Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο Τηρώντας και φέτος το έθιμο κόψαμε την Τετάρτη 22/1/2025 την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα. Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς, που πρόσφεραν και φέτος τις βασιλόπιτες και τα δωράκια για τα τυχερά παιδιά. Καλή χρονιά σ’ όλους με υγεία!!!