σπουδαίας χαράκτριας Βάσως Κατράκη. Η Βάσω Κατράκη, μια από τις σημαντικότερες χαράκτριες του 20ου αιώνα, σφράγισε με τις το ύφος της την μεταπολεμική χαρακτική στην Ελλάδα.

Τα παιδιά δημιούργησαν τα πρώτα χαρακτικά τους έργα με θέμα την πεσμένη πόρτα του Πολυτεχνείου και μορφές της Βάσως Κατράκη. Είδαμε στην τάξη σε video την Βάσω Κατράκη να μιλάει για τη ζωή και το έργο της.

Επισκεφτήκαμε την έκθεση “Σχέδια, ξυλογραφίες και τα βότσαλα” της Βάσως Κατράκη στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων. Στην έκθεση είδαμε προσχέδια έργων, πίνακες ζωγραφικής, χαρακτικά, μήτρες και βότσαλα.

Νέο Παρουσίαση του Microsoft PowerPoint

Η υπεύθυνη μας μίλησε για την ζωή και το έργο της καλλιτέχνιδας. Μας έδειξε χαρακτικά σε ξύλα, δίπλα στις μήτρες τους αλλά και ανάτυπα έργων δίπλα στο αρχικό σχέδιο ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά όλα τα στάδια δημιουργίας ενός χαρακτικού έργου. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τα έργα και άρεσαν πολύ τα βότσαλα που ζωγράφιζε η καλλιτέχνιδα κατά τη διάρκεια της εξορίας της στη Γυάρο.

164 168

Στο σχολείο ζωγράφισαν βότσαλα.

Πολυτεχνείο  199 225 204

Κάναμε και μια δοκιμή να δημιουργήσουν μήτρες χαράζοντας σε πλαστελίνη σχέδια και να τα τυπώνουν.

065 066

Ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από την έκθεση.

209 210 216 217

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Εργαστήρια δεξιοτήτων

20 Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Η 20η Νοεμβρίου είναι ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά και τα δικαιώματά τους. Το 1989 υπογράφηκε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού από τη Γενική Συνέλευση του OHE, με πρωτοβουλία της τότε Πολωνικής κυβέρνησης και της UNICEF, υιοθετήθηκε ομόφωνα από τα Ηνωμένα Έθνη και τέθηκε σε ισχύ έναν χρόνο αργότερα.

Είναι ο πρώτος παγκόσμιος νομικά δεσμευτικός κώδικας, ο οποίος βασίζεται στην αδιαπραγμάτευτη ανάγκη κάθε ανθρώπινης ύπαρξης, που ανήκει στην ευάλωτη ηλικιακή ομάδα κάτω των 18 ετών, να επιβιώσει και να ενηλικιωθεί, αναπτύσσοντας πλήρως τις δυνατότητές της, ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας, χρώματος, θρησκείας, ηλικίας, αναπηρίας, καταγωγής και κοινωνικής τάξης.

Περιλαμβάνει 54 άρθρα και επικυρώθηκαν από 193 κράτη. Στην Ελλάδα κυρώθηκε στις 2 Δεκεμβρίου 1992 με τον Ν.2101/92 και περιλαμβάνει τρεις μεγάλες κατηγορίες δικαιωμάτων:

Προστασία (από κάθε μορφής κακοποίηση, εκμετάλλευση, διάκριση, ρατσισμό, κ.λπ.)

Παροχές (δικαίωμα στην εκπαίδευση, την υγεία, την πρόνοια, την ψυχαγωγία, κ.λπ.)

Συμμετοχή (δικαίωμα στην έκφραση γνώμης, την πληροφόρηση, τον ελεύθερο χρόνο, κ.λπ.).

Σύμφωνα, λοιπόν, με τη Σύμβαση, τίθενται στοιχειώδεις αρχές για τα δικαιώματα ειδικής φροντίδας, προστασίας και ευημερίας των παιδιών στα διάφορα στάδια εξέλιξής τους, καθορίζοντας με σαφήνεια πως:

-Το βασικό δικαίωμά τους αποτελεί το να είναι… παιδιά και να καλύπτονται όλες τους οι ανάγκες για τροφή, νερό, σπίτι, γονείς, αγάπη, ευτυχία, ασφάλεια, φροντίδα, υγεία, ειρήνη, ισότητα, παιχνίδι, μόρφωση, δίκαιη μεταχείριση και να ακούγεται η φωνή τους!

-Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη ζωή, την επιβίωση και την ανάπτυξη.

-Οι γονείς έχουν τον πιο σημαντικό ρόλο στην ανατροφή τους.

