GREEN FUTURE

Σήμερα στο σχολείο μας υλοποιήθηκε το πρόγραμμα Green Future.Ξεκινήσαμε με την εκπαίδευση των παιδιών στο εσωτερικό του σχολείου, με την προβολή στον προτζέκτορα της διαδραστικής παρουσίασης. Έπειτα η δράση μας έλαβε χώρα στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι με θέμα την μέλισσα.

 

IMG 20250505 105341IMG 20250505 105634IMG 20250505 110334

 

IMG 20250505 110554IMG 20250505 111011IMG 20250505 111248IMG 20250505 112133

 

IMG 20250505 112946IMG 20250505 113455IMG 20250505 113737IMG 20250505 114031

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

Στα πλαίσια της συμμετοχής του νηπιαγωγείου μας στο project Πασχαλινές Ευχές από Καρδιάς μέσω του e-twinning,τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ευχόμαστε Καλό Πάσχα με μια ψηφιακή κάρτα.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Μια εβδομάδα γεμάτη δημιουργία,χαρά και ικανοποίηση έφτασε στο τέλος της!Τα παιδιά δημιούργησαν με τα χεράκια τους τις πασχαλινές τους κατασκευές:

  • Φτιάξαμε καλαθάκια
  • Δημιουργήσαμε αυγά με την τεχνική της μονοτυπίας
  • Βάψαμε παραδοσιακά κόκκινα αυγά
  • Διακοσμήσαμε λευκές λαμπάδες
  • Φτιάξαμε για πρώτη φορά τις δικές μας ψηφιακές πασχαλινές κάρτες

Καλό Πάσχα από τους μαθητές/τριες και όλες τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!!

IMG 2769 IMG 2768 IMG 2766

IMG 2767 IMG 2737 IMG 2739

IMG 2742IMG 2740IMG 2760

IMG 2756IMG 2743

 

θΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Το σχολείο μας σήμερα επισκέφθηκε ο Άλφονς, ο αγαπημένος ήρωας των παιδιών από την ομώνυμη παιδική σειρά βιβλίων της Σουηδής συγγραφέως Γκουνίλα Μπέργκστρομ. Γνωρίσαμε τις περιπέτειες του ήρωά μας εξερευνώντας θέματα που τον απασχολούν και σχετίζονται με την καθημερινότητά του, αλλά και την δική μας.

Σχεδιασμός:Χ.Χριστόπουλος

Υλοποίηση:Χ.Χριστόπουλος/Ν.Σφενδυλάκη

 

IMG 20250408 112016 IMG 20250408 111518 IMG 20250408 112033

 

IMG 20250408 113613 IMG 20250408 113851 IMG 20250408 112226

 

IMG 20250408 112305

 

 

ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Με αφορμή την 2η Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό, πραγματοποιήσαμε σήμερα μια γιορτή για ξεχωριστά παιδιά. Ένα πρωινό αφιερωμένο στην συμπερίληψη και την αποδοχή, γεμάτο αγάπη, χαρά και παιδικά χαμόγελα. Ευχαριστούμε όλους τους γονείς και τα παιδιά για την πολύτιμη βοήθειά τους.

 

IMG 2721 IMG 2700 IMG 2711 1 IMG 2710

 

IMG 2713 IMG 2706 IMG 2701 IMG 2707

 

IMG 2702 IMG 2699 IMG 2705 IMG 2704

 

IMG 2708 IMG 2714 IMG 2712 2 IMG 2715

 

IMG 2716 IMG 2717 IMG 2718 IMG 2719

 

 

ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Το θέατρο στην εκπαίδευση υπερβαίνει την ψυχαγωγία καθώς δημιουργεί ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει τις στάσεις, τη συμπεριφορά και τις γνώσεις των μαθητών. Η σημασία του θεάτρου στην εκπαίδευση είναι εμφανής καθώς δημιουργεί ένα ολιστικό περιβάλλον μάθησης που αναπτύσσει τους μαθητές συναισθηματικά, διανοητικά, κοινωνικά και σωματικά. 

Η σημασία του θεάτρου στην εκπαίδευση είναι καίρια καθώς:

  • Ενισχύει την μάθηση
  • Αναπτύσσει την δημιουργικότητα και την φαντασία
  • Χτίζει αυτορρύθμιση και κοινωνικές δεξιότητες
  • Ενισχύει την γλωσσική ανάπτυξη
  • Προωθεί την συναισθηματική νοημοσύνη
  • Χτίζει αυτοπεποίθηση
  • Προσδίδει θετικές αξίες

Η πρώτη θεατρική παράσταση λοιπόν που παρακολουθήσαμε στο σχολείο μας ήταν ”Οι καλοί και οι κακοί πειρατές” από την θεατρική ομάδα ”ΑΦΟΥ”.

IMG 2668  IMG 2671 IMG 2669

Η δεύτερη θεατρική παράσταση που παρακολουθήσαμε στο σχολείο μας ήταν ”Ο Λύκος  Ζαχαρίας, ένα αστέρι γεννιέται” από την θεατρική ομάδα του κ.Χρ.Χριστόπουλου.

