Παρουσίαση του ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning 2021-22. Σχολεία Υπερασπιστές της Γης:Η Φύση είναι Ζωή!

Η αγαπημένη μας φίλη η Foxie η αλεπού από το παλιό μας πρόγραμμα γνωρίζει τη Σάλλυ,το σαλιγκάρι, την προστάτιδα της φύσης! Η Σάλλυ θα μας βοηθά μέσα από αποστολές να έρθουμε σε επαφή με τον κήπο μας, την αυλή του σχολείου, τα λουλούδια, τα δέντρα, τα έντομα, τα φύλλα και πολλά άλλα. Θα μάθουμε να τα προστατεύουμε, να τα φροντίζουμε αφού είναι σημαντικά για εμάς.

Ξεκινήσαμε με την παρουσίαση του τόπου μας

https://youtu.be/91zbzmRaKhw

Και την παρουσίαση του εαυτού μας!

https://youtu.be/16tLQO9Mukk

Να η γνωριμία μας με τη Σάλλυ τη μασκότ μας!

https://youtu.be/g_UVYmtyf9Q

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε και το λογότυπο του έργου μας μέσα από μια συνεργατική ζωγραφική στο https://colorillo.com/ όπου παιδιά από την κάθε τάξη συνέθεσαν ένα σαλιγκάρι.

.jpg

 

 

 

 

 

Στην παρακάτω διαδραστική εικόνα με την εφαρμογή thinglink.com μπορείτε να δείτε τα βίντεο γνωριμίας με την πόλη τους και το σχολείο τους που ανήρτησαν όλοι οι εταίροι του έργου:

 

 

Για τα Χριστούγεννα όλοι οι εταίροι ανταλλάξαμε ευχετήριες κάρτες:

Made with Padlet

1η Αποστολή: Μικροί φωτογράφοι!

Φωτογραφίζουμε τον κήπο μας και μοιραζόμαστε τις φωτογραφίες με τους εταίρους μας.Στη συνέχεια ζωγραφίζουμε πώς θα θέλαμε να είναι ο κήπος των ονείρων μας. Όλες οι ιδέες των συνεργαζόμενων σχολείων συγκεντρώνονται σε ένα ομαδικό κολλάζ.

 

 

2η Αποστολή:Η ζωή στον κήπο

Οι μαθητές γίνονται εξερευνητές του κήπου του σχολείου τους και μετά πρέπει να ζωγραφίσουν τις μορφές ζωής που συναντούν στους κήπους τους.

https://www.spiderscribe.net/app/?0faebb4dce18a9e5827f281daca22c35

ζωή πάνω από το χώμαζωή πάνω στο έδαφος

 

 

 

 

 

ζωή μέσα στο χώμα

 

3η Αποστολή: Αναθέτουμε το ένα σχολείο στο άλλο γρίφους…

Το δικό μας Νηπιαγωγείο ανέθεσε στο 1ο τμήμα του 3ου Νηπιαγωγείου Βούλας τον γρίφο για τη μέλισσα.

 

https://view.genial.ly/6212b36c942d080014848f87/presentation-challenge-etwinning-21-22

 

 

Όλοι οι γρίφοι συγκεντρωμένοι.

4η Αποστολή:Ήρθε η ώρα μάθουμε περισσότερα για τη ζωή στον κήπο, στην αυλή μας
Το σχολείο μας δημιούργησε την παρουσίαση για τις πεταλούδες αφού αυτός ήταν και ο γρίφος που μας ανάθεσαν τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Βούλας (τμήμα 2)
Κι εδώ είναι οι παρουσιάσεις όλων των σχολείων

Made with Padlet
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό βιβλίο με όλα όσα μάθαμε από τις παρουσιάσεις των φίλων μας.

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
5η Αποστολή: Οι μικροί συγγραφείς.
Ήρθε η ώρα να γράψουμε μια συνεργατική ιστορία. Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία πρέπει να γυρίσουν έναν τροχό που έχει εικόνες από διάφορα σημεία που είχαμε φωτογραφήσει από τις αυλές και να συνεργαστούν για να γράψουν μια ιστορία που θα έχει ως ήρωες/α ό,τι φέρει «το γύρισμα του τροχού.