οικογένεια έχει την ευθύνη να βοηθά το παιδί να μαθαίνει να ασκεί τα δικαιώματά του και να εξασφαλίζει την προστασία τους.

-Οι ενήλικες πρέπει να κάνουν αυτό που είναι καλύτερο για τα παιδιά. Όταν παίρνουν αποφάσεις, πρέπει να σκέφτονται τις συνέπειες που θα έχουν σε εκείνα.

-Το κράτος έχει ευθύνη για την εξασφάλιση και την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών. Πρέπει να βοηθά την οικογένεια να τα προστατεύει και να δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου θα μπορούν να μεγαλώσουν και να αναπτυχθούν πλήρως.

Ας αποτελέσει, λοιπόν, αυτή η ημέρα την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή των παιδιών όλου του κόσμου!

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

17η Νοέμβρη 2024

Η προσέγγιση των  γεγονότων του Πολυτεχνείου στο Νηπιαγωγείο είναι δύσκολη. Με αφορμή την επέτειο της 17ης Νοέμβρη 1973 μιλήσαμε στα παιδιά  για την έννοια της Δημοκρατίας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Τα παιδιά είδανε πλούσιο φωτογραφικό και οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και διαβάσαμε σχετικά βιβλία.

Με αλουμινόχαρτο δημιούργησαν ανθρώπινες μορφές.

205 20241114 1508452

Σ΄ ένα κουτί ζωγράφισαν στο φόντο το κτήριο του Πολυτεχνείου.

20241114 1515203

Εγκιβωτίσαμε τα γλυπτά των παιδιών και δημιουργήθηκε μια τρισδιάστατη μακέτα με τον αυλόγυρο του Πολυτεχνείου.

20241114 154127

Τα παιδιά είδανε πίνακες που εμπνεύστηκαν μεγάλοι Έλληνες ζωγράφοι και χαράκτες από την εξέγερση στο Πολυτεχνείο. Μέσα από τα χαρακτικά έργα της Βάσως Κατράκη γνωρίσαμε την τέχνη της χαρακτικής και τη διαδικασία της εκτύπωσης.

Πειραματιστήκαμε και με την τεχνική της υψιτυπίας. Στο υλικό milan σκαλίσαμε έναν ήλιο και μια ανθρώπινη μορφή, εμπνευσμένα από τα έργα της χαράκτριας Βάσω Κατράκη.

Τα παιδιά μελάνωσαν τις μήτρες στα ταμπόν και τύπωσαν τις φιγούρες στο χαρτί.

109

123 124

Δημιουργήσαμε και μια μήτρα σε depron, στην οποία ήταν χαραγμένα τα κάγκελα και η πεσμένη πόρτα του Πολυτεχνείου.

Τα παιδιά περνούσαν μαύρο χρώμα με ρολό, στην μήτρα και τοποθετούσαν πάνω ένα χαρτί. Πίεζαν το χαρτί πάνω στη μήτρα και καθώς σηκώνανε το χαρτί αποκαλύπτανε την εκτύπωση.

220 233 241 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2024 1

Η χαρακτική είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα τέχνη καθώς μπορείς να παράγεις σειρές όμοιων έργων, τα αντίτυπα.

Κάθε καλλιτεχνικό αντίτυπο που δημιουργείται με τη μέθοδο αυτή είναι πρωτότυπο έργο.

Διαβάσαμε και παίξαμε κουκλοθέατρο με τα παιδιά, το βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου “Ντενεκεδούπολη”. Τα παιδιά ταυτίστηκαν με τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης, χόρεψαν μαζί τους, τάισαν τον Λαδένιο…

Νέο Παρουσίαση του Microsoft PowerPoint 34420241114 122609

Στο ολοήμερο τα παιδιά ζωγράφισαν με τέμπερες την πόρτα του Πολυτεχνείου και μετά την γέμισαν με λουλούδια για τους φοιτητές.

264 271 280 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2024 5

294

 

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Φθινόπωρο τώρα!!!

Με το δέντρο του Νοέμβρη, μια ομαδική και συνεργατική εργασία, υποδεχτήκαμε τον τελευταίο μήνα του Φθινόπωρου.

Τα παιδιά σκίσανε με τα χέρια τους βελουτέ χαρτιά και με τις λουρίδες δημιούργησαν τον κορμό και τα κλαδιά ενός δέντρου.

534 Αντιγραφή 538 Αντιγραφή

Χρωμάτισαν με λαδοπαστέλ φύλλα και τα έκοψαν.

013

Τα κόλλησαν πάνω και κάτω από το δέντρο.   Τέλος με νερομπογιές χρωμάτισαν το φόντο.

