Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Ταΐστρες πουλιών

IMG 20250214 134341

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την αυλή, τα παιδιά του Υποχρεωτικού Τμήματος 1 κατασκεύασαν με πολλή χαρά ταΐστρες για τα πουλάκια! Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, μαθαίνουμε πώς να φροντίζουμε το περιβάλλον και τα ζώα που ζουν κοντά μας. Οι ταΐστρες τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία της αυλής και είμαστε χαρούμενοι γιατί οι φτερωτοί μας φίλοι θα βρίσκουν εύκολα την τροφή τους και θα μας επισκέπτονται!

IMG 20250214 134341 IMG 20250214 134403 IMG 20250311 100044 1 IMG 20250311 230338 IMG 20250311 230531 IMG 20250311 230641

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Ταΐστρες πουλιών

Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Α’ στάδιο υλοποίησης

Απαντήσεις εκπαιδευτικών

Στην αρχική φάση υλοποίησης του σχεδίου δράσης “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”, πραγματοποιήθηκαν:

  1. η προετοιμασία και ο προγραμματισμός της δράσης: Αξιολογήθηκε η τρέχουσα κατάσταση, εντοπίστηκαν ανάγκες και προβλήματα της αυλής (ασφάλεια, λειτουργικότητα, αισθητική), ορίστηκαν στόχοι και προτεραιότητες, συγκροτήθηκε η ομάδα δράσης και ανατέθηκαν ρόλοι, μελετήθηκαν καλές πρακτικές (έρευνα για παρόμοια έργα σε άλλα νηπιαγωγεία ή σχολεία, συλλογή ιδεών και πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς).
  2. η διερεύνηση των απόψεων και προτιμήσεων μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά την αναδιαμόρφωση και παιδαγωγική αξιοποίηση της σχολικής αυλής.

Η αρχική διερεύνηση των απόψεων και των προτάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με το σχέδιο δράσης έγινε με το αρχικό ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς.

Παρομοίως, οι απόψεις των γονέων σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση της αυλής, καθώς και οι προτιμήσεις τους, διερευνήθηκαν με το αρχικό ερωτηματολόγιο για γονείς.

Στην έρευνα συμμετείχαν και τα παιδιά όλων των τμημάτων με το αρχικό ερωτηματολόγιο για παιδιά.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα της αρχικής μας διερεύνησης.

Απαντήσεις εκπαιδευτικών:



Λήψη αρχείου

Απαντήσεις γονέων:



Λήψη αρχείου

Απαντήσεις παιδιών:



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης – “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”: Α’ στάδιο υλοποίησης

“Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – E΄ Φάση

Stigmiotypo othonhs 1624

Ε΄ ΦΑΣΗ-ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ποιος θέλει να γίνει αστροναύτης;

Στόχοι:

Γνώσεις:

  • Να αντιλαμβάνονται το πλανητικό σύστημα ως μέρος του γαλαξία.
  • Να αναγνωρίζουν-οργανώνουν πληροφορίες με τις ΤΠΕ ανάλογα με τις ανάγκες και το θέμα.

Δεξιότητες:

  • Να καταγράφουν ομοιότητες-διαφορές μεταξύ Γης-πλανητών και να αιτιολογούν την ύπαρξη ζωής στη Γη.
  • Να συνδυάζουν-συνθέτουν πληροφορίες με τις ΤΠΕ χρησιμοποιώντας κριτήρια και προηγούμενες γνώσεις

Στάσεις:

  • Να συνειδητοποιούν τη λειτουργία του πλανητικού συστήματος και την επιρροή στη ζωή στη Γη.
  • Να αξιοποιούν τις ΤΠΕ για να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο.

Στην τελική φάση ο αστροναύτης ευχαριστεί τα παιδιά για τη βοήθεια τους και τους εξηγεί πως για να γίνει κάποιος αστροναύτης περνάει από εξετάσεις. Έτσι τα παιδιά δημιουργούν ένα παιχνίδι ερωτήσεων στο Kahoot, για να αξιολογήσουν όλα αυτά που έμαθαν, προτείνουν ερωτήσεις και με τη βοήθεια της νηπιαγωγού διεξάγεται ένα παιχνίδι ερωτήσεων σε μορφή τηλεπαιχνιδιού.

https://kahoot.it/challenge/9ee9a79c-468c-4f40-ba9e-f7a1be1d3243_1744021040076

Τμήμα 1:

1 13 1a 4

Τμήμα 2:

2 13 2a 4

Τμήμα 3:

3 13 3a 4

Τμήμα 4:

4 11

Μέσω αυτού του κουίζ τα παιδιά αξιολογούν τι έμαθαν, αν απάντησαν στα αρχικά ερωτήματα και αν εμπλούτισαν τις γνώσεις τους και συμπληρώνονται οι άλλες δύο στήλες του Πίνακα K-W-L-H.

