Μαμά, Μητέρα, Μανούλα..
Μια λέξη που όπως και να την εκφέρεις μυρίζει αγάπη, χαμόγελο, θαλπωρή.
Σήμερα, μέσα από τα χέρια των μαθητών μας, στέλνουμε ένα λουλούδι, μία κάρτα και μία αγκαλιά σε κάθε μητέρα ως ένα Σ’αγαπώ και ένα Ευχαριστώ για όλα.
Χρόνια πολλά στη κάθε μαμά αυτού του κόσμου!!!
1ο τμήμα
2ο τμήμα
Ολοήμερο τμήμα
🌸🦋🌼 Ευχαριστούμε τέλος και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα λουλούδια που πρόσφεραν ως δωράκι σε κάθε παιδάκι-μανούλα και κάθε κυρία του σχολείου μας 🌸🦋🌼


