Schools’ defenders of the Earth/Σχολεία υπερασπιστές της γης/eTwinning Project 2020-2021

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την υλοποίηση ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning που σχεδιάστηκε από το σχολείο μας σε συνεργασία με άλλα  σχολεία/8 τμήματα Νηπιαγωγείων σε Ελλάδα και Τουρκία.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν μέρος είναι οι εξής:

1ο Νηπιαγωγείο Ηλιούπολης – Νιανιάρα Παναγιώτα

2ο Νηπιαγωγείο Περάματος – Αρχοντή Βαΐα – Γεωργαντή Πηνελόπη – Ρεντζέπη Κατερίνα – Τσαπάρα Μαρία

2ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου – Αρκουλή Ανθή

6ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου – Κομζιά Ευαγγελία

18ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου – Θεοδώρου Κωνσταντίνα

22ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου – Παπαδόγκωνα Κωνσταντίνα

Akdeniz İlkokulu – Mindavalli Neslin

 

Σχετικά με το έργο

Η ηρωίδα μας η Foxie Planet έχει μια φοβερή αποστολή. Να σώσει τη γη. Ο πλανήτης γη βρίσκεται σε κίνδυνο. Οι άνθρωποι δείχνουν μεγάλη αδιαφορία για τον πλανήτη που ζουν. Δεν τον σέβονται, αδιαφορούν για όσα συμβαίνουν, αντιθέτως με τη συμπεριφορά τους και τις πράξεις τους συμβάλλουν στην οικολογική καταστροφή του περιβάλλοντος. Η Foxie Planet  ζητά τη βοήθεια των παιδιών να συμβάλλουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κόσμου για να μπορέσει να σωθεί ο πλανήτης γη. Τι θα μπορούσαν να κάνουν; Υπάρχουν τόσο απλά πράγματα που μπορούν να γίνουν ώστε όλοι, κάνοντας απλές καθημερινές πράξεις μπορούν να βοηθήσουν τη γη, άλλωστε δεν χρειάζεται να είσαι “μεγάλος” για να σώσεις τη γη.

Τα παιδιά σε ρόλο υπερασπιστών του περιβάλλοντος καλούνται να ολοκληρώσουν 4 αποστολές.

  • Ας μειώσουμε τα απορρίμματα μας
  • Ας ξοδέψουμε λιγότερη ενέργεια/Ας σώσουμε το νερό
  • Ας αγαπήσουμε τα ζώα
  • Ας πρασινίσουμε τη γη

 

 

Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι:

  • Να προβληματιστούν για περιβαλλοντικά ζητήματα της πόλης/του σχολείου τους, να προσπαθήσουν να τα βελτιώσουν και να συνειδητοποιήσουν σταδιακά και τα παγκόσμια περιβαλλοντικά προβλήματα
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες στοχαστικής παρατήρησης, να μάθουν να παρατηρούν με μεγαλύτερη προσοχή τον κόσμο που τους περιβάλλει, να εστιάζουν σε πραγματικά προβλήματα, να προτείνουν και να αναζητούν λύσεις.
  • Να ενδιαφέρονται για πραγματικά ζητήματα που υπάρχουν στο ευρύτερο περιβάλλον τους
  • Να αντιληφθούν ότι με την προσωπική τους δράση συμβάλλουν σε μια γενικότερη αλλαγή
  • Να υιοθετήσουν φιλικές προς το περιβάλλον συμπεριφορές
  • Να έρθουν σε πρώτη επαφή με τις διαδικασίες της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης υλικών στο σχολείο και το σπίτι και να προβληματιστούν σχετικά με την εξοικονόμηση φυσικών πόρων.
  • Να υιοθετήσουν απλές πρακτικές εξοικονόμησης νερού.
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προστασίας των ζωντανών οργανισμών.
  • Να ευαισθητοποιήσουν την κοινότητα γύρω από τα περιβαλλοντικά προβλήματα με μια σειρά δράσεων
  • Να γνωριστούν με συνομήλικους από άλλα νηπιαγωγεία (εξ’ αποστάσεως), να καλλιεργήσουν κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Να αποσαφηνίσουν βασικές αξίες όπως η συνεργασία και ο σεβασμός του άλλου.
  • Να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά με ποικίλους τρόπους και μέσα
  • Να γνωρίσουν, να εξοικειωθούν και να αξιοποιήσουν ποικίλα διαδικτυακά εργαλεία με σκοπό την ανάπτυξη της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της κριτικής τους σκέψης.