Έτοιμη η συνεργατική ιστορία μας

 6η  Αποστολή: Κάνουμε όμορφους τους κήπους!
Ήρθε η ώρα να φυτέψουμε στην αυλή του σχολείου μας αλλά και στα σπίτια μας….
Planting1
planting2
plant

Αποχαιρετισμός

Το πρόγραμμα έφτασε στο τέλος. Ήρθε η ώρα του αποχαιρετισμού.

bye 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Schools’ defenders of the Earth:Νature is Life! Σχολεία Υπερασπιστές της Γης:Η Φύση είναι Ζωή!

Το σχολικό έτος 2021-22 γίνεται  υλοποίηση ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning που σχεδιάστηκε από το σχολείο μας σε συνεργασία με άλλα  σχολεία/ τμήματα Νηπιαγωγείων σε Ελλάδα και Τουρκία.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν μέρος είναι οι εξής:

1ο Νηπιαγωγείο Ηλιούπολης – Νιανιάρα Παναγιώτα, Ηλιοπούλου Λεωνή

3ο Νηπιαγωγείο Βούλας – Σαξώνη Δήμητρα, Ψαρρά Ειρήνη

18ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου – Θεοδώρου Κωνσταντίνα,Α ιματίδου Δανάη

Hüseyin Girgin İlkokulu, Merkez-Zonguldak, Turkey – Elif Doğanay

Mülayim İlkokulu, Derbent, Turkey – SEYHAN DOĞU

Zonguldak Yayla Ortaokulu, Merkez, Turkey – Çiğdem Gürleyen

Σχετικά με το έργο

Η φύση είναι η ίδια η ζωή! Εμπνεόμαστε για να την εξερευνήσουμε, να εξοικειωθούμε με διάφορες μορφές ζωής γύρω μας, να γίνουμε πιο δημιουργικοί χρησιμοποιώντας φυσικά αντικείμενα και να μελετήσουμε περισσότερο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η φύση. Και το πιο σημαντικό: μας αρέσει να παίζουμε σε αυτήν! Ξεκινάμε από την αυλή και τη γειτονιά του σχολείου μας. Ποια ζώα και φυτά ζουν εκεί; Τι είδους προβλήματα αντιμετωπίζουν; Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτά; Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε το περιβάλλον γύρω μας, την αυλή του σχολείου μας, τη γειτονιά μας; Θα εμπλακούμε επίσης σε δραστηριότητες STE(A)M και κωδικοποίησης, προκειμένου να ενισχύσουμε την υπολογιστική σκέψη και τη δημιουργικότητα. Το έργο βασίζεται στον 15ο στόχο των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης: Ζωή στη γη

Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι:

Να αυξήσουμε την περιβαλλοντική συνείδηση για τη φύση: σχολική αυλή, γειτονιά

Να ενισχύσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών για την προστασία της φύσης

Να αναπτύξουμε τις κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών, όπως ο σεβασμός των απόψεων των άλλων, η συνεργασία, η ανάληψη ευθύνης για τις πράξεις τους

Να αναπτύξουν κριτική σκέψη και δημιουργικότητα

Υιοθέτηση φιλικής προς το περιβάλλον συμπεριφοράς

Εξοικείωση των μαθητών με μια ποικιλία εργαλείων web 2.0 προκειμένου να επικοινωνούν με άλλους μαθητές ακόμα κι αν είναι μακριά και να εκφράζονται

Να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης, να εστιάζουν σε πραγματικά προβλήματα, να προτείνουν και να αναζητούν λύσεις.

Τα παιδιά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα υλοποιήσουν ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιώντας διαφορετικά μέσα (αναλογικά και ψηφιακά, stem education). Θα αναπτύξουν τις δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες που καθιστούν τον ενεργό πολίτη του 21ου αιώνα.

 

Εγγραφή στα Νηπιαγωγεία

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 Μαρτίου 2022 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου 2022 θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για το σχολικό έτος 2022-2023 εγγράφονται οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το 2018. Η φοίτηση είναι υποχρεωτική.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2022/03/Η-εγκύκλιος-για-εγγραφή-στα-Νηπιαγωγεία.pdf

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και τη φετινή χρονιά θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο.