024 1 032

Ζωγράφισαν με λαδοπαστέλ ελεύθερα φθινοπωρινά δέντρα.

046 047

Στο ολοήμερο τα παιδιά δημιούργησαν μονοτυπίες με θέμα τα φύλλα του φθινοπώρου!!!

Η μονοτυπία είναι μια τεχνική ανάμεσα στη ζωγραφική και τη χαρακτική. Θα μπορούσε να ορισθεί ως τυπωμένη ζωγραφική. Το τελικό έργο (που είναι μοναδικό, σε αντίθεση με τη χαρακτική, όπου έχουμε πανομοιότυπα αντίγραφα) είναι εκτύπωση, χωρίς όμως να υπάρχει η συνήθης μήτρα.

504 516

513 528

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Πόσο μοναδικός είναι… ο εαυτός μου

Επεξεργαστήκαμε την ενότητα ο εαυτός μου. Τα παιδιά μίλησαν για τον εαυτό τους, περιγράψανε τον εαυτό τους, αγαπημένες τους συνήθειες. Διαπιστώσαμε  πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός. Τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους.

λ 1

Διαβάσαμε το βιβλίο: Αχ! Γιατί να είμαι γάτα.

Το παραμύθι αναφέρεται στην αποδοχή των χαρακτηριστικών μας & του εαυτού μας, αλλά και της μοναδικότητας, των χαρακτηριστικών και της ιδιοσυγκρασίας του κάθε ανθρώπου και καλλιεργεί αυτοεκτίμηση στα παιδιά.

λ 4 λ 5

Μίλησαν για τα ονόματά τους, τα γράψανε σε φύλλα και δημιούργησαν ένα δέντρο της τάξης,

009

και μια ολόκληρη πόλη!!!

Νέο Παρουσίαση του Microsoft PowerPoint 2

Διακόσμησαν τα αρχικό γράμμα του ονόματός τους!

149

Μιλήσαμε για το σώμα. Διαπίστωσαν πως στο σώμα τους υπάρχουν σχήματα!!! Το κεφάλι είναι κύκλος, ο κορμός μας ορθογώνιο, τα πόδια και τα χέρια ορθογώνια… Το πρόσωπο επίσης έχει πολλά σχήματα…

Κάνανε τις αυτοπροσωπογραφίες τους.

276

Είδαμε πορτρέτα καλλιτεχνών. Σταθήκαμε στα πορτρέτα του Πικάσο και όπως είπανε τα παιδιά είναι περίεργοι οι άνθρωποι που ζωγραφίζει. Μοιάζουν με ελέφαντες, άλογα…

Εκτυπώσαμε τα πορτρέτα των παιδιών και ζητήσαμε να παρέμβουν στα χαρακτηριστικά με φαντασία.

281

Σε παλιές θήκες  cd κολλήσαμε στο εσωτερικό μέρος φωτογραφίες των παιδιών και ζωγράφισαν στην πάνω μεριά το πορτρέτο τους.

136 162

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου!

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 στην τάξη έγιναν παρουσιάσεις και συζητήσεις για τον πόλεμο και την ειρήνη. Διαβάσαμε βιβλία και κείμενα που αναφέρονται στην εποχή. Τα παιδιά δραματοποίησαν το παραμύθι της Γαλάτειας Σουρέλη “Ο γίγαντας και ο νάνος”. Τα παιδιά εκφράσανε με τον δικό τους τρόπο τι σημαίνει πόλεμος, τι ειρήνη και καταγράψαμε τις απαντήσεις.

018

Είδαμε σημαίες από πολλές χώρες του κόσμου. Ήδη τα παιδιά γνωρίζανε αρκετές σημαίες. Κάνανε ομαδοποιήσεις με βάση τα χρώματα, τα σχήματα, τα σύμβολα.

Μιλήσαμε για την ιστορία της ελληνικής σημαίας. Τα παιδιά τυπώσανε με την τεχνική της υψιτυπίας την σημαία.

062054

056074

Προτείναμε στα παιδιά να δημιουργήσουν ένα μυστικό αλφάβητο και μ΄αυτό να κάνουμε ένα “βραχιόλι για την ειρήνη”.

Συνδυάζοντας την Εβδομάδα Προγραμματισμού με την 28η Οκτωβρίου σχεδιάσαμε μια unplugged δραστηριότητα Pixel Art. Μ΄ αυτή την δραστηριότητα οι μαθητές εισάγονται στην έννοια της ψηφιοποίησης εικόνων, θα γνωρίσουν τα pixels και θα φτιάξουν μια εικόνα από τον κώδικα των pixels.

