Η ΕΛΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Διαθεματική προσέγγιση με θέμα : ” Η ελιά”

Παρατίθεται ενδεικτικές εικόνες από αντίστοιχες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη.

  • Παρατηρήσαμε το  γεμάτο ελιές κλαδί, το ραβδίσαμε, έπεσαν οι ελιές, τις μετρήσαμε  και  τις βάλαμε στο καλάθι
  • 17362007569501736200756678 21736200756248

17362007561001736200755805 1736200755634 1

 

  • Αλατίσαμε ελιές που μαζέψαμε απο το κλαδί μας και θα τιςπεριμένουμε να τις φάμε  όταν θα είναιέτοιμες.

1736199257483

 

  • Γευτήκαμε ελαιόλαδο πάνω σε ψημένο ψωμί.

1736199256752

 

 

 

  • Στα πλαίσια των εικαστικών τυπώσαμε την παλάμη μας σε χαρτόνι και την διακοσμήσαμε με αληθινά φύλλα ελιάς ώστε να δημιουργήσουμε τις δικές μας ελιές.

173619925847917361992581871736199256922

173619925804917361992572011736199257059 1

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

  • χριστουγεννιάτικα αγγελάκια

IMG 6167

  • φάτνη με γλωσσοπίεστρα

IMG 6065

  • χαρούμενοι χιονάνθρωποι

θαμπό IMG 6052 IMG 6054

  • το δέντρο με τις παλάμες

DSC03061

  • Αι-Βασίλης ημερολόγιο και δεντράκια

6 5 4

  • τα γούρια μας για το 2025

7 8

DSC03075 DSC03073 1

17361971700181736197170168

  • οι κάρτες μας και προσκλήσεις της γιορτής μας

 

 

 

Επέτειος του Πολυτεχνείου

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος γιορτάστηκε στο νηπιαγωγείο μας η επέτειος του Πολυτεχνείου.

“Ντενεκεδούπολη”, “Στο δάσος”, “Η Κυρά Δημοκρατία” είναι κάποια απο τα βιβλία που σχετίζονται με την έννοια της δημοκρατίας, της αρχής της πλειοψηφίας αλλά και γενικότερα της ελευθερίας.

Οι κατασκευές μας:

polyt polytepolytex polytexn

ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ DSC02960 DSC02959

Γνωριμία με την εκλογική διαδικασία -Εκλογές στην τάξη

DSC02996 1 DSC03002 DSC02997 DSC03003

Η ΓΙΟΡΤΉ ΜΑΣ

DSC03017DSC03021DSC03026DSC03027

 

 

Δανειστική βιβλιοθήκη

Φιλαναγνωσία-Δανεισμός βιβλίων απο τη σχολική βιβλιοθήκη

Την πρώτη Παρασκευή  του μήνα Νοέμβρη ξεκινήσαμε την Δανειστική Βιβλιοθήκη σε κάθε τμήμα.

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε ήταν να ετοιμάσουμε τις τσάντες μας που θα βάζουμε κάθε Παρασκευή το βιβλίο.Με κατάλληλους ανεξίτηλους μαρκαδόρους ζωγράφισε το κάθε παιδί την τσάντα του.

bibliou bibl 1731945077782 1731945077923 1 1731945077621 1731945077475

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να ενημερωθείτε για τη φιλαναγνωσία γενικά αλλά και για τη δανειστική βιβλιοθήκη ιδιαίτερα ( σκοπός-επιμέρους στόχοι- τρόπος λειτουργίας κ.τ.λ.).

Δανειστική-Βιβλιοθήκη-στο-Νηπιαγωγείο

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2024-25 ” Το παπάκι πάει..”

 

Το Παπάκι Πάει…

Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης παιδιών σε θέματα εξαφανίσεων και αρπαγών

Το Πρόγραμμα «Το Παπάκι Πάει…» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης μη προσδιοριζόμενης αλλιώς, δηλαδή σε συνθήκες που χάνουν τον προσανατολισμό τους ή για κάποιον λόγο δεν βρίσκονται κοντά στο άτομο που νομίμως ασκεί την επιμέλεια τους. Συνοπτικά τα παιδιά  να έχουν  αυξημένη επίγνωση των κινδύνων και να είναι σε ετοιμότητα  (increase awareness). 

