Δανειστική βιβλιοθήκη (17-2-23)
Μπορείτε να επιλέξετε όποιο από τα δύο παραμύθια θέλετε κάνοντας κλικ σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους:
Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε.
Πηγη: dim-meneou-lar.schools.ac.cy
Πηγή: www.slideshare.net
Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε.
Πηγη: dim-meneou-lar.schools.ac.cy
Πηγή: www.slideshare.net
Μια μέρα γεμάτη χορό, παιχνίδι, δημιουργία και πολύ φαγητό!
Τσικνίσαμε στο σχολείο…
Παίξαμε…
“Που είναι η ουρά του γαϊδάρου”
“Χάσκα”
“Γαϊτανάκι”
Χορέψαμε…
“Πως το τρίβουν το πιπέρι”
“Γιάνκα”
Φτιάξαμε αποκριάτικες μάσκες…
Λιοντάρια (εμπνευσμένα από το λιοντάρι της Νεμέας)
Διακόσμηση τάξης.
Διάφορες αποκριάτικες μάσκες.
Μπορείτε να επιλέξετε όποιο από τα δύο παραμύθια θέλετε κάνοντας κλικ σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους:
Πηγή: online.fliphtml5.com
Πηγή: blogs.sch.gr
Στο δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τα δόντια και τη στοματική υγιεινή. Γιατί πρέπει να φροντίζουμε τα δόντια μας και πως θα το κάνουμε; Τι είναι η τερηδόνα; Ποια είναι τα μέρη του δοντιού ; Ποιο σημείο του δοντιού χαλάει πρώτα; Ποιες τροφές είναι καλύτερο να τρώμε για να διατηρούμε τα δόντια μας υγιή; Έχουμε για πάντα τα ίδια δόντια; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που προέκυψαν από τους μαθητές και προσπαθήσαμε βήμα -βήμα να τα απαντήσουμε.
Ζωγραφίσαμε και γράψαμε τα μέρη του δοντιού σε μια ομαδική εργασία.
Κατασκευάσαμε δοντάκια από χαρτόνι.
Και μασέλες με πλαστελίνη και φασόλια.
Μιλήσαμε για την οδοντόβουρτσα, την οδοντόκρεμα, το οδοντικό νήμα και το στοματικό διάλυμα τονίζοντας πόσο σημαντικά είναι για την καθημερινή στοματική υγιεινή. Ζωγραφίσαμε κάποια από αυτά και παραστήσαμε τους οδοντίατρους μέσω ενός παιχνιδιού.
Διαβάσαμε τα βιβλία «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη» και «Δόνα η Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας». Ζωγραφίσαμε εικόνες που μας εντυπωσίασαν από τα παραμύθια και μιλήσαμε για την σημασία της ισορροπημένης διατροφής για γερά δόντια!
Αναφέραμε επίσης πως τα δόντια δεν χαλάνε μόνο από μικρόβια αλλά και από τυχόν ατυχήματα που μπορεί να συμβούν.
Επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας οδοντίατρος και παρουσίασε μέσω προτζέκτορα στους μαθητές πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν για τα δόντια. ‘Ελυσε σημαντικές τους απορίες, μέτρησε νεογιλά δόντια, καθώς και μόνιμα που μόλις είχαν βγεί.
Αφού η οδοντίατρος έδειξε στους μαθητές τον σωστό τρόπο να βουρτσίζουν τα δόντια τους, την επόμενη μέρα οι μαθητές έπλυναν τα δόντια τους στο σχολείο.
Παρατηρήσαμε παροιμίες που σχετίζονται με τα δόντια και βάλαμε τις λέξεις στη σωστή σειρά για να σχηματίσουμε προτάσεις.
Τέλος, παρατηρήσαμε δόντια ζώων, μιλήσαμε για την χρησιμότητά τους, τα συγκρίναμε με τα δικά μας και ζωγραφίσαμε δόντια που θα θέλαμε να είχαμε αν θα ήμασταν κάποιο ζώο.
Κάθε χρόνο, στις 30 Ιανουαρίου, η Χριστιανική Εκκλησία τιμά τους τρεις Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Δασκάλους, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο ως προστάτες της εκπαίδευσης και των γραμμάτων.
Ο Βασίλειος ίδρυσε νοσοκομεία, ορφανοτροφεία και σχολεία. Για το σπουδαίο του έργο η Εκκλησία τον ονόμασε Μέγα.
Ο Ιωάννης είχε το χάρισμα να μιλά πολύ όμορφα και γι’ αυτό ονομάστηκε Χρυσόστομος.
Ο Γρηγόριος δίδαξε τους ανθρώπους ότι ο Χριστός είναι Θεός, γι’ αυτό και ονομάστηκε Θεολόγος
Η εορτή των Τριών Ιεραρχών εκκλησιαστικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα καθώς οι Τρεις Ιεράρχες συνετέλεσαν στην ανάπτυξη της χριστιανικής διδασκαλίας και των αρχαίων ελληνικών γραμμάτων.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/731 © SanSimera.gr
Μπορείτε να επιλέξετε όποιο από τα δύο παραμύθια θέλετε κάνοντας κλικ σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους:
Πηγή: astropeleki.files.wordpress.com
Πηγή: free-ebooks.gr
Πηγή: blogs.sch.gr
Πηγή: issuu.com
Τα φύλλα εργασίας της δανειστικής βιβλιοθήκης θα μοιραστούν τη Δευτέρα (23/1/23).
Μπορείτε να επιλέξετε όποιο από τα δύο παραμύθια θέλετε κάνοντας κλικ σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους:
Πηγή: blogs.sch.gr
Πηγή: online.fliphtml5.com