 

 

Τα παιδιά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα υλοποιήσουν ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιώντας διαφορετικά μέσα (αναλογικά και ψηφιακά, kit ρομποτικής, stem education). Θα αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες που καθιστούν τον ενεργό πολίτη του 21ου αιώνα.

 

Παράλληλα θα χρειαστούμε και τη δική σας βοήθεια και συνεργασία καθώς κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος μας θα μας βοηθήσετε και εσείς με δράσεις, δημιουργία υλικού και αναζήτηση υλικού και πληροφοριών.

 

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος

 

Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα

Συμμετέχουμε για 3η συνεχόμενη χρονιά στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα με μια σειρά δράσεων από τις 10 έως τις 25 Οκτωβρίου 2020.

Πιστεύουμε ότι ο βασικός εγραμματισμός όλων σε μια ψηφιακή εποχή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη καίριων ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης.

Η εκμάθηση της συγγραφής κώδικα μπορεί να δώσει ώθηση στους/στις μαθητές/τριες έτσι ώστε να βρεθούν στο προσκήνιο μιας κοινωνίας ψηφιακών ικανοτήτων, να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο που τους περιβάλλει και να έχουν περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας στην προσωπική και επαγγελματική ζωή τους.

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους/τις μαθητές/τριες τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.

 

e-twinning πρόγραμμα 2019-20 “Στον κόσμο των μαθηματικών”

Το έργο υλοποιήθηκε από τον Οκτώβριο 2019 έως τον Ιούνιο 2020 από 174 μαθητές 8 Νηπιαγωγείων στην Ελλάδα. Είναι ένα πρόγραμμα μαθηματικών για το νηπιαγωγείο όπου επιδιώκει να υποβοηθήσει τα παιδιά μέσα από βιωματικές καταστάσεις, να επεκτείνουν τις πρώτες μαθηματικές γνώσεις τους και να εφαρμόζουν οικείες μαθηματικές δομές σε νέες καταστάσεις. Μέσα από διαθεματική προσέγγιση (τέχνες, φυσικές επιστήμες, γλώσσα) τα παιδιά μαθαίνουν να επεξεργάζονται και να αξιοποιούν νέα δεδομένα, να συγκρίνουν και να μετασχηματίζουν απλές σχέσεις και διαδικασίες με τη δοκιμή και τον έλεγχο, να ενδιαφέρονται να επινοούν και να επιλύουν προβλήματα και να αξιοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία. Κατά τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, ομαδικά και ατομικά, τα παιδιά αναπτύσσουν ειδικές ικανότητες όπως να συγκρίνουν και να συσχετίζουν αντικείμενα, να αντιλαμβάνονται κάποιες ιδιότητες, σχέσεις και συνδυασμούς και τέλος να μετρούν και να αναγνωρίζουν απλά σχήματα στο περιβάλλον.

Για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών, παίξαμε πολλά συνεργατικά παιχνίδια, κάποια από τα οποία δημιούργησαν τα ίδια παιδιά, με στόχο να κατανοήσουν την έννοια των αριθμητικών ποσοτήτων μέσα από το παιχνίδι. Δημιουργήσαμε διαδικτυακά παιχνίδια, πραγματοποιήθηκαν διασχολικές συνεργασίες που άρεσαν πολύ στα παιδιά. Μέσα από παρατηρήσεις, συγκρίσεις, καταγραφές μετρήσεων, συνεργασία για κοινούς στόχους, επικοινωνία, βιωματική προσέγγιση του θέματος, καταιγισμό ιδεών, αξιοποίηση web2 εργαλείων καλλιεργήθηκαν δεξιότητες μαθηματικής σκέψης.

Στο πρόγραμμα μας πραγματοποιήθηκαν 19 ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες με στόχους βασισμένους στην αρχή της διαθεματικότητας. Το έργο ήταν πλήρως συμβατό με το Αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το Νηπιαγωγείο. Τέθηκαν στόχοι ως προς τα γνωστικά αντικείμενα που προσεγγίσαμε, ως προς την μαθησιακή διαδικασία αλλά και ως προς την ενσωμάτωση των ΤΠΕ, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα: 1. Τέχνες (παρουσίαση των παιδιών μέσα από ζωγραφικούς πίνακες). 2. Γνωριμία με την σωστή ορολογία των μαθηματικών εννοιών (παράλληλες, τεμνόμενες) και τις τυπικές μονάδες μέτρησης (χάρακας, μέτρο, μεζούρα). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε για τα παιδιά η δραματοποίηση μαθηματικών προβλημάτων που ανέθεταν στους φίλους τους ανυπομονούσαν για τις απαντήσεις 3. Φυσικές επιστήμες (μουσείο σκιάς, κίνηση Γης γύρω από τον ήλιο). 4.ΤΠΕ (δημιουργία πολλών ειδών παιχνίδια και πάζλ που ενθουσίασαν τα παιδιά και ζητούσαν να ασχοληθούν καθημερινά στην ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού. Κατά την ανάπτυξη του έργου ανέπτυξαν βασικές κοινωνικές δεξιότητες (συνεργασία σε ομάδα με σκοπό την επίλυση καταστάσεων, ανάπτυξη κριτικής σκέψης, σεβασμός στη διαφορετική άποψη), ενώ καλλιεργήθηκε η αγάπη τους για τα μαθηματικά και τον ψηφιακό εγγραμματισμό.