Τμήμα 1:

1 14

Τμήμα 2:

2 14

Τμήμα 3:

3 14

Αξιολόγηση και απονομή διπλωμάτων:

Τέλος τα παιδιά αφού έχουν ολοκληρώσει την αποστολή τους, απαντούν σε ένα παιχνίδι ερωτήσεων και ο αστροναύτης τους απονέμει το πτυχίο του μικρού αστροναύτη!

1 15 2 15 3 15 3a 5 4 12

 

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – E΄ Φάση

“Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Δ΄ Φάση

1 12

Δ΄ ΦΑΣΗ-ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ

Διαστημικό ταξίδι

Στόχοι:

Γνώσεις:

  • Να αναγνωρίζουν βασικές έννοιες του χώρου σε σχέση με τη κίνηση-κατεύθυνση-διαδρομή.

Δεξιότητες:

  • Να συνδυάζουν-συνθέτουν πληροφορίες με τις ΤΠΕ χρησιμοποιώντας κριτήρια και προηγούμενες γνώσεις.

Στάσεις:

  • Να αξιοποιούν τις ΤΠΕ για να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο. 

Ήρθε η ώρα να παρουσιάσουμε στον αστροναύτη τον χάρτη για το πρώτο του ταξίδι στο διάστημα!

Τα παιδιά υπολογίζουν πόσα βήματα πρέπει να κάνει το ρομποτάκι, σε ποια κατεύθυνση πρέπει να πάε (δεξιά- αριστερά – πάνω- κάτω) ώστε να φτάσει από τον πρώτο στον τελευταίο πλανήτη, και ξεκινάνε να το οδηγούν, ώστε να επαληθεύσουν αν όντως είχαν υπολογίσει σωστά. Στο τέλος παρουσιάζουν στον αστροναύτη τον χάρτη πάλι με τη βοήθεια της beebot.

Τμήμα 1:

1 12 1a 3 1b

Τμήμα 2:

2 12 2a 3

Τμήμα 3:

3 12

Τμήμα 4:

4 10

Κατηγορίες: Γενικά, Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Δ΄ Φάση

“Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Γ΄ Φάση

1 8

Γ΄ ΦΑΣΗ-ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

Όλοι οι πλανήτες στη σειρά!

Στόχοι:

Γνώσεις:

  • Να αντιλαμβάνονται το πλανητικό σύστημα ως μέρος του γαλαξία.
  • Να αναγνωρίζουν-οργανώνουν πληροφορίες με τις ΤΠΕ ανάλογα με τις ανάγκες και το θέμα.

Δεξιότητες:

  • Να αναπαριστούν το πλανητικό σύστημα με διάφορους τρόπους και να διατυπώνουν υποθέσεις.
  • Να συνδυάζουν-συνθέτουν πληροφορίες με τις ΤΠΕ χρησιμοποιώντας κριτήρια και προηγούμενες γνώσεις.

Στάσεις:

  • Να συνειδητοποιούν τη λειτουργία του πλανητικού συστήματος και την επιρροή στη ζωή στη Γη.
  • Να αξιοποιούν τις ΤΠΕ για να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο.                                   

Συζητήσαμε για την σειρά των πλανητών στο ηλιακό σύστημα. Ρωτήσαμε τα παιδιά αν παρατήρησαν τη σειρά των πλανητών και τα παιδιά έκαναν υποθέσεις, οι οποίες καταγράφηκαν και στη συνέχεια επαληθεύτηκαν μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο.

Έπειτα τα παιδιά ξεκίνησαν να σχεδιάζουν τον χάρτη του αστροναύτη και έβαλαν τους πλανήτες στη σειρά, τοποθέτησαν τα ονόματα των πλανητών και τους αρίθμησαν.

