Τμήμα 3

1Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: «Παίρνοντας συνέντευξη από ένα γυμναστή, κάνουμε γυμναστική!»

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Γονείς – Συμμέτοχοι και συνεργάτες προς ένα ανοιχτό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί Μαρία Μπολώτα και Μαρίλια Τζιντζιόβα, καθώς και οι μαθητές/-τριες του Παραρτήματος Αναστάσεως του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου, υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση «Παίρνοντας συνέντευξη από ένα γυμναστή, κάνουμε γυμναστική!».

fiufiallalakkiakavjvsjjsjkkxkxjhhjhfufdu


2Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: “Στου Θωμά το μαγαζί” – Μια ρεμπέτικη κομπανία

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Γονείς – Συμμέτοχοι και συνεργάτες προς ένα ανοιχτό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί Μαρία Μπολώτα και Μαρίλια Τζιντζιόβα, καθώς και οι μαθητές/-τριες του Παραρτήματος Αναστάσεως του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου, υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση «Στου Θωμά το μαγαζί» – Μια ρεμπέτικη κομπανία. Οι μαθητές συμμετείχαν σε μια μουσικό-θεατρική παράσταση με θέμα τη ρεμπέτικη μουσική.

ldldd stddh x yy ddd ggggg image 50460417 kddk ks kssdkk


3Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: “Ταξιδεύοντας στη Μολδαβία”

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Γονείς – Συμμέτοχοι και συνεργάτες προς ένα ανοιχτό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί Μαρία Μπολώτα και Μαρίλια Τζιντζιόβα, καθώς και οι μαθητές/-τριες του Παραρτήματος Αναστάσεως του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου, υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση “Ταξιδεύοντας στη Μολδαβία»Οι μαθητές προετοίμασαν τις ερωτήσεις σε σχέση με όλα όσα ήθελαν να γνωρίσουν για τη Μολδαβία, πραγματοποίησαν τη συνέντευξη και ήρθαν σε επαφή με ένα πλούσιο υλικό, γνωρίζοντας καθημερινές συνήθειες και παραδόσεις από ένα διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον.

asi dg fff gi hh jj jjll zkk aooao aooo aowoo


4Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: ” Χορός. Αλήθεια μπορούμε να γυμναστούμε;”

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Γονείς – Συμμέτοχοι και συνεργάτες προς ένα ανοιχτό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί Μαρία Μπολώτα και Μαρίλια Τζιντζιόβα, καθώς και οι μαθητές/-τριες του Παραρτήματος Αναστάσεως του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου, υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση «Χορός. Αλήθεια μπορούμε να γυμναστούμε;». Οι μαθητές προετοίμασαν τις σχετικές ερωτήσεις για τα οφέλη του χορού, στη φυσική κατάσταση και στη διάθεση μας. Μετά τη συνέντευξη, υλοποιήθηκε ένα μάθημα Zumba, το οποίο είναι ένα είδος γυμναστικής, που συνδυάζει χορό και άσκηση.

sl ty vn d54 dudu fi6d fih kokoko skdk skoob


5Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: «Φτιάχνοντας αλμυρές κατασκευές, αναβιώνουμε ήθη και έθιμα της Πασχαλιάς»

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Γονείς – Συμμέτοχοι και συνεργάτες προς ένα ανοιχτό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί Μαρία Μπολώτα και Μαρίλια Τζιντζιόβα, καθώς και οι μαθητές/-τριες του Παραρτήματος Αναστάσεως του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου, υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση «Φτιάχνοντας αλμυρές κατασκευές, αναβιώνουμε ήθη και έθιμα της Πασχαλιάς». Οι μαθητές αναβίωσαν το παραδοσιακό έθιμο «Τα λαζαράκια» και στη συνέχεια έβαψαν κόκκινα αβγά, ενόψει των προετοιμασιών για το Πάσχα.

11 i2 i3 i4 i5 i6 i7 i8 i9 image4 4 10


6Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: «Μικροί κηπουροί εν δράση!»

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Γονείς – Συμμέτοχοι και συνεργάτες προς ένα ανοιχτό σχολείο», οι εκπαιδευτικοί Μαρία Μπολώτα και Μαρίλια Τζιντζιόβα, καθώς και οι μαθητές/-τριες του Παραρτήματος Αναστάσεως του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου, υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση «Μικροί κηπουροί εν δράση!». Οι μαθητές φύτεψαν μικρά φυτά- δεντράκια, με σκοπό να ομορφύνουν τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου, ενεπλάκησαν στην διαδικασία της δεντροφύτευσης, αποκτώντας γνώσεις που αφορούν τα φυτά και τα δέντρα και εν κατακλείδι ευαισθητοποιήθηκαν, ώστε να σέβονται μεγαλώνοντας το περιβάλλον, λαμβάνοντας έτσι ένα σημαντικό μάθημα περιβαλλοντικής συνείδησης.

12345

67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Λήψη αρχείου