Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά
Η κούκλα της τάξης , φέρνει δώρο στα νήπια από την οδοντίατρο που επισκέφτηκε για να τον βοηθήσει στον πονόδοντο.
Τα νήπια παρατηρούν την οδοντοστοιχία και διατυπώνουν τις παρατηρήσεις τους.
Εννοιολογικός χάρτης : Τι γνώριζαν τα νήπια για τη στοματική υγιεινή πριν την ενασχόληση με το θέμα
Tα νήπια κατασκευάζουν οδοντοστοιχίες από πλαστελίνη με φασόλια και ρεβίθια.
Νέο δώρο από την οδοντίατρο. Τα νήπια παρατηρούν και σχολιάζουν.
Τα νήπια πειραματίζονται και παρατηρούν το σωστό τρόπο πλυσίματος των δοντιών.
Τα νήπια πλένουν τα δόντια τους στο σπίτι και συμπληρώνουν τον εβδομαδιαίο πίνακα πλυσίματος των δοντιών για να κερδίσουν το βραβείο τους.
Τα νήπια παρατηρούν σχολιάζουν και ζωγραφίζουν τη διατροφική πυραμίδα και μαθαίνουν ταυτόχρονα τη σημασία των τροφών για την υγεία των δοντιών.
Τα νήπια φτιάχνουν τη διατροφική πυραμίδα της τάξης και παίζουν παιχνίδια παρατηρητικότητας και μνήμης αναφορικά με τη κατάταξη των τροφών στην πυραμίδα.
Τα νήπια φτιάχνουν το δικό τους λυπημένο και χαρούμενο δόντι και διηγούνται ιστορίες σχετικά με το θέμα.
Τα νήπια ετοιμάζουν δώρο “βιβλίο – κάρτα με ζωγραφιές” για να την χαρίσουν στην οδοντίατρο που θα επισκεφθεί το νηπιαγωγείο ύστερα από τηλεφωνική τους πρόσκληση.
Η οδοντίατρος μας δίνει πληροφορίες για τη στοματική υγιεινή.
Τι γνωρίζουν τα νήπια για τα δόντια μετά την ολοκλήρωση του εργαστηρίου.