Ψηφοφορία “Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας” με συμμετοχή των γονέων !

Πατήστε πάνω στο παρακάτω σύνδεσμο…

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJ2T8tlLBdvZXk1P4Su6rhUI7GhgIgDlICSWKg5uO4FAVG4g/viewform

και θα έχετε την ευκαιρία να συμμετέχετε στη ψηφοφορία με τις αφίσες που έφτιαξαν τα παιδιά στα πλαίσια του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων :

Με το ποδήλατο στο δρόμο , με ασφάλεια κυκλοφορώ!

  1. Επιλέγω την αφίσα που μου αρέσει περισσότερο
  2. Πατάω υποβολή ( πράσινο κουτάκι στο κάτω μέρος)

Σύντομα θα ενημερωθείτε για τα τελικά αποτελέσματα. Λέτε να κερδίσει η αφίσα που διαλέξατε;