Αειφόρο Σχολείο

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  Σχ.Έτους 2023-2024



Λήψη αρχείου



 ΤΟ ΝΕΡΟ – πολύτιμες σταγόνες

Στα πλαίσια του αειφόρου σχολείου και των εργαστηρίων δεξιοτήτων πραγματοποιούνται διάφορα προγράμματα, όπως το παρακάτω με την εποπτεία της κ. Περιστέρη Καλλιόπης και των εκπαιδευτικών των τάξεων.



Λήψη αρχείου

 



 

Παγκόσμια Ημέρα της ΓΗΣ

Η 22η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως η «Ημέρα της Γης» και  χώρες σε όλο τον κόσμο την γιορτάζουν διοργανώνοντας διάφορες εκδηλώσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση στα διάφορα περιβαλλοντικά θέματα που έχουν προκύψει στις μέρες μας.

IMG 956cac30a8b3f6eeb3bd43e65a638877 V

 

Θέλοντας να τιμήσουμε την Ημέρα της Γης, πραγματοποιήθηκαν δράσεις και στο σχολείο μας, όπως στολισμός φελλοπίνακα από μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ και Δ΄ τάξης, ενημέρωση εκπροσώπων της ΣΤ΄ σε άλλες τάξεις και δημιουργία μικρών ψηφιακών βιβλίων και αφισών  στα Αγγλικά από τα παιδιά της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης.

 

 

 

 

IMG ebc1d108be64248dac1611dae2a921ab V IMG 9a0d30d9fb5ddf1e171918e264e5c774 V  Earth Day 2024

Natalia Nicole Thanos Spyros Άγγελος Σ Όμηρος

 



 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 1

Πριν λίγες μέρες έληξε ο Μεγάλος Εκπαιδευτικός Διαγωνισμός Ανακύκλωσης Σχολείων Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 39 Δήμων της Αττικής που διοργανώθηκε από την εταιρεία ΤΕΧΑΝ σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής (Π.Ε.Δ.Α.), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού.

Το σχολείο μας, με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ1 τάξης, συμμετείχε σε αυτόν επιτυχώς, κατορθώνοντας να φτάσει στην 245η θέση από τα 619 σχολεία της Αττικής, ανακυκλώνοντας 7.977 τεμάχια.

Ο διαγωνισμός αυτός ήταν η αρχή, καθώς τα παιδιά μαθαίνοντας για τη σημασία και τα οφέλη αυτής της κίνησης, συνεχίζουν να ανακυκλώνουν αντικείμενα με ιδιαίτερη θέρμη.



 

ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ – ΕΘΙΣΜΟΣ (VIDEO)

Υπάρχουν πιθανότητες εξαπάτησης ή εκφοβισμού ή άλλης μορφής προβληματικής συμπεριφοράς κατά τη χρήση του Διαδικτύου από το παιδί του Δημοτικού; Υπάρχει ανάγκη ο/η γονέας/κηδεμόνας και ο/η εκπαιδευτικός να γνωρίζουν τους κινδύνους πού ενυπάρχουν στο Διαδίκτυο; Μπορεί ο ενήλικας, γονιός και εκπαιδευτικός, να συμβάλλει στο να έχει το παιδί του Δημοτικού θετική εμπειρία στο πλαίσιο του ασφαλούς διαδικτύου; Πώς μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να βοηθήσουν ένα παιδί που έχει καταστεί θύμα;πρόχειρη δίωξη μεγαλη

Για να δοθούν απαντήσεις στα παραπάνω το Σχολείο μας, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, συμμετείχε σε διαδικτυακή ενημέρωση 1,5 ώρας της  Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τη Δευτέρα 08/04/2024 (18:30). Η θεματολογία της ενημέρωσης ήταν:

  1. φαινόμενο διαδικτυακού εξαναγκασμού και εκφοβισμού
  2. φαινόμενο διαδικτυακής παραπλάνησης μέσα από λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και διαδικτυακών παιχνιδιών
  3. ψεύτικοι διαδικτυακοί λογαριασμοί
  4. φαινόμενο προκλήσεων μέσω διαδικτύου
  5. φαινόμενο εκδικητικής πορνογραφίας και στοχοποίησης θυμάτων στον πραγματικό κόσμο
  6. εκφοβισμός μέσω διαδικτύου
  7. διαδικτυακά παιχνίδια και χρόνος παραμονής σε αυτά
  8. διαδικτυακές απάτες

Στο Σχολείο μας εκτός από γονείς παρακολούθησε την εκδήλωση και η αναπληρώτρια προϊσταμένη του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Αθήνας κα  Ευδοξία Μπιχαρικοπούλου. Θέμα του δεύτερου μέρους ήταν οι τρόποι πρόληψης από τον/την γονέα/κηδεμόνα των παραπάνω προβληματικών καταστάσεων κατά την διαπαιδαγώγηση του παιδιού σχολικής ηλικίας και του/της εφήβου/ης και η υποστήριξή του, εάν πέσει θύμα ή τα υλοποιήσει ως θύτης. Η κα Μπιχαρικοπούλου Ε. εκτός από αυτά απάντησε σε ερωτήσεις γονέων είτε βρίσκονταν στην αίθουσα είτε παρακολουθούσαν από το webex.