Οι δράσεις του προγράμματος είχαν θετική επίδραση στους μαθητές, τους έδωσε τη δυνατότητα να συνεργαστούν με άλλα σχολεία να παίξουν με την ανταλλαγή των παιχνιδιών.

Το επίσημο blog του έργου

https://etwinningmaths.blogspot.com/

Σύνδεσμοι για τα αποτελέσματα του έργου

https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/995435 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/987100 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/987073 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891804 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891796 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891794 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891876 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891880 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/877784 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/870641 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/877766 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/827986 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/828786 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/828190 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/828300 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/827873 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/682437

 

“Μένουμε σπίτι….. Μαζί”

To έργο “Μένουμε σπίτι…μαζί” έφτασε στο τέλος του. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη της συνέχισης της επαφής των μαθητών/τριών με τη μαθησιακή διαδικασία, για το χρονικό διάστημα που οι σχολικές μονάδες δεν θα λειτουργούσαν, λόγω της πανδημίας COVID-19. Συμμετείχαν 225 σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό με περίπου 4800 παιδιά.

Το έργο βασίστηκε στα Α.Π.Σ. του Δ.Ε.Π.Π.Σ. για το Νηπιαγωγείο προσεγγίζοντας με διαθεματικό τρόπο τους στόχους που τέθηκαν στην αρχή. Οι δράσεις οργανώθηκαν σε εβδομαδιαίες αποστολές εμπλέκοντας μαθησιακές περιοχές όπως η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, οι Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον, η Δημιουργία & Έκφραση. Η τεχνολογία έπαιξε σημαντικό ρόλο. Συγκεκριμένα: 1)Γλώσσα και Δημιουργία-έκφραση: Η 3η αποστολή (Δημιουργία συνεργατικού λεξικού) και η 5η Αποστολή (Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου) συνδύασαν την γλωσσική καλλιέργεια με την καλλιτεχνική έκφραση μέσα από τη φωτογραφία και τη ζωγραφική. 2)Μαθηματικά και δράσεις STEM συνδυάστηκαν στην 6η αποστολή “Ο Πύργος του βασιλιά ρολού”. 3)Φυσικές επιστήμες :τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από τα πειράματα με αυγά (7η Αποστολή) και τα πειράματα του Άκη (8η αποστολή) να παρατηρήσουν ,να συνδυάσουν υλικά, να δοκιμάσουν και να εξάγουν συμπεράσματα, εκφράζοντας παράλληλα τα συναισθήματά τους (γλωσσική έκφραση). 4)Κοινωνικές επιστήμες: ήθη και έθιμα(Πάσχα και 2η Αποστολή:25η Μαρτίου)- Γιορτή της Μητέρας(10η Αποστολή)- Πρωτομαγιά- Γνωριμία με παλαιά αντικειμενα και δημιουργία μουσείου(11η Αποστολή), δημιουργία τουριστικού οδηγού (12η Αποστολή). Κοινός παρονομαστής όλων των δράσεων η χρήση της τεχνολογίας. Μέσα από την πληθώρα ηλεκτρονικών παιχνιδιών που δημιουργήθηκαν, εξυπηρετήθηκαν επιπλέον οι στόχοι

Ακολουθούν οι σύνδεσμοι στο twinspace:

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924323
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924051

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/1006053

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924323

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/989029

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/921734
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/921902
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/925315
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/928044
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/929477
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/960481

Η επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος στο Weebly

http://menoumespitimazi.weebly.com/

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία συνεργασίας. Ευχαριστούμε πολύ τις ιδρύτριες και τις συντονίστριες, τους μαθητές/ μαθήτριες και τους γονείς για την υλοποίηση και συμμετοχή στο έργο.

