Κοπή βασιλόπιτας!

Στο σχολείο μας, τον Ιανουάριο, έγινε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας. Η βασιλόπιτα, αφού πήρε την τιμητική θέση στο τραπέζι, κόπηκε και μοιράστηκε στους μαθητές, που γεμάτοι αγωνία παρακολουθούσαν κάθε ψίχουλο! Όταν βρέθηκαν οι νικητές και τα φλουριά, όλοι πανηγύρισαν με χαρά. Οι τάξεις γέμισαν με χαμόγελα, ψίχουλα και πολλές ευχές για την καινούργια χρονιά!

image0 14

Χειροποίητες…Βιβλιο-ιστορίες!

Τον Ιανουάριο πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας το πρόγραμμα “Χειροποίητες Βιβλιο-ιστορίες”, που έχει δημιουργηθεί από το Δήμο Ηλιούπολης, το οποίο σχεδιάζει και εμψυχώνει η κοινωνιολόγος-εικαστικός του Ν.Π. Θεανώ Χριστοπούλου. Στόχος της δράσης αυτής ήταν τα παιδιά να μάθουν να αξιοποιούν τα βιβλία και τη βιβλιοθήκη όχι μόνο στη γνώση, αλλά και στη δημιουργική έκφραση, σαν ένα χώρο εξερεύνησης νέων εμπειριών και επικοινωνίας.

image2 6