Μερικά από τα χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν :

κάθε παιδί/έφηβος-η:

  • χρειάζεται να ενθαρρύνεται να μιλάει στους γονείς του και στον/ην εκπαιδευτικό, να αισθάνεται ότι δεν είναι μόνος/η του/της και να ζητάει βοήθεια,
  • να μάθει να μη μιλάει σε αγνώστους στο διαδίκτυο, όπως και στην πραγματική ζωή,
  • να συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι στο διαδίκτυο δεν είναι πάντα αυτό που ισχυρίζονται,

κάθε ενήλικας ή παιδί/έφηβος-η:

  • να μάθει να το χρησιμοποιεί για τα καλά του διαδικτύου αλλά να ενημερώνεται τόσο για την ορθή χρήση του αλλά
  • και για τους κινδύνους, π.χ.
    • grooming/Διαδικτυακή αποπλάνηση,
    • texting-sexting/ανταλλαγή μηνυμάτων που εξελίσσεται σε ανταλλαγή μηνυμάτων με ερωτικό περιεχόμενο,
    • πλαστοί λογαριασμοί διάσημων προσώπων, π.χ. ηθοποιών
    • διαδικτυακά παιχνίδια,
    • διαδικτυακές απάτες,
    • games challenges/παιχνίδια με προκλήσεις
    • επενδυτικές απάτες
    • καταχώρηση προσωπικών στοιχείων σε «αθώες» εφαρμογές, π.χ. MarketPlace.
  • να μην εκτίθεται στο διαδίκτυο διαμοιράζοντας υλικό με προσωπικά δεδομένα (φωτογραφίες, ταυτοτικά στοιχεία κ.λπ.). Οι γονείς να αποφεύγουν να αναρτούν υλικό με τα παιδιά τους.
  • ως πρώτου βαθμού προστασία να φροντίζει για την καλή λειτουργία της συσκευής, π.χ. κινητό τηλέφωνο/τάμπλετ: ενημέρωση (update) του λογισμικού, αντιική προστασία (antivirus), εγκατάσταση εφαρμογών από κατάλληλες πηγές (google play, app store), αναγνώριση προσώπου (Face ID), αποθήκευση σε διαδικτυακό αποθετήριο υλικού, αλλαγή κωδικού στον δρομολογητή (router) του σπιτιού.
  • σε περίπτωση που καταστεί θύμα μέσω του διαδικτύου να αποθηκεύσει υλικό (μηνύματα, στιγμιότυπα κ.λπ.), για να δοθούν στην Αστυνομία (Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος),

κάθε γονιός:

  • να ενημερωθεί για τα συμπτώματα, που εμφανίζει ένα παιδί όταν «έχει πέσει» θύμα εκφοβισμού, απάτης κ.λπ. μέσω του διαδικτύου και να μάθει να τα παρατηρεί,
  • να φροντίζει να θέτει όρια,
  • να ενθαρρύνει τον διάλογο
  • να εμπλουτίζει μαζί με το παιδί το πρόγραμμά του με δημιουργικές, ψυχαγωγικές και κοινωνικοποιητικές δραστηριότητες.

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος επισήμανε «Έχουμε καταγράψει περιστατικά με παιδιά Γ΄ Δημοτικού».

Η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία. Το 21ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης υποστηρίζει τους γονείς και τα παιδιά του. Σας περιμένουμε στις εκδηλώσεις μας!

Για περισσότερη ενημέρωση:

α) Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

β) Ασφάλεια στο διαδίκτυο (του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου)

γ) Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου (υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας/ITE)

δ) Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνώ (έδρα: Νοσοκομείο Παίδων Π & A Κυριακού) (Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ με αριθμό 800 11 800 15) (Μεσογείων 24, Γουδί, Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 09:00-15:00)

Δείτε εδώ το βίντεο με την αναπληρώτρια προϊσταμένη του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Αθήνας κα  Ευδοξία Μπιχαρικοπούλου.

