Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο

Τηρώντας και φέτος το έθιμο κόψαμε την Τετάρτη 22/1/2025 την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα.
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς, που πρόσφεραν και φέτος τις βασιλόπιτες και τα δωράκια για τα τυχερά παιδιά.
Καλή χρονιά σ’ όλους με υγεία!!!
f86a7a00 691d 4aff bac4 73adec241b02 1 042a0361 5a23 4385 a1e5 6d5b3ad113f2 1 f489b303 7b63 45b9 8420 3084735fc36e 1 a0754d64 3466 476e 94c0 d16b87cdf746 1 14574e02 1630 4953 8a4f 6849a1d35b53 1 697f297e 0476 49dc b99a f8e56652a827 1