Ευαγγελισμός-Ελληνισμός: Την διπλή επέτειο της 25ης Μαρτίου, θρησκευτική και εθνική, γιορτάσαμε με επισημότητα στο Νηπιαγωγείο. Τιμήσαμε και δοξάσαμε τους αγωνιστές προγόνους μας που πολέμησαν και θυσιάστηκαν για την λευτεριά και την ανεξαρτησία μας, με επετειακά τραγούδια, ποιήματα, χορούς, παρέλαση και κατάθεση στεφάνου. Χρέος μας είναι , λοιπόν, να διδαχθούμε από τις αρετές των προγόνων μας.
Τα αγόρια μας χόρεψαν λεβέντικα τα κλεφτόπουλα και τα κορίτσια μας τον χορό του Ζαλόγγου!
ακολούθησε παρέλαση στην αυλή του σχολείου μας
Στις 25 Μαρτίου κατάθεση στεφάνου από το Νίκο και την Ελεάννα μας! Συγχαρητήρια, είσαστε καταπληκτικοί!
Το θάρρος και η ανδρεία τους να γίνουν οι οδηγοί που θα κατευθύνουν τις πράξεις μας.
Γνωρίσαμε τους αγωνιστές της επανάστασης μέσα από βίντεο, εικόνες, ιστορίες, κατασκευές…
Ο Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, μέσα από τις ζωγραφιές των μαθητών μας!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ! Χρόνια πολλά σε όλους/ες!





