από βίντεο



 

“ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ στην Αρχαία Αθήνα”

 IMG 989968c40b4aec078237a88e7d0158a0 V IMG cfa7c58aae1275c1664a3b9da683f77c V IMG be0dec00152bbffbf7e8339473d7808e V IMG 30827534490d98648843dc39482c9cc4 V

Επίσκεψη στο θέατρο Διονύσου, στο Βήμα στον Λόφο της Πνύκας και στην Αρχαία Αγορά με θέμα “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ στην Αρχαία Αθήνα”

Μια πολύ μεγάλη παρέα γίναμε την Κυριακή το πρωί, την τελευταία μέρα του Μάρτη. 100 κεφάτα πρόσωπα του σχολείου μας, εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά, βρεθήκαμε στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου κάτω από την Ακρόπολη, χαρούμενοι που ανταμώσαμε. Γονείς και παιδιά των 3 μεγάλων τάξεων είχαν την περιέργεια σε τι πρωτόγνωρο τούς καλέσαμε να συμμετάσχουν ο σχεδιαστής της επίσκεψης και του παιχνιδιού, ο δάσκαλος κ. Τσολάκος Π. και οι συντονιστές της επίσκεψης, ο Διευθυντής μας ο κ. Παναγιωτόπουλος Κ. και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ο κ. Καραπάνος Ν., ο κ. Πάνενας Γ. και ο κ. Στεργιόπουλος Γ..
Ξενάγηση σε αρχαιολογικούς χώρους με εντελώς διαφορετικό τρόπο; Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού την ώρα της ξενάγησης; Να μετακινούνται μέσα στην πόλη μόνοι τους ψάχνοντας τα σημεία που σχετίζονται με τη Δημοκρατία στην αρχαία Αθήνα; Να απαντούν σε κουίζ ταυτόχρονα; Να παίζουν και ψηφιακά παιχνίδια στα όρθια; Πολύπλοκο;
Όχι, από ό,τι αποδείχτηκε στην υψηλή βαθμολογία και στον επιτυχή. Ομάδες από ενήλικες και μαθητές/τριες με τις φορητές συσκευές τους, κινητά και τάμπλετ, συνδέθηκαν σε μια Google φόρμα:

• Πήγαν στις τοποθεσίες και στα συγκεκριμένα σημεία τους (π.χ. Θόλος, Βουλευτήριο, Ηλιαία κ.λ.π.), που τους υποδείκνυε,
• παρατηρούσαν και έψαχναν στοιχεία του χώρου τους σχετικά με τη γεωγραφία, τη Δημοκρατία και τη Φιλοσοφία (Σωκρατική και Στωϊκή),
• διάβαζαν κείμενα σχετικά με τα αρχαιολογικά ευρήματα και τη σχέση τους με τη λειτουργία της Αθηναϊκής Δημοκρατίας,

• έβλεπαν εικόνες και βίντεο,
• έπαιζαν ψηφιακά παιχνίδια,
• απαντούσαν σε κουίζ με βάση τα παραπάνω,
• και κέρδισαν έτσι την αποκάλυψη συλλαβών των δύο λέξεων και της εικόνας, που τους βοήθησαν να βρουν τον κρυμμένο θησαυρό.

Στο τέλος φτάσαμε όλοι μας, άλλοι πρώτοι και άλλοι αργότερα, στους ανδριάντες του Σωκράτη και του Κομφούκιου, μέσα στην Αρχαία Αγορά. Κουρασμένοι, που περπατούσαμε τόση ώρα “μέσα στον ήλιο”, αλλά ευχαριστημένοι που μάθαμε ή θυμηθήκαμε παίζοντας. Λίγη σημασία είχε ποιοι ανακηρύχτηκαν νικητές. Όλοι μας ως παρέα συγχαρήκαμε χειροκροτώντας ο ένας τον άλλον ανάμεσα σε χαμόγελα και “υποσχέσεις” ότι σύντομα θα ξαναβρεθούμε.

• Για την google φόρμα του παιχνιδιού πατήστε εδώ.
• Για τις συνοδευτικές ψηφιακές εφαρμογές πατήστε εδώ.
• Για τις επιστολές πατήστε εδώ



Δράσεις σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ

Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με το 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθήνας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση για την αποτίμηση απόψεων, εντυπώσεων των μαθητών και των μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, έπειτα από τη συνάντηση με τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ. Μέσα από το βιωματικό αυτό εργαστήριο είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν συναισθήματα και σκέψεις.

Ευχαριστούμε πολύ το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθήνας  για τη συνάντηση.