Τα παιδιά ακολουθώντας τον κώδικα χρωμάτισαν τα τετράγωνα και δημιούργησαν την σημαία της Ιταλίας και της Γερμανίας.

178 179

Γιορτάσαμε την επέτειο στην τάξη μας!

Χρόνια Πολλά Ελλάδα1 Χρόνια Πολλά Ελλάδα2

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Η ειρήνη είναι στο χέρι μας…

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 στην τάξη έγιναν παρουσιάσεις και συζητήσεις για τον πόλεμο και την ειρήνη. Τα παιδιά εκφράσανε με τον δικό τους τρόπο τι σημαίνει ο πόλεμος και τι η ειρήνη και καταγράψαμε τις απαντήσεις.

ΕΙΡΗΝΗ

Προτείναμε στα παιδιά να δημιουργήσουν ένα μυστικό αλφάβητο και μ΄αυτό να κάνουμε ένα “βραχιόλι για την ειρήνη”.

Στην ολομέλεια, συζητήσαμε για την έννοια του αλφάβητου και πώς μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα γράμματα με σύμβολα, χρώματα, σχήματα ή αντικείμενα. Τα παιδιά είχαν πολλές ιδέες. Να γίνει το βραχιόλι με πεταλούδες, αστέρια, καρδιές, λουλούδια, χάντρες. Καταλήξαμε πως το βραχιόλι θα είχε πολύχρωμες χάντρες. Γράψαμε σ΄ένα μεγάλο χαρτί την λέξη ΕΙΡΗΝΗ και ζητήσαμε από τα παιδιά να επιλέξουν διαφορετικό χρώμα χάντρας για κάθε γράμμα.

Καταλήξανε: το Ε να είναι πορτοκαλί χάντρα το Ι ροζ χάντρα το Ρ πράσινη χάντρα το Η μπλε χάντρα και το Ν κίτρινη χάντρα. Σε ένα φύλλο εργασίας χρωμάτισαν τον κώδικα που δημιούργησαν.

121

Στη συνέχεια πήραν το κορδόνι τις χάντρες, πέρασαν με την σωστή σειρά τις χάντρες και κάνανε το βραχιόλι με τη λέξη “Ειρήνη”.

125 132

Στο δέσιμο του βραχιολιού βάλαμε και το σήμα της ειρήνης. Στη συνέχεια παρουσίασαν τα βραχιόλια τους στην ολομέλεια και ανέλυσαν το κωδικοποιημένο μήνυμα που είχαν δημιουργήσει.

139

Τα παιδιά έμαθαν να αντικαθιστούν γράμματα με αντικείμενα, τις  χάντρες, μια βασική έννοια κωδικοποίησης που συνδέεται με την υπολογιστική σκέψη. Συνεργάστηκαν και αποφάσισαν από κοινού με ποια χρώματα θα συμβολίσουν κάθε γράμμα. Δημιούργησαν  ένα δικό τους σύστημα επικοινωνίας.

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Προγραμμάτισε μέχρι το αρχικό σου γράμμα

To σχολείο μας από το 2018 είναι σε μια μεγάλη συμμαχία σχολείων που συμμετέχουν στη δράση Code Week, με δραστηριότητες ρομποτικής για το νηπιαγωγείο!!!

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024 πραγματοποιείτε από τις 14 έως τις 27 Οκτωβρίου 2024, και διοργανώνεται με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.  Είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία για την προώθηση του ψηφιακού εγγραμματισμού και της συνεργασίας, καθώς και για την στήριξη των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων, να ζωντανέψουν τις ιδέες τους μέσω του προγραμματισμού και της κωδικοποίησης.

Διαφάνεια2 1

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.

Μια από τις δραστηριότητες των ημερών  που πέρασαν ήταν η αναγνώριση του ονόματος του κάθε παιδιού. Παίξαμε παιχνίδια με τις καρτέλες των ονομάτων. Τα παιδιά μάθανε να αναγνωρίζουν ολιστικά το όνομά τους.

Διαβάσαμε την ιστορία του Εμμανουήλ Α. Μπακακούλη. Η ιστορία του μικρούλη Βάτραχου είναι ένα κλασικό ταξίδι αναζήτησης ταυτότητας για τον ήρωα ο οποίος στη διαδρομή θα συναντήσει εμπόδια και δυσκολίες αλλά στο τέλος θα βρει κατανόηση, αποδοχή, αγάπη και εντέλει την ευτυχία.

