ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και σε όλους τους Έλληνες
Οι μαθητές, οι μαθήτριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας.
Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και σε όλους τους Έλληνες
Οι μαθητές, οι μαθήτριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 5η-31η Μαρτίου 2025
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 12:00 μ.μ.-13:00μ.μ.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ: 2262089497
HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ:mail@1nip-thivas.voi.sch.gr
ΟΔΟΙ ΕΠΙΡΡΟΗΣ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ
Αγ. Αθανασίου αριστερά ανεβαίνοντας εως την Τειρεσίου και διασταύρωση με Π. Τσαλδάρη, Περγάμου αριστερή πλευρά ως διασταύρωση με Καραμαγκιώλη (αριστερή πλευρά πηγαίνοντας προς Αυλίδος), Αυλίδος(βγαίνοντας από την πόλη έως και την διασταύρωση με την ΠΑΘΕ), Διρκέου, Ισμηνίου(αριστερά ξεκινώντας από την πλευρά των τραίνων), Δούρου, Ν. Διαμαντή, Στεφανάκη, Γ. Διαμαντή, Δ. Διαμαντή, Τειρεσίου, Ίμβρου, Αγ. Παρασκευής, Ικτίνου, Καλλικράτους, Χατζηαντωνίου, Ανδριανουπόλεως, Ισιδώρου, Ανθεμίου, Βενιζέλου, Τενέδου, Μαλασού, Μαγνησίας, Πέτρουλα, Κυδωνιών, Νίκαιας, Καισαρείας, Δεμερτζή, Πλαστήρα, Ιωνίας, Ούγκρων, Μαρτίνου, Μαλεσίνας, Σφιγκός, Θηβών, Αγίου Θωμά, Ακραιφνίου, Κάστρου, Τζουμανέκα, Κοκκίνου, Νεοχωρακίου, Λοχαϊτου, Σ. Βέμπω, Άρματος, Ελεώνος, Δάφνης, Κλειδίου, Οινοφύτων, Παπαγιάννη, Αρ. Μπασιάκου, Μυριβίλη, Ξενοπούλου, Καρούζου, Σιμίου, Κάλλας, Χατζηδάκη, Σπύρου Μελά, Κυβέλης, Αγ. Μελετίου, Ελ. Παπαδάκη, Κουν, Καγιά, Νικομάχου, Γεφυραίων, Π. Δέλτα, Μινωτή, Μερκούρη, Λογοθετίδη, Υπάτου, Δροσιάς, Πλατανακίου, Λουκισίων, Μουρικίου.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ”
Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα . Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους, τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει το Προαιρετικό ολοήμερο τμήμα αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου.
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο
β) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
δ) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σας εύχονται καλή Καθαρά Δευτέρα και καλή Σαρακοστή!
Ακολουθούν μερικές εικόνες με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, στα πλαίσια της περιόδου της Αποκριάς.
Στις 26 Φεβρουαρίου ημέρα Τετάρτη οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση με τίτλο ” ο Τρελαντώνης”, ένα αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα της συγγραφέως Πηνελόπης Δέλτα. Στον Τρελαντώνη, που γράφτηκε το 1932, η Πηνελόπη Δέλτα μάς μεταφέρει στις αναμνήσεις της παιδικής της ηλικίας, όταν εκείνη και τα αδέρφια της φιλοξενήθηκαν για τις θερινές τους διακοπές στον Πειραιά, ερχόμενοι από την Αλεξάνδρεια, στο νεοκλασικό σπίτι των θείων τους στην περιοχή της Καστέλας. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα. Ο μικρός ήρωας του έργου, ο ατίθασος και σκανταλιάρης Αντώνης δεν είναι άλλος παρά ο μικρότερος αδερφός της Πηνελόπης Δέλτα, ενώ η ίδια αναγνωρίζεται μέσα από το χαρακτήρα της αδερφής του, Πουλουδιάς. Ένα ζωηρό αγόρι, ο Αντώνης, είναι ο πρωταγωνιστής που μπλέκεται συνεχώς σε δύσκολες καταστάσεις, με αποτέλεσμα οι μεγάλοι να αγανακτούν, ενώ οι μικροί να τον βλέπουν ως ήρωα. Ο Τρελαντώνης έχει γίνει ο μόνιμος πονοκέφαλος για την πάντοτε αυστηρή θεία του, σκαρφίζεται του κόσμου τις σκανταλιές με συνεργούς τα αδέρφια του, μα διατηρεί πάνω από όλα την ακεραιότητα του χαρακτήρα του. Είναι εξαιρετικά φιλαλήθης, αναλαμβάνει πάντοτε τις ευθύνες του για κάθε αταξία και κερδίζει τελικά τον θαυμασμό μικρών και μεγάλων.
Όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες που συμμετείχαν στην θεατρική παράσταση είχαν την ευκαιρία να δουν τον μικρό ήρωα Αντώνη επί σκηνής, παρακολουθώντας την ιστορία του που συνδυάζει παιδική αθωότητα με ηθική γενναιότητα.
ΕΝΑΡΞΗ 3 ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Ψηφιακές δεξιότητες
«STEΜ η ΓΗ γυρίζει….»
Η Μεθοδολογία και σκοπιμότητα του προγράμματος:
Η μεθοδολογία STEAM προσφέρει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν στην τάξη
προγράμματα που εμπλέκουν και τους 5 τομείς-πεδία (φυσικές επιστήμες, τεχνολογία,
επιστήμες των μηχανικών, τέχνες, μαθηματικά) και δημιουργεί ένα περιβάλλον μάθησης
όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να συμμετάσχουν και να συνεισφέρουν. Με τη μεθοδολογία
STEAM οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να καλλιεργούν και να ενισχύουν πολλές και
σημαντικές δεξιότητες.
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως
στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι
μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το
γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά
αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά
άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του,
περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν
τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την
εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις
αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα
πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.
Τη φετινή χρονιά η βασιλόπιτα παρασκευάστηκε στο Νηπιαγωγείο με υλικά που έφεραν τα νήπια από το σπίτι τους και με την πολύτιμη συνδρομή της κυρίας Λένιας. Ευχόμαστε το 2025 να είναι για όλους μια δημιουργική χρονιά που θα φέρει υγεία και χαρά!
Στις 30 Ιανουαρίου ημέρα Πέμπτη τιμάμε τους Τρεις Ιεράρχες, τους τρεις Μεγάλους Πατέρες και Οικουμενικούς Διδασκάλους, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών. Τις πρώτες ώρες του εκπαιδευτικού μας προγράμματος πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός στην εκκλησία Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης στο Συνοικισμό. Κατόπιν συζητήσαμε και διαβάσαμε με τη βοήθεια πλούσιου εποπτικού υλικού για το έργο τους και δημιουργήσαμε κατασκευές με τα πρόσωπα τους ,καθώς έγιναν οι πρωταθλητές της ευσέβειας, της αρετής, της αγιότητας αλλά και των γραμμάτων και της σοφίας.
Έστησαν γέφυρες ανάμεσα στο κλασικό και το σύγχρονο, ανάμεσα στη γνώση και την αρετή, ανάμεσα στην αναζήτηση της επιστημονικής αλήθειας και την πραγματική αλήθεια της αγάπης, ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη, τον Ελληνισμό και το Χριστιανισμό.
Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο και φωτεινό και η προσφορά τους στην ανθρωπότητα μοναδική.
Στις 27 Ιανουαρίου , ημέρα Δευτέρα επισκεφθήκαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες μας το Μουσείο της πόλης μας. Με αυτόν τον τρόπο δόθηκε η ευκαιρία και η δυνατότητα στους μαθητές και στις μαθήτριες να γνωρίσουν και να δουν από κοντά το μουσείο της πόλης τους, να αποκτήσουν γνώσεις για την έννοια του Μουσείου, του χώρου και τι περιλαμβάνει, περιηγήθηκαν σε διαφορετικές κατηγορίες εκθεμάτων και εξοικειώθηκαν με το χώρο.