Το 1ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Αττικής με βάση τα προβλεπόμενα στην εκπαιδευτική νομοθεσία (Ν. 4547/2018, Π.Δ. 79/2017- άρθρο 17) και σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 100394/Ε3/11-08-2022 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, υλοποίησε ταχύρρυθμο επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας δέκα (10) διδακτικών ωρών για τους/τις νεοδιόριστους/ες και τους/τις αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων και Ε.Κ. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητάς του, με θέμα «Θεσμικό, παιδαγωγικό-διδακτικό πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου».
Παρακάτω μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε επιμορφωτικό υλικό που αξιοποιήθηκε στο πλαίσιο του σεμιναρίου:
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
“Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Διαχείριση της σχολικής τάξης (Μέρος 1ο). Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Διαχείριση της σχολικής τάξης (Μέρος 2ο): Μοντέλα τροποποίησης των δύσκολων (αρνητικών) συμπεριφορών” . Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Διαχείριση της σχολικής τάξης (Μέρος 3ο): Μηδέν της τύχης αλλά πάντα της ευβουλίας και της προνοίας” . Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Ενισχύοντας το θετικό κλίμα στο σχολείο”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Στοιχεία συμπεριληπτικής μάθησης”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Θέματα συμπερίληψης στη σχολική ζωή”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
“Η φιλοσοφία και οι αρχές του μαθήματος των Θρησκευτικών”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Διδασκαλία-Αξιολόγηση και εγγράμματες ταυτότητες των μαθητών/-τριών” (εργαστήριο φιλολόγων). Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Θέματα διδασκαλίας μαθηματικών”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Διερευνητική διδασκαλία και μάθηση – Φυσικές επιστήμες”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .
“Καλές πρακτικές διδασκαλίας και μάθησης στα μηχανολογικά μαθήματα”. Για την παρουσίαση της εισήγησης κάντε κλικ εδώ .