IMG d3b4a1149954ff97d7af4d6d98858ef4 V IMG d66e68cf0d751f4d759c8da0f9052650 V IMG ef54ed9fb38cea0a1745ece7e833fd2c V IMG df7b27ab22850dfb94f9a06fc86f40a6 V IMG e9a2ab9a2c4601dd7e41ec0a8ca90952 V

 



 

ΔΡΑΣΕΙΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2022-2023



Λήψη αρχείου

 



 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ  ΑΓΩΓΗΣ 

«ΣΩΣΤΕ  ΤΗ ΓΗ  –  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΤΕ ! »

20230407 160850  20230407 160948



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

<< Η πλατεία της Καλής Διατροφής – Τρώω υγιεινά>>

Στα πλαίσια του αειφόρου σχολείου και των εργαστηρίων δεξιοτήτων, η Α΄ τάξη  υλοποίησε ένα τρίμηνο πρόγραμμα αγωγής υγείας, με τίτλο «Η πλατεία της Καλής Διατροφής – Τρώω υγιεινά».

Τα παιδιά μέσα από παιχνίδια, ζωγραφική, πραγματοποίηση έρευνας, role playing, παρακολούθηση βίντεο, συζητήσεις, κατασκευές (την πυραμίδα της διατροφής, το δέντρο της υγείας), έμαθαν να συνεργάζονται, απέκτησαν γνώσεις και ανέπτυξαν πρωτοβουλίες. Η ανταπόκρισή τους στο πρόγραμμα ήταν μεγάλη! Συμμετείχαν με προθυμία, χαρά και ενθουσιασμό! με αποτέλεσμα να πιστεύουμε πως οι στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες γνώρισαν τα είδη των τροφών, διαχώρισαν τις υγιεινές από τις βλαβερές τροφές και ήρθαν σε επαφή με νέα πρότυπα συμπεριφοράς ως προς τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες που θα τους βοηθήσουν στη ζωή τους να  παραμείνουν  υγιείς.

Επιμέλεια του προγράμματος Περιστέρη   Καλλιόπη σε συνεργασία με Χατζόπουλο Θεμιστοκλή

 

20221012 121840  20221013 114515  .jpg

3  ΠΕΛΑΤΗΣ   .jpg IMG 92bece6819a3db81470a182953986ed7 V

τροφών 3 2   ομάδων τροφών

9  αφίσα  υγειας

                                      



                                                                 

          Ας σεβαστούμε όλοι το  περιβάλλον μας, γιατί :«Δεν υπάρχει 2η Γη!»     

                                                   20221103 111013

«Σώστε τη Γη μας για τη ζωή μας!»

«Σώστε τον πλανήτη! Δεν έχουμε άλλο σπίτι!»

«Το κλίμα αλλάζει! Άλλαξε κι εσύ!»

 

Το σχολείο μας στα πλαίσια της συμμετοχής του στις δράσεις για το «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο»  και τα «Σχολεία για το Κλίμα» έλαβε μέρος στην Παγκόσμια Ημέρα Δράσης των σχολείων ενάντια στην υπερθέρμανση του πλανήτη και την καταστροφή του περιβάλλοντος, στις 3 Νοεμβρίου 2022.

Σε συνεργασία με τον Δήμο Ηλιούπολης και το 20ο Δ. Σχ. Ηλιούπολης, διοργανώθηκε και υλοποιήθηκε με επιτυχία τοπική σκυταλοδρομία. Αφορμή στάθηκε η διεθνής δράση «Running Out of Time», μια αδιάκοπη σκυταλοδρομία 7.767χμ. για την κλιματική αλλαγή από τη Σκωτία που φιλοξένησε την COP26 το 2015 μέχρι την Αίγυπτο που θα φιλοξενήσει την COP27. Σύνθημα της Δράσης αυτής :                                                                   «Ο χρόνος τελειώνει! Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα»

Η σκυτάλη περνώντας χέρι με χέρι από τους μαθητές και τις μαθήτριες του 20ου Δ.Σχ. Ηλιούπολης παραδόθηκε στον Δήμαρχο, κ. Γ. Χατζηδάκη στην πλατεία Φλέμινγκ. Αυτός με τη σειρά του την παρέδωσε στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, οι οποίοι συνέχισαν τη διαδρομή της μέσα από τις γειτονιές του Δήμου μας. Έφτασε στο σχολείο για να περάσει στα χέρια των μικρότερων παιδιών και να συνεχιστεί εντός του σχολικού χώρου η διαδρομή και ο τερματισμός της.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη συμμετοχή τους στη συγκεκριμένη δράση και ανταποκρίθηκαν στο δύσκολο ρόλο να ευαισθητοποιήσουν και να αφυπνίσουν τους  συμπολίτες μας, κατασκευάζοντας πανό και φωνάζοντας στο δρόμο συνθήματα για την προστασία του περιβάλλοντος.