 

 

Ενδεικτικά παρατίθενται κάποιες φωτογραφίες απο τις σχετικές με το πρόγραμμα δραστηριότητες.

Κατασκευή  βοηθού κούκλας:

 

Κατασκευή ενημερωτικής αφίσας

 

:1731433866475

Κατασκευή τριών θεματικών κύβων:

  • Συναισθημάτων
  • Δράσης
  • Ηρώων

1731434146509 1731434146762 1731434146379 1 1731434146884 1731434146638 1 DSC02990

DSC02992 DSC02989

 

Εορτασμός της εθνικής επετείου του “ΟΧΙ”

Μετά την εξιστόρηση των ιστορικών γεγονότων της 28ης Οκτωβρίου 1940, ακολούθησε πλήθος δραστηριοτήτων σχετικών με την εθνική επέτειο.

Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Κατασκευή  της ελληνικής σημαίας
  • 1730568000049 173056800018428η Οκτώβρη 3 2
  • Δημιουργίες σε γαλανόλευκο φόντο 

DSC02959 DSC02960

  • Και στρατιωτάκια

DSC02967

  • Σύνθεση και ανασύνθεση της λέξης “ΟΧΙ”
  • Συζήτηση  για τους στρατιώτες με αφορμή φωτογραφικό υλικό της εποχής (συναισθήματα- εξοπλισμός-διατροφή-μάχες)

 

28η Οκτώβρη 2 3οχιοχι2

  • Αναφορά και προβληματισμός για τις έννοιες του πολέμου και της ειρήνης(εικόνες, βίντεο σχετικά, “Ζωγραφίζω τον πόλεμο και την ειρήνη” )
  • Τραγουδήσαμε  τα τραγόύδια:”Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του”, “Γαλανόλρυκη σημαία”
  • Ακούσαμε και αναλύσαμε το αντιπολεμικό τραγούδι “Τα ραφτικά της γιαγιάς”
  • Έγινε εκτενής αναφορά στον εθνικό μαε ύμνο και την σημασία του για όλους τους Έλληνες.
  • Αναφερθήκαμε στον εορτασμό του πολιούχου Αγίου Δημητρίου  και κατασκευάσαμε τον Λευκό Πύργο , σύμβολο της πόλης της Θεσσαλονίκης.

28η Οκτώβρη 3 1

Η γιορτή μας…

oxia 1 4 oxid 2 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το όνομά μου

Στα μικρά παιδιά αρέσει να ασχολούνται με το όνομά τους, τη λέξη αυτή που αποτελεί την ταυτότητά τους, από την ώρα που γεννιούνται. Η συναισθηματική σχέση που έχει το παιδί με το όνομά του, αποτελεί σημαντικό κίνητρο για δραστηριότητες που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προώθηση της κατάκτησης του κώδικα γραφής. Στο πλαίσιο των καθημερινών δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου τα παιδιά μπορούν να έχουν πολλές ευκαιρίες ενασχόλησης με το όνομά τους ​και με τα ονόματα των φίλων τους, μέσα από δραστηριότητες που έχουν νόημα και σαφή επικοινωνιακό στόχο, όπως π.χ. για να πάρουν παρουσίες, να υπογράψουν τις εργασίες τους, να δανειστούν βιβλία κ.λπ. Από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες για την εκμάθηση του ονόματός μας.

Ανάμεσα στις πολλές δραστηριότητες σχετικά με τ΄όνομα των παιδιών ήταν και η εξής:

Παρατήρησαν το πρώτο γράμμα του ονόματός τους (αρχικό) και ομαδοποιήσαν τα ονόματα που έχουν το ίδιο αρχικό γράμμα.Στη συνέχεια τους δόθηκε σε έντυπη μορφή το αντίστοιχο γράμμα σε ομαδούλες έπρεπε να το διακοσμήσουν με όποιο τρόπο θα συμφωνούσαν μεταξύ τους.Τέλος, έβαλαν την υπογραφή τους στο έργο τους γράφοντας το όνομά τους όπως μπορούσαν.

1730564540581 1 1730564540286 1730564540172 1730565056697

ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΠΟΥ  ΜΑΘΑΜΕ…https://youtu.be/jMF9oB0TyGQ