“ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ” ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
Σήμερα, Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025, οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν τους μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Ηλιούπολης, προκειμένου να τους τραγουδήσουν τα κάλαντα της Άνοιξης. Με τα λεγόμενα Χελιδονίσματα καλούμε τα χελιδόνια να έρθουν, τα λουλούδια να ανθίσουν και ευχόμαστε να έχουμε καλή Άνοιξη.
Μέσα από αυτό το έθιμο, τα παιδιά γνωρίζουν την λαϊκή παράδοση εκτιμώντας τον κύκλο της φύσης και την ομορφιά της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.