«Χτες στην σκυταλοδρομία ήταν μια από τις καλύτερες μέρες στο σχολείο. Γυρίσαμε σε όλη σχεδόν την Ηλιούπολη και φωνάξαμε συνθήματα. Περάσαμε πολύ ωραία, μάθαμε σημαντικά πράγματα, γελάσαμε και χαρήκαμε!»  (Ασημίνα, ΣΤ1)

«Περπατήσαμε 4 χλμ στην ηλιούπολη φωνάζοντας συνθήματα για το περιβάλλον. Θέλουμε να μας ακούσουν όλοι!» (Νίκος, ΣΤ2)

«Κάναμε βόλτες στο δρόμο με πανό και ζωγραφιές για τον κόσμο και φωνάζαμε συνθήματα. Άμα μπορούσα θα το έκανα ξανά!» (Ορέστης, ΣΤ1)

«Χτες ήταν μια υπέροχη μέρα! Ένιωσα πολύ ωραία που έγινε όλο αυτό για το καλό της Γης. Εύχομαι να τηρήσουν όλοι οι άνθρωποι αυτά που λέγαμε»  (Μάνος, ΣΤ2)

«Πρέπει να αλλάξουμε όλοι και να κάνουμε ανακύκλωση για να γίνει ξανά η Γη μας ωραία!» (Ματέο, ΣΤ1)

«Ήμουν το πρώτο παιδί που πήρα τη σκυτάλη από τον Δήμαρχο. Το συναίσθημά μου ήταν πολύ όμορφο! » (Δημήτρης, ΣΤ1)

οθόνης 76    οθόνης 77  

 20221103 105925  20221103 103235Ι

 



 

Τη σχολική χρονιά 2022-2023 υποβάλαμε αίτηση συμμετοχής στο Ελληνικό Αειφόρο Σχολείο.

Αποστείλαμε την έκθεση πεπραγμένων , που μπορείτε να δείτε εδώ.

 



 

 ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ  ΚΙΝΗΣΗΣ

 

κίνησηςΣτο Σχολείο μας μειώνουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα ακόμα περισσότερο!

Εγκαταστήσαμε αισθητήρες κίνησης σε κοινόχρηστους χώρους προκειμένου να ανάβουν οι λαμπτήρες LED μόνο όποτε ο χώρος χρησιμοποιείται και να σβήνουν όταν δεν χρειάζεται να είναι αναμμένοι. Με αυτόν τον τρόπο αξιοποιήσαμε τα χρήματα που προήλθαν από τη συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα “ΣΧΟΛΕΙΑ ANOΙΧΤΑ ΣΤΗΝ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ” (υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, του ΥΠΕΠΘ και της Διεύθυνσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας, http://athensecoschools.gr/) κατά το σχολικό έτος 2018-2019. Ευχαριστούμε πολύ και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που συνέδραμε οικονομικά.



 

ΔΡΑΣΕΙΣ   ΤΗΣ  ΣΤ΄  τάξης (Ι)

«Ενημέρωση»

.jpg

Τέσσερις μαθητές από τα δύο τμήματα της ΣΤ, ο Χρυσόστομος Μαυρίκος, ο Μιχάλης Καραγιάννης (ΣΤ1), ο Βασίλης .Σαλμά και η Ιουλία Λάμπρου (ΣΤ2) ενημέρωσαν τους/τις μαθητές/τριές του σχολείου για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Με μια παρουσίαση PowerPoint, που είχε δημιουργήσει η ΣΤ το 2018-2019, παρουσιάσαμε τρόπους για να εξοικονομήσουμε ενέργεια στο σχολείο και στο σπίτι  και έτσι να σώσουμε τον πλανήτη μας. Προηγουμένως είχαμε ενημερωθεί από τους δασκάλους μας και τους παλιούς μαθητές, τον Αιμίλιο Σούλη, τη Μαρία Κούρεντα, την Ελένη Κατσαρή και την Παναγιώτα Λαλούντα, που είχαν δημιουργήσει την παρουσίαση. Μετά γίναμε οι πρώτοι ενεργειακοί επιθεωρητές στο σχολείο μας για να ελέγχουμε αν τηρούνται οι κανόνες.
Νιώσαμε πολλή χαρά που δώσαμε το καλό παράδειγμα για το πώς να βοηθάμε τον πλανήτη μας προς το καλύτερο (κείμενο της Ιουλίας Λάμπρου και του Βασίλη Σαλμά).