Τελευταία αποστολή

Αγαπητά παιδιά και γονείς καλημέρα!
Το eTwinning πρόγραμμα “Μένουμε σπίτι…μαζί” φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του ύστερα από 2 μήνες που μας κράτησε συντροφιά!
Η τελευταία αποστολή μας είναι να γνωρίσουμε τον τόπο μας, τη γειτονιά και την πόλη μας στα άλλα παιδιά τους προγράμματος.
Δείτε τι μας ζητάει ο Άκης ο Σπιτάκης στο παρακάτω βίντεο…
και στη συνέχεια πάρτε τη φωτογραφική σας μηχανή ή το κινητό σας και φωτογραφίστε όμορφα σημεία ή περιοχές της γειτονιάς και της πόλης μας που θα θέλατε να δείξετε στα άλλα παιδιά ( μια παραλία που θα πάτε το σαβ/κο, ένα πάρκο, την Ακρόπολη, αγάλματα ή μνημεία της περιοχής μας, όμορφες γωνιές της γειτονιάς μας κ.α). Οι φωτογραφίες θα είναι τραβηγμένες από εσάς Ωραίο θα ήταν αν ηχογραφούσατε και το παιδί να λέει ένα μήνυμα για αυτό που θα φωτογραφίσει ή να το περιγράφει πχ Αυτό το πάρκο λέγεται… και εκεί συνήθως πηγαίνω για να παίξω και να το στείλετε και αυτό.
Με τις φωτογραφίες και την ηχογράφηση που θα στείλετε θα φτιάξουμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό της περιοχής μας.

Έτοιμο και το βίντεο της τελευταίας αποστολής.

https://safeYouTube.net/w/GmjJ

Ευχαριστούμε πολύ!

11η αποστολή (Μουσείο)

Αγαπητοί γονείς,
φτάσαμε αισίως στην 11η (και κατά πάσα πιθανότητα προτελευταία)αποστολή του eTwinning προγράμματος που συμμετέχουμε. Στις 18 Μαΐου είναι η Διεθνής Ημέρα Μουσείων και για να τιμήσουμε την ημέρα αυτή, όπως θα κάναμε στην τάξη, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα εικονικό/ψηφιακό Μουσείο με τη βοήθεια των παιδιών φυσικά, τα οποία θα γίνουν μικροί εξερευνητές στο σπίτι!
Τα βήματα είναι απλά:
1) Ακούμε δυνατά το τραγούδι ”Μες στο Μουσείο” από τη συλλογή Λιλιπούπολη για να πάρουμε δυνάμεις στον παρακάτω σύνδεσμο
2) Μπορείτε να κάνετε εικονική περιήγηση και σε όποιο μουσείο σας ενδιαφέρει
στο μουσείο αρχαίων παιχνιδιών
στο κυκλαδικό μουσείο
στο μουσείο της Ακρόπολης
σε μουσείο Φυσικής ιστορίας
στο μουσείο δεινοσαύρων

https://museumsvictoria.com.au/melbournemuseum/resources/dinosaur-walk/

στην εθνική πινακοθήκη
3) Ψάχνουμε στο σπίτι να βρούμε ένα παλιό αντικείμενο , παιχνίδι ή ότι άλλο σκεφτούμε ότι είναι παλιό και θα θέλατε να το εκθέσουμε στο Μουσείο μας. Το τοποθετούμε σε μια επιφάνεια, γράφουμε σε μια ταμπελίτσα, που θα την τοποθετήσουμε μπροστά από το αντικείμενο, το όνομα του αντικειμένου και αν θέλετε 1-2 πράγματα για το αντικείμενο αυτό και το φωτογραφίζουμε.

Όλη η Ελλάδα ένα μουσείο μέσα από τα μάτια των παιδιών……

https://view.genial.ly/5ec10b9f8e243b0d5a334781/guide-museum-team4b?fbclid=IwAR2I18tEUHQ91vsAhv-N7GS4b84eH6Ne0Xitmu6z74Jz41LDiXF5SBljTLs

ΚΑΙ ΕΔΩ θα βρείτε τα μουσεία από όλα τα σχολεία που συμμετέχουν που συμμετέχουν
https://padlet.com/nipiagogoi/cb94gypt4k6axvc5?fbclid=IwAR0QoBb3Vktg-9-obfdx8ReLfQ0XQYzmj1dwjmvHuD0-_pEi_Wz-pRfi1lc

Το δικό μας Μουσείο μαζί και με νέα εκθέματα.

https://view.genial.ly/5ec76a55f14dd60d90737d9e/presentation-mia-mera-sto-moyseio

Ευχαριστούμε πολύ!