Μιλήσαμε και για τα ρομπότ. Τα παιδιά γνώρισαν το ρομποτάκι της τάξης, τη BeeBot τη μελισσούλα.

“Φεύγω!” είπε ο μικρούλης Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης.
“Όλο τον κόσμο θα γυρίσω, να βρω σοφούς να τους ρωτήσω: το Άλφα αυτό το κεφαλαίο σημαίνει τίποτα ωραίο ή τίποτ’ άλλο, συμφορά μου, που μου ντροπιάζει τ’ όνομά μου;”

Βοηθήσαμε τον μικρούλη Εμμανουήλ Α. Μπακακούλη να γυρίσει όλο τον κόσμο. Ετοιμάσαμε μια πίστα με πολλά βατραχάκια, κάθε βατραχάκι είχε και διαφορετικό αρχικό γράμμα. Τα παιδιά προγραμμάτιζαν το ρομποτάκι και φτάνανε στο αρχικό τους.

259 265 272 273

Τα παιδιά συνεργάστηκαν στον προγραμματισμό και κατάφεραν με υπομονή και επιμονή να καταφέρουν τον στόχο τους και η Beebot να πάει σε όλα τα αρχικά γράμματα των παιδιών.

Η δραστηριότητα ενθουσίασε τα παιδιά!!!

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες

Σεισμός! Η γνώση είναι προστασία!!!

Την βδομάδα που πέρασε κάναμε την προγραμματισμένη άσκηση σεισμού στο σχολικό μας συγκρότημα.

Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά σε πολλές χώρες του κόσμου και στην χώρα μας. Η Ελλάδα είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια.

Ταξιδέψαμε στην Αρχαία Ελλάδα και μιλήσαμε για τον Εγκέλαδο, τον αρχηγό των γιγάντων και το τέλος του. Συζητήσαμε με τα παιδιά για τους σεισμούς.

Εστιάσαμε στην ενημέρωση και τα μέτρα προστασίας στο σχολείο και τα βήματα που ακολουθούμε.

  1. Αν είμαι στα τραπεζάκια και ζωγραφίζω ή τρώω μπαίνω κάτω από το τραπέζι και κρατάω το πόδι του τραπεζιού. Αν είμαι κοντά στο κουκλόσπιτο ή στην παρεούλα, γίνομαι χελωνίτσα και καλύπτω το κεφάλι μου με τα χέρια.
  2. Μόλις σταματήσει ο σεισμός, κάνουμε τρενάκι μπροστά στην πόρτα της τάξης, ήρεμα και χωρίς πανικό για να βγούμε στην αυλή.
  3. Στο προαύλιο στεκόμαστε μπροστά στο παρτέρι, ήρεμα και υπομονετικά.

Σε φύλλα εργασίας κατέγραψαν έναν σεισμό, όπως οι σεισμογράφοι και γράψανε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

260264 1

Καλό είναι σε περίπτωση σεισμού να έχουμε προετοιμάσει κάποια βασικά πράγματα. Τα παιδιά ετοιμάσανε τα σακιδιάκια με τα απαραίτητα αντικείμενα που χρειάζονται σε περίπτωση σεισμού.

226227 1232 1

Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν συμμετείχαν στην άσκηση. Με ψυχραιμία ακολούθησαν τις οδηγίες και η άσκηση έγινε με επιτυχία από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του συγκροτήματος.

Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.) ιδρύθηκε το 1983. Σκοπός του Ο.Α.Σ.Π. είναι η επεξεργασία και ο σχεδιασμός της αντισεισμικής πολιτικής της χώρας καθώς και ο συντονισμός των ενεργειών δημοσίου και ιδιωτικού δυναμικού για την εφαρμογή της πολιτικής αυτής.

Ο Ο.Α.Σ.Π. δημιουργεί εκπαιδευτικό υλικό παιδαγωγικά και διδακτικά κατάλληλο για θέματα αντισεισμικής προστασίας με στόχο την ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και εκπαίδευσή τους σε θέματα διαχείρισης του σεισμικού κινδύνου.

Μπείτε στο site: https://oasp.gr/ να ενημερωθείτε. Διαβάστε τα ενημερωτικά φυλλάδια και παρακολουθήστε βίντεο με οδηγίες για την προστασία από σεισμούς.

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση

Αγαπητοί γονείς,

Σας προσκαλούμε σε ενημερωτική συνάντηση με θέμα:

“Το παιδαγωγικό έργο του νηπιαγωγείου (σκοποί & στόχοι)”

Η συνάντηση θα γίνει την:Πέμπτη 17 Οκτωβρίου  στις 5.30μ.μ. στο σχολείο μας.