Γιορτή της μητέρας!!!

Μαμά, Μητέρα, Μανούλα..

Μια λέξη που όπως και να την εκφέρεις μυρίζει αγάπη, χαμόγελο, θαλπωρή.

Σήμερα, μέσα από τα χέρια των μαθητών μας, στέλνουμε ένα λουλούδι, μία κάρτα και μία αγκαλιά σε κάθε μητέρα ως ένα Σ’αγαπώ και ένα Ευχαριστώ για όλα.

Χρόνια πολλά στη κάθε μαμά αυτού του κόσμου!!!

1ο τμήμα

20260508 092400

2ο τμήμα

20260508 105550

Ολοήμερο τμήμα

20260508 124357

🌸🦋🌼 Ευχαριστούμε τέλος και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα λουλούδια που πρόσφεραν ως δωράκι σε κάθε παιδάκι-μανούλα και κάθε κυρία του σχολείου μας 🌸🦋🌼