Για κάνετε την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μπορείτε να χρησιμοποιήστε την παρακάτω εφαρμογή. Η ηλεκτρονική εγγραφή αφορά τα παιδιά που για πρώτη φορά θα φοιτήσουν σε δημόσιο νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Παρατίθενται οι οδηγίες για την αίτηση ηλεκτρονικής  εγγραφής.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/03/ΑΔΥΜ.pdf (Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή/τριας)

Σας παρακαλούμε πριν προβείτε στην εγγραφή να δείτε τα όρια του σχολείου.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/03/ΟΡΙΑ-ΣΧΟΛΙΚΗΣ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ-1ο-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΗΛΙΟΎΠΟΛΗΣ.pdf

Tηλέφωνο επικοινωνίας 2109927100 και στο email – mail@1nip-ilioup.att.sch.gr

Ετικέτα Ποιότητας για το έργο Schools defenders of the Earth.

Μια  συνεργασία με εξαιρετικούς συναδέλφους από Ελλάδα και Τουρκία, υπέροχα παιδιά που συμμετείχαν σ΄ ένα έργο που άλλαξε τη στάση τη δική μας και των παιδιών σε σχέση με τα περιβαλλοντικά θέματα, βραβεύτηκε με την εθνική και ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας.

Συγχαρητήρια στην ομάδα μας, στα παιδιά και στους γονείς.
https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/10/Ευρωπαϊκη-ετικέτα.pdf

Schools’ defenders of the Earth/Σχολεία υπερασπιστές της γης/eTwinning Project 2020-2021

Το έργο «Schools υπερασπιστές της Γης» δημιουργήθηκε από εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας , με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών, την καλλιέργεια της οικολογικής και περιβαλλοντικής τους ευαισθησίας. Έμαθαν μέσα από μια ποικιλία βιωματικών και διερευνητικών δραστηριοτήτων το πλαίσιο των 17 ΣΒΑ. Τα παιδιά στο ρόλο των υπερασπιστών της Γης καλούνται να ολοκληρώσουν ορισμένες αποστολές, που σχετίζονται με: Εξοικονόμηση νερού/ενέργειας, μείωση αποβλήτων, ευαισθητοποίηση σχετικά με τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση, κάντε τη γη πράσινη ξανά. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε και σε όλη την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα, την επικοινωνία και την κριτική σκέψη των παιδιών, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία να συνδεθούν ισχυρά το σχολείο με την οικογένεια. Το πρόγραμμα παρακολούθησαν 7 νηπιαγωγεία από Ελλάδα/Τουρκία, 12 εκπαιδευτικοί και 152 παιδιά. Ενδεικτικές σελίδες του προγράμματος.

https://twinspace.etwinning.net/121509/

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1313207

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1465671

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1313203

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1695294

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1541856

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1174007

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1422057

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1657406

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1615378

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1678898

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1063692

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1139370

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1313181

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1313207

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1422057

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1461241

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1615382

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1605323

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1079359

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1678919

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1678920

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1678921

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1678922

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1063702

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1595767

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1695396

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1708353

https://twinspace.etwinning.net/121509/pages/page/1615256

The water project

MUSEUM

The recycleland

 

 

https://read.bookcreator.com/T37SJBwWFah1XRBx3ptUn6XtvHH3/-UopQri8RSK9zY1Di5hKPA

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Παράταση εγγραφών για το σχολικό έτος 2021-22

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.6/31623/Δ1 οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία παρατείνονται μέχρι 31 Μαρτίου.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για παραπάνω πληροφορίες στο 210 9927100 και στο mail:  mail@1nip-ilioup.att.sch.gr.

Εγγραφές Σχολικού έτους 2021-2022

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 έως  το Σάββατο 20 Μαρτίου 2021. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου 2021 θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για το σχολικό έτος 2021-2022 εγγράφονται οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί τα έτη 2016 (νήπια) και 2017 (προνήπια). Η φοίτηση των προνηπίων είναι υποχρεωτική.

ΕΞΕ – 22510 – 2021 – Εγγραφές μαθητών τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022 – Έκδοση 1

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και τη φετινή χρονιά θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο/νήπιο.