Τμήμα 1:

1 8 1a

Τμήμα 2:

2 8 2a

Τμήμα 3:

3 8 3a

Τμήμα 4:

4

Τα παιδιά μας έδειξαν τι έμαθαν μέσα από φύλλα εργασίας

Τμήμα 1:

1 9 1a 1

Τμήμα 2:

2 9 2a 1

Τμήμα 3:

3 9 3a 1

Τμήμα 4:

4 7 4a

…μέσα από παιχνίδια

Τμήμα 1:

1 10

Τμήμα 2:

2 10 2a 2

Τμήμα 3:

3 10 3a 2

Τμήμα 4:

4 8 4a

Και μέσα από κατασκευές και ελεύθερες δραστηριότητες

Τμήμα 1:

1 11 1a 2

Τμήμα 2:

2 11

Τμήμα 3:

3 11 3a 3

Τμήμα 4:

4 9 4a 1

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Γ΄ Φάση

“Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Β΄ Φάση

1 5

Β΄ ΦΑΣΗ-ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

Πλανητικό σύστημα και η Γη μας.

Στόχοι:

Γνώσεις :

  • Να αντιλαμβάνονται το πλανητικό σύστημα ως μέρος του γαλαξία.
  • Να διακρίνουν τα μέσα που είναι χρήσιμα για τη σύνθεση μίας εικαστικής δημιουργίας.

Δεξιότητες:

  • Να αναπαριστούν το πλανητικό σύστημα με διάφορους τρόπους και να διατυπώνουν υποθέσεις.
  • Να μετασχηματίζουν καθημερινά αντικείμενα σε εικαστικά μέσα.

Στάσεις:

  • Να συνειδητοποιούν τη λειτουργία του πλανητικού συστήματος και την επιρροή στη ζωή στη Γη.
  • Να αντιμετωπίζουν με φαντασία-δημιουργικότητα τη διαδικασία σύνθεσης ενός έργου τέχνης.

Για να μάθουμε ποιοι είναι οι πλανήτες και πώς λέγονται, παρακολουθήσαμε  βίντεο που παρουσιάζουν το ηλιακό μας σύστημα.

Στη συνέχεια τα παιδιά διάλεξαν τον αγαπημένο τους πλανήτη, τον περιέγραψαν και τον κατασκεύασαν.

Τμήμα 1:

1 5 2 5

Τμήμα 2:

3 5

Τμήμα 3:

4 4 5 3

Τμήμα 4:

6 1

Στα παιδιά δημιουργήθηκε η απορία για το πώς γίνεται η εναλλαγή της μέρας και της νύχτας. Αναζητήσαμε πληροφορίες σε βιβλία, σε έντυπο υλικό και στον υπολογιστή.

Διαβάσαμε βιβλία και είδαμε πληροφορίες στον υπολογιστή και μετά τα παιδιά έκαναν αναπαράσταση και φύλλα εργασίας.

Τμήμα 1:

1 6

Τμήμα 3:

3 6 2 6

Τμήμα 4:

6 2 5 4 4 5

Ο αστροναύτης μας έδειξε πώς είναι η ζωή μέσα σε ένα διαστημόπλοιο, μας μίλησε για τους πυραύλους και τις διαστημικές στολές.

https://sway.cloud.microsoft/9NK1chvGZV5iKxKH

και τα παιδιά διασκέδασαν μέσα στο δικό τους διαστημόπλοιο

Τμήμα 3:

1 7 2 7 3 7

Τμήμα 4:

4 6 5 5

 

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Β΄ Φάση

“Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Α΄ Φάση

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το πρόγραμμα Ένα ταξίδι στο διάστημα . Το παρόν σενάριο επιλέχθηκε καθώς αποτελεί ένα προσφιλές θέμα για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που τους κινεί το ενδιαφέρον και μέσω του θέματος αυτού, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με επιστημονικές έννοιες, προάγεται η γνώση πάνω στον τομέα αυτά, αλλά και η ευχαρίστηση που λαμβάνουν τα παιδιά από την επεξεργασία του.

Η αναγκαιότητα υλοποίησης του παρόντος σχεδίου δράσης προέκυψε καθώς ο φυσικός και βιολογικός κόσμος αποτελεί πρωταρχική πηγή εμπειριών για τα παιδιά νηπιακής ηλικίας. Ωστόσο, τα παιδιά έχουν ατελείς και ενδεχομένως λανθασμένες γνώσεις πάνω στον τομέα αυτό και έτσι δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να βοηθήσουν τα παιδιά να ξεπεράσουν αυτές τις παρανοήσεις και να κατακτήσουν νέες γνώσεις.

Το σχέδιο δράσης υλοποιήθηκε μέσω διδακτικών σεναρίων τα οποία προέκυψαν από την ενεργοποίηση των προγενέστερων γνώσεων των παιδιών και την ανάγκη διερεύνησης και απάντησης στα ερωτήματα τους. Για τον σκοπό αυτό, αξιοποιήθηκε ο τύπος διερεύνησης της θεματικής προσέγγισης, η διαθεματική σύνδεση με τα θεματικά πεδία του Νέου Π.Σ. και η μεθοδολογική προσέγγιση του μοντέλου 5 Ε.

