Εγγραφές Σχολικού έτους 2021-2022

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 έως  το Σάββατο 20 Μαρτίου 2021. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου 2021 θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για το σχολικό έτος 2021-2022 εγγράφονται οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί τα έτη 2016 (νήπια) και 2017 (προνήπια). Η φοίτηση των προνηπίων είναι υποχρεωτική.

ΕΞΕ – 22510 – 2021 – Εγγραφές μαθητών τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022 – Έκδοση 1

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία και τη φετινή χρονιά θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο/νήπιο.

Για κάνετε την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μπορείτε να χρησιμοποιήστε την παρακάτω εφαρμογή. Η ηλεκτρονική εγγραφή αφορά τα παιδιά που για πρώτη φορά θα φοιτήσουν σε δημόσιο νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Παρατίθονται οι οδηγίες για την αίτηση ηλεκτρονικής  εγγραφής.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/03/ΑΔΥΜ.pdf (Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή/τριας)

Σας παρακαλούμε πριν προβείτε στην εγγραφή να δείτε τα όρια του σχολείου.

https://blogs.sch.gr/1nipilioup/files/2021/03/ΟΡΙΑ-ΣΧΟΛΙΚΗΣ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ-1ο-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΗΛΙΟΎΠΟΛΗΣ.pdf

Tηλέφωνο επικοινωνίας 2109927100 και στο email – mail@1nip-ilioup.att.sch.gr

Τι νοιώθουν τα ζώα!

Η τρίτη δραστηριότητα συμμετοχής του σχολείου στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού.

Link Code week: https://codeweek.eu/view/338319/ti-niwthoyn-ta-zwa-how-do-animals-feel

 

Στόχοι:

  • να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την προστασία των ζώων
  • να μάθουν ότι τα ζώα έχουν συναισθήματα και να τα αναγνωρίζουν
  • να αναπτύξουν την ικανότητα κρίσης, λήψης αποφάσεων, να μάθουν να επιλύουν προβλήματα και να καθοδηγούν.

Yλικά:  Πλαστικό δάπεδο χωρισμένο σε τετράγωνα, κάρτες με βέλη για προσανατολισμό, εικόνες ζώων και ανθρώπων που εκφράζουν διάφορα συναισθήματα. Δραστηριότητα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ηλικία: παιδιά Νηπιαγωγείου

Περιγραφή δραστηριότητας:

Τα παιδιά σε ομάδες παρατηρούν προσεκτικά εικόνες με διάφορα ζώα, το πρόσωπο και το σώμα τους και προσπαθούν να μαντέψουν τι αισθάνονται, η ομάδα επιχειρηματολογεί για τις απόψεις της. Αφού η ομάδα αποφασίσει τι νιώθει και γιατί ο το ζώο, η εκπαιδευτικός το καταγράφει σε συννεφάκι σκέψης. Τα παιδιά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι και τα ζώα νιώθουν κάποια από τα συναισθήματα που βιώνουν και οι άνθρωποι. Έπειτα τοποθετούνται στο πλέγμα εικόνες που απεικονίζουν ανθρώπους με αντίστοιχα συναισθήματα με αυτά των ζώων που παρατήρησαν οι ομάδες. Η κάθε ομάδα αφού παρουσιάσει την εικόνα του ζώου που εργάστηκε παρατηρεί το πλέγμα και εντοπίσει την εικόνα του ανθρώπου που νιώθει αντίστοιχο συναίσθημα. Στην συνέχεια προγραμματίζει το ρομπότ παιδί, για να το οδηγήσει στο συγκεκριμένο τετράγωνο.

Code with art

Η δεύτερη δραστηριότητα για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού.

Link Code week: https://codeweek.eu/view/338386/code-with-art

Στόχοι:
● Να έρθουν σε επαφή με έργα τέχνης
● Να αναπτύξουν έντεχνο συλλογισμό
● Να δημιουργούν ιστορίες, καλλιέργεια φαντασίας και προφορικού λόγου
● να αναπτύξουν την ικανότητα λήψης αποφάσεων, να μάθουν να επιλύουν προβλήματα και να καθοδηγούν.
Yλικά: Πλαστικό δάπεδο χωρισμένο σε τετράγωνα, κάρτες με βέλη για προσανατολισμό, πίνακας Γ. Ιακωβίδη, ζωγραφιές των παιδιών. Δραστηριότητα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.
Ηλικία: παιδιά Νηπιαγωγείου
Περιγραφή δραστηριότητας:
Παρουσιάζουμε πίνακα ζωγραφικής του Γιώργου Ιακωβίδη «Παιδική Συναυλία» και συζητάμε με τους μαθητές το θέμα του πίνακα. Στη συνέχεια, κάνουμε μια ιστορία χρησιμοποιώντας τη ζωγραφική ως αρχή της ιστορίας. Βάζουμε στο ταμπλό, ένα μονοπάτι στο πάτωμα από τετράγωνα πλακάκια, τα σχέδια που οι μαθητές δημιουργούν σε ομάδες. Αναθέτουμε τον ρόλο του ρομπότ σε έναν μαθητή και στον προγραμματιστή στον άλλο. Ο προγραμματιστής πρέπει να βοηθήσει το ρομπότ να βρει τη σωστή ακολουθία των καρτών και να πει την ιστορία.

