Ψηφοφορία “Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας” με συμμετοχή των γονέων !
Πατήστε πάνω στο παρακάτω σύνδεσμο…
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJ2T8tlLBdvZXk1P4Su6rhUI7GhgIgDlICSWKg5uO4FAVG4g/viewform
και θα έχετε την ευκαιρία να συμμετέχετε στη ψηφοφορία με τις αφίσες που έφτιαξαν τα παιδιά στα πλαίσια του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων :
Με το ποδήλατο στο δρόμο , με ασφάλεια κυκλοφορώ!
- Επιλέγω την αφίσα που μου αρέσει περισσότερο
- Πατάω υποβολή ( πράσινο κουτάκι στο κάτω μέρος)
Σύντομα θα ενημερωθείτε για τα τελικά αποτελέσματα. Λέτε να κερδίσει η αφίσα που διαλέξατε;