Το σχέδιο δράσης στοχεύει να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά πάνω στο διάστημα και στο πλανητικό σύστημα, αναδομώντας τυχόν λανθασμένες γνώσεις και προσεγγίζοντας περισσότερο την επιστημονική γνώση μέσα από καινοτόμες διδακτικές πρακτικές, να ωθήσει τους μαθητές να αξιοποιήσουν την περιέργεια τους, να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικές με τη θεματική και μέσω της ενασχόλησης αυτής να αναπτύξουν ικανότητες παρατήρησης, ταξινόμησης, πρόβλεψης, πειραματισμού και παρουσίασης ευρημάτων. Το σχέδιο δράσης υλοποιήθηκε σε 5 φάσεις.

Α’ ΦΑΣΗ-ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ :  Διάστημα, αυτό το άγνωστο!

Στόχοι:

Γνώσεις:

Να αντιλαμβάνονται το πλανητικό σύστημα ως μέρος του γαλαξία.

  • Δεξιότητες:

Να καταγράφουν ομοιότητες-διαφορές μεταξύ Γης-πλανητών και να αιτιολογούν την ύπαρξη ζωής στη Γη.

  • Στάσεις:

Να συνειδητοποιούν τη λειτουργία του πλανητικού συστήματος και την επιρροή στη ζωή στη Γη.

Υλοποίηση:

Στη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου υπάρχουν βιβλία για το διάστημα, τα οποία τα παιδιά κάθε φορά επιλέγουν για να δανειστούν. Έτσι δόθηκε η αφορμή για να ξεκινήσει το σχέδιο δράσης.

Ένας αστροναύτης στέλνει μήνυμα στα παιδιά και τους διηγείται την ιστορία του. Ξεκίνησε να κάνει την πρώτη του απόβαση στο διάστημα αλλά έχασε τον χάρτη που του δείχνει τη διαδρομή. Ζητά λοιπόν από τα παιδιά να τον βοηθήσουν να φτιάξει τον χάρτη και να παρατηρήσουν μαζί το διάστημα και ως αντάλλαγμα θα τους δώσει ότι πληροφορία θέλουν σχετικά με τους πυραύλους, το διαστημόπλοιο, τη ζωή στο διάστημα.

Μέσα από τη συζήτηση αυτή με τον αστροναύτη, προκύπτουν διάφορες ιδέες και ερωτήματα. Οι αρχικές ιδέες και τα ερωτήματα των παιδιών σημειώνονται στον Πίνακα K-W-L-H.

Στη συνέχεια ο αστροναύτης επισκέφθηκε το σχολείο μας με το διαστημόπλοιο του για να γνωρίσει τα παιδιά από κοντά.

Τμήμα 1:

1 3 2 3 3 3

Τμήμα 2:

2 4 1 4

Τμήμα 3:

4 3 3 4

Τμήμα 4:

5 2

Κατηγορίες: Δράσεις | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ταξίδι στο διάστημα” – Σχέδιο δράσης “Διδακτικός Σχεδιασμός 5Ε” – Α΄ Φάση

Πασχαλινά παιχνίδια

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την διοργάνωση πασχαλινής εκδήλωσης στους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας, από την Ομάδα EVERYdikis PARTY TIME. 

Τα παιδιά παρακολούθησαν μία διαδραστική παράσταση κουκλοθεάτρου με την Πουπού και την Καρλότα και έπαιξαν πασχαλινά παιχνίδια στην αυλή του νηπιαγωγείου.

Παράσταση κουκλοθεάτρου:

Παιχνίδια στην αυλή:

Οι εντυπώσεις μας:

Στο τέλος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δώρισε στους μαθητές μας πασχαλινά δωράκια!

dorakia syllogoy goneon

Κατηγορίες: Εκδηλώσεις | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινά παιχνίδια

Διαδικτυακή ξενάγηση στο Κέντρο Διάσωσης ΑΡΧΕΛΩΝ

Στα πλαίσια υλοποίησης του Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων “Η φίλη μας η θάλασσα”, την Τρίτη 8 Απριλίου 2025 είχαμε τη χαρά να ξεναγηθούμε διαδικτυακά στο Κέντρο Διάσωσης ΑΡΧΕΛΩΝ, να γνωρίσουμε τις θαλάσσιες χελώνες του Κέντρου και να πληροφορηθούμε το έργο του ΑΡΧΕΛΩΝ για την προστασία τους.