Κωδικοποίησε το όνομα σου

Κωδικοποίησε το όνομα σου/ Code your name

https://codeweek.eu/view/351492/code-your-name

 

Στόχοι:

  • Να έρθουν σε επαφή με την έννοια του κώδικα
  • Να αναγνωρίζουν γράμματα
  • να αναπτύξουν την ικανότητα λήψης αποφάσεων, να μάθουν να επιλύουν προβλήματα.

Yλικά:  lego, χαρτί, χρώματα. Δραστηριότητα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ηλικία: παιδιά Νηπιαγωγείου

Περιγραφή δραστηριότητας:

Οι μαθητές θα πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά για την κωδικοποίηση του ονόματός τους ή άλλων λέξεων Τα παιδιά θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τα ονόματά τους ή άλλες λέξεις χρησιμοποιώντας υλικά όπως τα lego και να αποκωδικοποιήσουν λέξεις.

 

Schools’ defenders of the Earth/Σχολεία υπερασπιστές της γης/eTwinning Project 2020-2021

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την υλοποίηση ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning που σχεδιάστηκε από το σχολείο μας σε συνεργασία με άλλα  σχολεία/8 τμήματα Νηπιαγωγείων σε Ελλάδα και Τουρκία.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν μέρος είναι οι εξής:

1ο Νηπιαγωγείο Ηλιούπολης – Νιανιάρα Παναγιώτα

2ο Νηπιαγωγείο Περάματος – Αρχοντή Βαΐα – Γεωργαντή Πηνελόπη – Ρεντζέπη Κατερίνα – Τσαπάρα Μαρία

2ο Νηπιαγωγείο Περιστερίου – Αρκουλή Ανθή

6ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου – Κομζιά Ευαγγελία

18ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου – Θεοδώρου Κωνσταντίνα

22ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου – Παπαδόγκωνα Κωνσταντίνα

Akdeniz İlkokulu – Mindavalli Neslin

 

Σχετικά με το έργο

Η ηρωίδα μας η Foxie Planet έχει μια φοβερή αποστολή. Να σώσει τη γη. Ο πλανήτης γη βρίσκεται σε κίνδυνο. Οι άνθρωποι δείχνουν μεγάλη αδιαφορία για τον πλανήτη που ζουν. Δεν τον σέβονται, αδιαφορούν για όσα συμβαίνουν, αντιθέτως με τη συμπεριφορά τους και τις πράξεις τους συμβάλλουν στην οικολογική καταστροφή του περιβάλλοντος. Η Foxie Planet  ζητά τη βοήθεια των παιδιών να συμβάλλουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κόσμου για να μπορέσει να σωθεί ο πλανήτης γη. Τι θα μπορούσαν να κάνουν; Υπάρχουν τόσο απλά πράγματα που μπορούν να γίνουν ώστε όλοι, κάνοντας απλές καθημερινές πράξεις μπορούν να βοηθήσουν τη γη, άλλωστε δεν χρειάζεται να είσαι “μεγάλος” για να σώσεις τη γη.

Τα παιδιά σε ρόλο υπερασπιστών του περιβάλλοντος καλούνται να ολοκληρώσουν 4 αποστολές.

  • Ας μειώσουμε τα απορρίμματα μας
  • Ας ξοδέψουμε λιγότερη ενέργεια/Ας σώσουμε το νερό
  • Ας αγαπήσουμε τα ζώα
  • Ας πρασινίσουμε τη γη

 

 

Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι:

  • Να προβληματιστούν για περιβαλλοντικά ζητήματα της πόλης/του σχολείου τους, να προσπαθήσουν να τα βελτιώσουν και να συνειδητοποιήσουν σταδιακά και τα παγκόσμια περιβαλλοντικά προβλήματα
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες στοχαστικής παρατήρησης, να μάθουν να παρατηρούν με μεγαλύτερη προσοχή τον κόσμο που τους περιβάλλει, να εστιάζουν σε πραγματικά προβλήματα, να προτείνουν και να αναζητούν λύσεις.
  • Να ενδιαφέρονται για πραγματικά ζητήματα που υπάρχουν στο ευρύτερο περιβάλλον τους
  • Να αντιληφθούν ότι με την προσωπική τους δράση συμβάλλουν σε μια γενικότερη αλλαγή
  • Να υιοθετήσουν φιλικές προς το περιβάλλον συμπεριφορές
  • Να έρθουν σε πρώτη επαφή με τις διαδικασίες της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης υλικών στο σχολείο και το σπίτι και να προβληματιστούν σχετικά με την εξοικονόμηση φυσικών πόρων.
  • Να υιοθετήσουν απλές πρακτικές εξοικονόμησης νερού.
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προστασίας των ζωντανών οργανισμών.
  • Να ευαισθητοποιήσουν την κοινότητα γύρω από τα περιβαλλοντικά προβλήματα με μια σειρά δράσεων
  • Να γνωριστούν με συνομήλικους από άλλα νηπιαγωγεία (εξ’ αποστάσεως), να καλλιεργήσουν κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Να αποσαφηνίσουν βασικές αξίες όπως η συνεργασία και ο σεβασμός του άλλου.
  • Να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά με ποικίλους τρόπους και μέσα
  • Να γνωρίσουν, να εξοικειωθούν και να αξιοποιήσουν ποικίλα διαδικτυακά εργαλεία με σκοπό την ανάπτυξη της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της κριτικής τους σκέψης.

