Ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική χορηγία ελαστικών που έγινε στο νηπιαγωγείο μας από τον κ. Ζαφειρίου Δημήτρη, γονέα του νηπιαγωγείου μας.
Τα ελαστικά θα αξιοποιηθούν για τη δημιουργία ανθόκηπων στην αυλή μας.
Ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική χορηγία ελαστικών που έγινε στο νηπιαγωγείο μας από τον κ. Ζαφειρίου Δημήτρη, γονέα του νηπιαγωγείου μας.
Τα ελαστικά θα αξιοποιηθούν για τη δημιουργία ανθόκηπων στην αυλή μας.
Πρωτομαγιά
Υποδεχόμενοι τον Μάιο και τιμώντας το έθιμο της Πρωτομαγιάς, φτιάξαμε λουλουδένια στεφάνια τόσο για στολισμό , να τα κρεμάσουμε όπου θέλουμε,
όσο και για να φορεθούν στα κεφαλάκια των παιδιών.
Αγαπητοί γονείς και εκπαιδευτικοί του 20ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης,
Ήρθε η ώρα να βάλουμε χρώμα, αγάπη και φαντασία στην αυλή του νηπιαγωγείου μας!
Σας προσκαλούμε με χαρά στην 1η Δράση Καλλωπισμού της Αυλής, για να την κάνουμε όλοι μαζί ακόμα πιο όμορφη και χαρούμενη για τα παιδιά μας!
Πότε: Κυριακή 4 Μαΐου 2025
Ώρα: 10:00 π.μ.
Πού: Στην αυλή του Νηπιαγωγείου
Η συμμετοχή σας θα είναι πολύτιμη και θα δώσει το καλό παράδειγμα στα παιδιά μας για την αξία της ομαδικής προσπάθειας και της φροντίδας του χώρου μας. Σας περιμένουμε όλους!
Με εκτίμηση,
Η Ομάδα του Σχεδίου Δράσης και ο Σύλλογος Γονέων του Νηπιαγωγείου
Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε συνάντηση συνεργασίας μεταξύ της ομάδας των εκπαιδευτικών που συντονίζουν το σχέδιο δράσης και εκπροσώπων του Συλλόγου Γονέων.
Οι γονείς ενημερώθηκαν για την εξέλιξη και πορεία του σχεδίου, ανταλλάξαμε απόψεις και ιδέες και προχωρήσαμε σε έναν προγραμματισμό των εργασιών που θα ακολουθήσουν.
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων για τις πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, αλλά και τη μεγάλη προθυμία τους να συνεργαστούμε για την αναδιαμόρφωση της σχολικής αυλής!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση της συνάντησης:
Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά ταξίδεψαν με τη φαντασία τους και ονειρεύτηκαν την αυλή που θα ήθελαν να παίζουν κάθε μέρα!
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας έγιναν μικροί αρχιτέκτονες και καλλιτέχνες. Μέσα από ζωγραφιές και μακέτες, εξέφρασαν τις ιδέες και τις επιθυμίες τους, πρότειναν πώς θα ήθελαν να είναι η αυλή τους: ένας χώρος γεμάτος παιχνίδι, χαρά, και μικρές γωνιές εξερεύνησης, με κούνιες, τσουλήθρες, τραμπάλες, κουτσό, φιδάκι, επιδαπέδια παιχνίδια, τοίχους αναρρίχησης, πολύζυγα, αμμοδόχους, πίστα για αυτοκινητάκια, σκέιτ και πατίνια, αλλά και οπωρώνα, πολλά λουλούδια και παγκάκια.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4:
Ολοήμερο Τμήμα 1:
Η Αυλή των Ονείρων τους δεν είναι μόνο ένας φανταστικός χώρος, είναι μια υπενθύμιση για όλους μας πως όταν δίνουμε φωνή στα παιδιά, ο κόσμος γίνεται πιο φωτεινός και όμορφος!
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την αυλή, τα παιδιά του Υποχρεωτικού Τμήματος 1 κατασκεύασαν με πολλή χαρά ταΐστρες για τα πουλάκια! Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, μαθαίνουμε πώς να φροντίζουμε το περιβάλλον και τα ζώα που ζουν κοντά μας. Οι ταΐστρες τοποθετήθηκαν σε διάφορα σημεία της αυλής και είμαστε χαρούμενοι γιατί οι φτερωτοί μας φίλοι θα βρίσκουν εύκολα την τροφή τους και θα μας επισκέπτονται!