Πριν από την ξενάγηση, στο στάδιο προετοιμασίας των μαθητών για την επίσκεψη, παρακολουθήσαμε μία εξαιρετική διαδραστική παρουσίαση που μας στάλθηκε από το Κέντρο Διάσωσης, και μάθαμε σχετικά με την εξέλιξη του είδους της θαλάσσιας χελώνας και τη βιολογία του, τους κινδύνους που το απειλούν,  τον κύκλο ζωής της θαλάσσιας χελώνας και τις δράσεις του Κέντρου στις παραλίες ωοτοκίας για την προστασία του είδους.

Stigmiotypo othonhs 1622 Stigmiotypo othonhs 1621

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής ξενάγησης, ξεναγηθήκαμε στις δεξαμενές των χελωνών, μάθαμε τις ιστορίες τους και παρακολουθήσαμε το έργο της περίθαλψης που πραγματοποιείται στο Κέντρο Διάσωσης. Στο τέλος, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε ερωτήσεις, να εκφράσουμε τις απορίες και τους προβληματισμούς μας.

Τα παιδιά εκδήλωσαν έντονο ενδιαφέρον για όσα έμαθαν και αποτύπωσαν εξαιρετικά τις εντυπώσεις τους με ζωγραφική.

Τέλος, το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την υιοθεσία της τραυματισμένης χελώνας Φοίβης, λάβαμε το πιστοποιητικό υιοθεσίας,

pistopoihtiko yiothesias 1

μαζί με μία παρουσίαση της Φοίβης:

Κατηγορίες: 2024-2025, Δράσεις, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακή ξενάγηση στο Κέντρο Διάσωσης ΑΡΧΕΛΩΝ

Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 5η Συνάντηση

5η συνάντηση: Κλείσιμο Ομάδας – Αξιολόγηση

1η δραστηριότητα: Η πορεία μου στην ομάδα

Τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, ολοκληρώθηκε και για τη φετινή σχολική περίοδο ,ο κύκλος των Βιωματικών εργαστηρίων μας με γονείς.Θα επιθυμούσαμε να ευχαριστήσουμε θερμώς ,τόσο την ψυχολόγο μας, Βασιλεία Δερμεντζοπούλου, όσο και τον κοινωνικό  λειτουργό μας, Γιώργο Γραβάνη, για την επιστημονική αρωγή τους στη λειτουργία του προγράμματος.

Εφαρμογή
Προτείνουμε να ζωγραφίσουν ένα μονοπάτι που θα συμβολίζει την πορεία τους στην ομάδα από την αρχή μέχρι την τελευταία συνάντηση. Μπορούν να προσθέσουν σχέδια, σύμβολα ή λόγια για τις σημαντικές στιγμές που έζησαν σε αυτήν. Να φανταστούν επίσης που θα οδηγήσει αυτό το μονοπάτι τώρα που τελειώνει η ομάδα και να το σχεδιάσουν. Στη συνέχεια ο καθένας παρουσιάζει το δικό του έργο.

1 12 23 24 27 15 16 189

2η δραστηριότητα : Συλλογική αυτόματη γραφή

Εφαρμογή
Προτείνουμε να κάνουμε μια συλλογική αυτόματη γραφή με θέμα «Το τέλος της ομάδας».
Θα κυκλοφορήσει ένα χαρτί και ο πρώτος θα γράψει αυτόματα 2-3 φράσεις σε σχέση μ’ αυτό το θέμα και θα διπλώσει το χαρτί με τέτοιο τρόπο που να φαίνεται η τελευταία σειρά.Κάθε φορά που χτυπάει το κουδουνάκι ,το χαρτί παραδίδεται στον  επόμενο ο οποίος  θα συνεχίσει με δυο τρεις δικές του φράσεις και με τον ίδιο τρόπο θα συνεχίσουν και οι υπόλοιποι.
Ολοκληρώνοντας , ζητούμε να μας διαβάσει κάποιος το κείμενο.
Μετά την ανάγνωση του κειμένου δίνουμε χρόνο στους γονείς να μιλήσουν εφόσον το επιθυμούν.

101112

Αυτή ήταν, λοιπόν, και η τελευταία φετινή συνάντησή μας με τους γονείς,η οποία μας άφησε με τη γλυκιά γεύση της ικανοποίησης μιας εποικοδομητικής συνεργασίας.

Κατηγορίες: Βιωματικά Εργαστήρια | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικά εργαστήρια με γονείς – 5η Συνάντηση