Φέτος, τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας ανέλαβαν μια ιδιαίτερη αποστολή: «υιοθέτησαν» τα πρωτάκια μας! Κάθε μαθητής της Α’ τάξης έχει δίπλα του έναν μεγαλύτερο «φίλο-προστάτη» από την έκτη, που θα το καθοδηγεί και θα το προσέχει σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Με αυτόν τον τρόπο, τα πρωτάκια νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά, γνωρίζοντας ότι εκτός από τους δασκάλους τους, έχουν κι έναν μεγαλύτερο συνοδοιπόρο μέσα στο σχολείο, στον οποίο μπορούν να απευθυνθούν για οτιδήποτε τα απασχολεί.
Μια όμορφη πρωτοβουλία που προάγει τη φιλία, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη ανάμεσα στους μαθητές μας! 💙