Στην αρχική φάση υλοποίησης του σχεδίου δράσης “Αξιοποιώντας την αυλή του νηπιαγωγείου μας”, πραγματοποιήθηκαν:
Η αρχική διερεύνηση των απόψεων και των προτάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με το σχέδιο δράσης έγινε με το αρχικό ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς.
Παρομοίως, οι απόψεις των γονέων σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση της αυλής, καθώς και οι προτιμήσεις τους, διερευνήθηκαν με το αρχικό ερωτηματολόγιο για γονείς.
Στην έρευνα συμμετείχαν και τα παιδιά όλων των τμημάτων με το αρχικό ερωτηματολόγιο για παιδιά.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα της αρχικής μας διερεύνησης.
Απαντήσεις εκπαιδευτικών:
Απαντήσεις γονέων:
Απαντήσεις παιδιών:
Ε΄ ΦΑΣΗ-ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Ποιος θέλει να γίνει αστροναύτης;
Στόχοι:
Γνώσεις:
Δεξιότητες:
Στάσεις:
Στην τελική φάση ο αστροναύτης ευχαριστεί τα παιδιά για τη βοήθεια τους και τους εξηγεί πως για να γίνει κάποιος αστροναύτης περνάει από εξετάσεις. Έτσι τα παιδιά δημιουργούν ένα παιχνίδι ερωτήσεων στο Kahoot, για να αξιολογήσουν όλα αυτά που έμαθαν, προτείνουν ερωτήσεις και με τη βοήθεια της νηπιαγωγού διεξάγεται ένα παιχνίδι ερωτήσεων σε μορφή τηλεπαιχνιδιού.
https://kahoot.it/challenge/9ee9a79c-468c-4f40-ba9e-f7a1be1d3243_1744021040076
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4:
Μέσω αυτού του κουίζ τα παιδιά αξιολογούν τι έμαθαν, αν απάντησαν στα αρχικά ερωτήματα και αν εμπλούτισαν τις γνώσεις τους και συμπληρώνονται οι άλλες δύο στήλες του Πίνακα K-W-L-H.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τέλος τα παιδιά αφού έχουν ολοκληρώσει την αποστολή τους, απαντούν σε ένα παιχνίδι ερωτήσεων και ο αστροναύτης τους απονέμει το πτυχίο του μικρού αστροναύτη!
Δ΄ ΦΑΣΗ-ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ
Διαστημικό ταξίδι
Στόχοι:
Γνώσεις:
Δεξιότητες:
Στάσεις:
Ήρθε η ώρα να παρουσιάσουμε στον αστροναύτη τον χάρτη για το πρώτο του ταξίδι στο διάστημα!
Τα παιδιά υπολογίζουν πόσα βήματα πρέπει να κάνει το ρομποτάκι, σε ποια κατεύθυνση πρέπει να πάε (δεξιά- αριστερά – πάνω- κάτω) ώστε να φτάσει από τον πρώτο στον τελευταίο πλανήτη, και ξεκινάνε να το οδηγούν, ώστε να επαληθεύσουν αν όντως είχαν υπολογίσει σωστά. Στο τέλος παρουσιάζουν στον αστροναύτη τον χάρτη πάλι με τη βοήθεια της beebot.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4:
Γ΄ ΦΑΣΗ-ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Όλοι οι πλανήτες στη σειρά!
Στόχοι:
Γνώσεις:
Δεξιότητες:
Στάσεις:
Συζητήσαμε για την σειρά των πλανητών στο ηλιακό σύστημα. Ρωτήσαμε τα παιδιά αν παρατήρησαν τη σειρά των πλανητών και τα παιδιά έκαναν υποθέσεις, οι οποίες καταγράφηκαν και στη συνέχεια επαληθεύτηκαν μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο.
Έπειτα τα παιδιά ξεκίνησαν να σχεδιάζουν τον χάρτη του αστροναύτη και έβαλαν τους πλανήτες στη σειρά, τοποθέτησαν τα ονόματα των πλανητών και τους αρίθμησαν.
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4:
Τα παιδιά μας έδειξαν τι έμαθαν μέσα από φύλλα εργασίας
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4:
…μέσα από παιχνίδια
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4:
Και μέσα από κατασκευές και ελεύθερες δραστηριότητες
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 3:
Τμήμα 4: