Κοπή βασιλόπιτας!
Στο σχολείο μας, τον Ιανουάριο, έγινε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας. Η βασιλόπιτα, αφού πήρε την τιμητική θέση στο τραπέζι, κόπηκε και μοιράστηκε στους μαθητές, που γεμάτοι αγωνία παρακολουθούσαν κάθε ψίχουλο! Όταν βρέθηκαν οι νικητές και τα φλουριά, όλοι πανηγύρισαν με χαρά. Οι τάξεις γέμισαν με χαμόγελα, ψίχουλα και πολλές ευχές για την καινούργια χρονιά!