IMG 20250318 110002 IMG 20250318 105312 IMG 20250318 111454 

 

IMG 20250318 110558 IMG 20250318 112547

 

6 ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, ένα είδος bullying, που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός αναφέρεται στη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομηλίκων παιδιών, με στόχο να προκληθεί φόβος, πόνος ή αναστάτωση.H 6η Μαρτίου είναι ημέρα αναφοράς κατά του σχολίκου εκφοβισμού,ως εκ τούτου το σχολείο μας δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην εξάλειψη του σχολικού εκφοβισμού με διάφορες δράσεις:
Ατομικές κατασκευές των παιδιών μας με συνθήματα όπως «όχι στη βία, ναι στη φιλία».
2. Ομαδική γιγαντοαφίσα και ανάρτηση αυτής για ευαισθητοποίηση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας (εξωσχολικοί μαθητές-αδερφάκια, γονείς/κηδεμόνες, περαστικοί).
3. “ Η Αλυσίδα του Σεβασμού”: Αυτή η συμβολική δράση προϋποθέτει τη δημιουργία μιας χάρτινης αλυσίδας, στην οποία κάθε κρίκος θα έχει γραμμένο έναν κανόνα σεβασμού ή φιλίας. Κάθε παιδί γράφει ή ζωγραφίζει κάτι που έχει να κάνει με το πώς μπορεί να δείξει σεβασμό και αγάπη στους συμμαθητές του. Η αλυσίδα αυτή θα αναρτηθεί στο νηπιαγωγείο και κάθε μέρα τα παιδιά θα προσθέτουν έναν ακόμα κρίκο.
4. Δημιουργία φειγ βολάν με συνθήματα όπως: «οχι στη βία», «ναι στη φιλία», τα οποία τα παιδιά θα πετάξουν συμβολικά έξω από το σχολείο στο σημείο γειτνίασης με την Πλ. Ελευθερίας.
5. Παιχνίδια ρόλων (θεατρικό παιχνίδι) που τα παιδιά θα παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους: Τα παιδιά παίρνουν διαφορετικούς ρόλους και αναπαριστούν διάφορες κοινωνικές καταστάσεις που σχετίζονται με τη βία και την επίλυση διαφορών. Το παιχνίδι ρόλων μπορεί να περιλαμβάνει σενάρια όπως “Αν κάποιος με χτυπήσει, πώς πρέπει να αντιδράσω;” ή “Πώς μπορώ να σταματήσω έναν φίλο μου που είναι θυμωμένος να μην χτυπήσει;”. Στη συνέχεια, τα παιδιά μπορούν να συζητούν και να αναλύουν τα συναισθήματα του κάθε ρόλου και τις διαφορετικές στρατηγικές που μπορούν να ακολουθήσουν για να επιλύσουν την κατάσταση.
6. Αφήγηση ιστοριών σχετικά με την ενδοσχολική βία και παρακολούθηση σχετικών εκπαιδευτικών βίντεο.

Εκπαιδευτική αξία: Τα παιδιά κατανοούν ότι ο κόσμος γύρω τους γεμίζει από καλές πράξεις, οι οποίες δυναμώνουν τη σχέση τους με τους άλλους και οδηγούν στην αποφυγή της βίας. Ενισχύεται η συναισθηματική νοημοσύνη και υποστηρίζεται η ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και επίλυσης συγκρούσεων χωρίς βία.

IMG 2647 2 IMG 20250306 121636IMG 20250306 120455

IMG 20250306 082557   IMG 20250306 122929 IMG 20250305 125248 IMG 20250305 120336

 IMG 20250306 094002    IMG 20250305 115602  IMG 20250305 114154IMG 20250306 0825191

 

Oδηγίες για τις εγγραφές Σχολικού Έτους 2025 – 2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

  • Στα Νηπιαγωγεία,για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από1 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου είναι τα εξής:

Περιλαμβάνονται από τις οδούς: Λ. Μαραθώνος (ζυγά νούμερα) από την Ελ.Βενιζέλου- έως Αγ.Λαύρας-έως Λαρίσης και από το ύψος της Νέας Λεονταρίου – πάροδος Σαχτούρη – Λαρίσης – Νεοφ. Βάμβα – Εθνικής Αντιστάσεως – Χρ.Κοντογιάννη – Δερβενακίων – Αγίου Δημητρίου, έως εκεί που συναντά την οδό Αλαμάνας (όρια με 9ο ΝΓ Παλλήνης) – Θερμοπυλών – από το ύψος της Λεονταρίου καθώς και το τμήμα της Θερμοπυλών που τέμνει την Αλαμάνας στα όρια με 9ο Ν/Γ Παλλήνης, αριστερά Αλαμάνας – Μαυρομιχάλη – Μ.Αλεξάνδρου (έως την Παλλάδος Αθηνάς, όρια 9ου Ν/Γ Παλλήνης) – Αρκαδίου – Βάκχου έως και Λ. Μαραθώνος (ζυγά νούμερα).

 

 

 

 

 

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών:Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδοςστη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλάεφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.
  5. Η αποχώρηση των μαθητών/μαθητριών του Προαιρετικού Διευρυμένου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 17:30(σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου)

Η προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών εγγραφής, θα πραγματοποιείται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου.

Ώρες επικοινωνίας:

Καθημερινά 12:10-13:00

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται
απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περίπτωση που δοθεί παράταση των εγγραφών, θα ενημερωθείτε με νέα ανάρτηση.

Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Παλλήνης
Δέσποινα Πορτοκαλάκη
ΠΕ60