Γιορτή της Μητέρας.(10η Αποστολή)

Γειά σας παιδιά, ήρθε η ώρα για την 10 η αποστολή!
Τι λέτε είστε έτοιμοι να βοηθήστε τον Άκη τον Σπιτάκη να φτιάξει
την καλύτερη « συνταγή » της μαμάς για τη ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
Θα ξεκινήσετε την αναζήτηση από τα μουσεία
✓ Ψάξτε προσεκτικά να βρείτε στους πίνακες στοιχεία για τη
συνταγή, όπως αυτά που έκρυψαν στα έργα τους διάσημοι
ζωγράφοι!
✓ Μετά σκεφτείτε 1 συστατικό για την συνεργατική συνταγή
του σχολείου σας, ζωγραφίστε το και ζητήστε βοήθεια από
κάποιο μεγάλο για να τ ο γράψετε online .
Όμως ο Άκης έχει ακόμα μια δυσκολία…. Δεν ξέρει να γράφει τη
λέξη « σ’ αγαπώ ». Για να τον βοηθήσετε ακούστε προσεκτικά το
παραμύθι
“Κι εγώ σ’αγαπώ” της Νίνας Ζαφειρίου
Έτοιμη η συνταγή; Ουπς! Ο Άκης λέει ότι κάτι λείπει….
✓ Ζωγραφίστε το πορτρέτο της καλύτερης μαμάς
✓ γράψτε σε μια άκρη του πορτρέτου τη λέξη « σ’ αγαπώ »
✓ βγάλτε το μια φωτογραφία μαζί με την ζωγραφιά του
συστατικού που προτείνετε για την συνταγή του σχολείου σας
✓ και στείλτε το για να ετοιμάσουμε το βιβλίο με τις συνταγές
της πιο τέλειας μαμάς!
Ευχαριστούμε!

Να και το αποτέλεσμα της δράσης.

https://biteable.com/watch/-2550945

Πρωτομαγιά 2020-“Μένουμε σπίτι μαζί”

9η Αποστολή: ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!!
Βοηθήσαμε τον Άκη Σπιτάκη να ‘πιάσει’ τον Μάη
και  φτιάξαμε φέτος πολλά διαφορετικά Πρωτομαγιάτικα Στεφάνια!!!

και όλες οι δουλειές μαζί σε βίντεο

https://video.sch.gr/asset/detail/C2LKpFigQmPfIfF5KEDIGFcn/

Άνοιξη

 

Ήρθε επιτέλους η Άνοιξη με τα χρώματα και τ’αρώματά της! Αγαπημένη εποχή όλων μας και πηγή έμπνευσης για τους μεγάλους ζωγράφους. Ευκαιρία για μια πρώτη επαφή με τα λουλούδια και την Άνοιξη.

ανοιξη αρτζιμπολντο.jpg

 

Η Άνοιξη του Αρτσιμπαλντο ,Ιταλού ζωγράφου,είναι μια λουλουδένια γυναίκα.Το δέρμα της ;

Από λουλούδια ροζ και λευκά !Τα μαλλιά της,από πολύχρωμα λουλούδια!

Το φόρεμα της από πράσινα φύλλα!Στη θέση του αυτιού μια τουλίπα και η μύτη από κρίνο!Γίνετε παιδιά και εσείς ζωγράφοι!Φτιάξτε και εσείς τον λουλουδένιο σας άνθρωπο και στείλτε μας τις ζωγραφιές σας.

Τι θα λέγατε για έναν πίνακα ακόμα;

The-Poppy-Field-near-Argenteuil-by-Claude-Monet-Art-Poster-Print-20-x-16-B002VITXTS.jpg

Παρατηρήστε τη φύση και τους ανθρώπους στον πίνακα του Κλοντ Μονέ.Ζωγραφίστε και εσείς τον πίνακα όπως μπορείτε και προσθέστε ότι άλλο φανταζέσθε και ό,τι άλλο θα θέλατε να υπάρχει στον πίνακα.Προσοχή, μην ξεχάσετε να υπογράψετε τις ζωγραφιές σας όπως οι μεγάλοι ζωγράφοι!

Περιμένουμε με ανυπομονησία τις δημιουργίες σας!

Όσο θα δημιουργείτε ,μπορείτε να εμπνευστείτε και από την υπέροχη μουσική του Αντόνιο Βιβάλντι!

Σας ευχαριστούμε πολύ!

8η Αποστολή, πείραμα

Η 8η αποστολή.Είναι πείραμα.

Τα παιδιά κάνουν το πείραμα και φωτογραφίζουν το φουσκωμένο γάντι. Στη συνέχεια προσθέτουν ένα συννεφάκι όπου γράφουν τι σκέφτεται, και το στέλνετε.

Στον παρακάτω σύνδεσμο οι δημιουργίες σας!

 

https://biteable.com/watch/8-2538973