Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που μας έκανε δώρο ένα εκπαιδευτικό παιδικό τραπέζι .
O Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είναι πάντα βοηθός στο εκπαιδευτικό μας έργο. Φροντίζει να μας πραγματοποιεί όλες τις επιθυμίες μας και για αυτό τον ευχαριστούμε θερμά. Τα νήπια ακολουθώντας τις απλές οδηγίες συναρμολόγησης του εκπαιδευτικού παιδικού τραπεζιού κατάφεραν να το στήσουν και τώρα μένει να διαλέξουμε τον τρόπο που θα το αξιοποιήσουν.