Για κάνετε την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μπορείτε να χρησιμοποιήστε την παρακάτω εφαρμογή. Η ηλεκτρονική εγγραφή αφορά τα παιδιά που για πρώτη φορά θα φοιτήσουν σε δημόσιο νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Παρατίθονται οι οδηγίες για την αίτηση ηλεκτρονικής  εγγραφής.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/03/ΑΔΥΜ.pdf (Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή/τριας)

Σας παρακαλούμε πριν προβείτε στην εγγραφή να δείτε τα όρια του σχολείου.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/03/ΟΡΙΑ-ΣΧΟΛΙΚΗΣ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ-1ο-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΗΛΙΟΎΠΟΛΗΣ.pdf

Tηλέφωνο επικοινωνίας 2109927100 και στο email – mail@1nip-ilioup.att.sch.gr

Τι νοιώθουν τα ζώα!

Η τρίτη δραστηριότητα συμμετοχής του σχολείου στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού.

Link Code week: https://codeweek.eu/view/338319/ti-niwthoyn-ta-zwa-how-do-animals-feel

 

Στόχοι:

  • να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την προστασία των ζώων
  • να μάθουν ότι τα ζώα έχουν συναισθήματα και να τα αναγνωρίζουν
  • να αναπτύξουν την ικανότητα κρίσης, λήψης αποφάσεων, να μάθουν να επιλύουν προβλήματα και να καθοδηγούν.

Yλικά:  Πλαστικό δάπεδο χωρισμένο σε τετράγωνα, κάρτες με βέλη για προσανατολισμό, εικόνες ζώων και ανθρώπων που εκφράζουν διάφορα συναισθήματα. Δραστηριότητα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ηλικία: παιδιά Νηπιαγωγείου

Περιγραφή δραστηριότητας:

Τα παιδιά σε ομάδες παρατηρούν προσεκτικά εικόνες με διάφορα ζώα, το πρόσωπο και το σώμα τους και προσπαθούν να μαντέψουν τι αισθάνονται, η ομάδα επιχειρηματολογεί για τις απόψεις της. Αφού η ομάδα αποφασίσει τι νιώθει και γιατί ο το ζώο, η εκπαιδευτικός το καταγράφει σε συννεφάκι σκέψης. Τα παιδιά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι και τα ζώα νιώθουν κάποια από τα συναισθήματα που βιώνουν και οι άνθρωποι. Έπειτα τοποθετούνται στο πλέγμα εικόνες που απεικονίζουν ανθρώπους με αντίστοιχα συναισθήματα με αυτά των ζώων που παρατήρησαν οι ομάδες. Η κάθε ομάδα αφού παρουσιάσει την εικόνα του ζώου που εργάστηκε παρατηρεί το πλέγμα και εντοπίσει την εικόνα του ανθρώπου που νιώθει αντίστοιχο συναίσθημα. Στην συνέχεια προγραμματίζει το ρομπότ παιδί, για να το οδηγήσει στο συγκεκριμένο τετράγωνο.

Code with art

Η δεύτερη δραστηριότητα για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού.

Link Code week: https://codeweek.eu/view/338386/code-with-art

Στόχοι:
● Να έρθουν σε επαφή με έργα τέχνης
● Να αναπτύξουν έντεχνο συλλογισμό
● Να δημιουργούν ιστορίες, καλλιέργεια φαντασίας και προφορικού λόγου
● να αναπτύξουν την ικανότητα λήψης αποφάσεων, να μάθουν να επιλύουν προβλήματα και να καθοδηγούν.
Yλικά: Πλαστικό δάπεδο χωρισμένο σε τετράγωνα, κάρτες με βέλη για προσανατολισμό, πίνακας Γ. Ιακωβίδη, ζωγραφιές των παιδιών. Δραστηριότητα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.
Ηλικία: παιδιά Νηπιαγωγείου
Περιγραφή δραστηριότητας:
Παρουσιάζουμε πίνακα ζωγραφικής του Γιώργου Ιακωβίδη «Παιδική Συναυλία» και συζητάμε με τους μαθητές το θέμα του πίνακα. Στη συνέχεια, κάνουμε μια ιστορία χρησιμοποιώντας τη ζωγραφική ως αρχή της ιστορίας. Βάζουμε στο ταμπλό, ένα μονοπάτι στο πάτωμα από τετράγωνα πλακάκια, τα σχέδια που οι μαθητές δημιουργούν σε ομάδες. Αναθέτουμε τον ρόλο του ρομπότ σε έναν μαθητή και στον προγραμματιστή στον άλλο. Ο προγραμματιστής πρέπει να βοηθήσει το ρομπότ να βρει τη σωστή ακολουθία των καρτών και να πει την ιστορία.