 

 

Τα παιδιά μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα υλοποιήσουν ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιώντας διαφορετικά μέσα (αναλογικά και ψηφιακά, kit ρομποτικής, stem education). Θα αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες που καθιστούν τον ενεργό πολίτη του 21ου αιώνα.

 

Παράλληλα θα χρειαστούμε και τη δική σας βοήθεια και συνεργασία καθώς κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος μας θα μας βοηθήσετε και εσείς με δράσεις, δημιουργία υλικού και αναζήτηση υλικού και πληροφοριών.

 

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος

 

Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα

Συμμετέχουμε για 3η συνεχόμενη χρονιά στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα με μια σειρά δράσεων από τις 10 έως τις 25 Οκτωβρίου 2020.

Πιστεύουμε ότι ο βασικός εγραμματισμός όλων σε μια ψηφιακή εποχή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη καίριων ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης.

Η εκμάθηση της συγγραφής κώδικα μπορεί να δώσει ώθηση στους/στις μαθητές/τριες έτσι ώστε να βρεθούν στο προσκήνιο μιας κοινωνίας ψηφιακών ικανοτήτων, να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο που τους περιβάλλει και να έχουν περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας στην προσωπική και επαγγελματική ζωή τους.

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους/τις μαθητές/τριες τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.

 

e-twinning πρόγραμμα 2019-20 «Στον κόσμο των μαθηματικών»

Το έργο υλοποιήθηκε από τον Οκτώβριο 2019 έως τον Ιούνιο 2020 από 174 μαθητές 8 Νηπιαγωγείων στην Ελλάδα. Είναι ένα πρόγραμμα μαθηματικών για το νηπιαγωγείο όπου επιδιώκει να υποβοηθήσει τα παιδιά μέσα από βιωματικές καταστάσεις, να επεκτείνουν τις πρώτες μαθηματικές γνώσεις τους και να εφαρμόζουν οικείες μαθηματικές δομές σε νέες καταστάσεις. Μέσα από διαθεματική προσέγγιση (τέχνες, φυσικές επιστήμες, γλώσσα) τα παιδιά μαθαίνουν να επεξεργάζονται και να αξιοποιούν νέα δεδομένα, να συγκρίνουν και να μετασχηματίζουν απλές σχέσεις και διαδικασίες με τη δοκιμή και τον έλεγχο, να ενδιαφέρονται να επινοούν και να επιλύουν προβλήματα και να αξιοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία. Κατά τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, ομαδικά και ατομικά, τα παιδιά αναπτύσσουν ειδικές ικανότητες όπως να συγκρίνουν και να συσχετίζουν αντικείμενα, να αντιλαμβάνονται κάποιες ιδιότητες, σχέσεις και συνδυασμούς και τέλος να μετρούν και να αναγνωρίζουν απλά σχήματα στο περιβάλλον.

Για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών, παίξαμε πολλά συνεργατικά παιχνίδια, κάποια από τα οποία δημιούργησαν τα ίδια παιδιά, με στόχο να κατανοήσουν την έννοια των αριθμητικών ποσοτήτων μέσα από το παιχνίδι. Δημιουργήσαμε διαδικτυακά παιχνίδια, πραγματοποιήθηκαν διασχολικές συνεργασίες που άρεσαν πολύ στα παιδιά. Μέσα από παρατηρήσεις, συγκρίσεις, καταγραφές μετρήσεων, συνεργασία για κοινούς στόχους, επικοινωνία, βιωματική προσέγγιση του θέματος, καταιγισμό ιδεών, αξιοποίηση web2 εργαλείων καλλιεργήθηκαν δεξιότητες μαθηματικής σκέψης.

Στο πρόγραμμα μας πραγματοποιήθηκαν 19 ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες με στόχους βασισμένους στην αρχή της διαθεματικότητας. Το έργο ήταν πλήρως συμβατό με το Αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το Νηπιαγωγείο. Τέθηκαν στόχοι ως προς τα γνωστικά αντικείμενα που προσεγγίσαμε, ως προς την μαθησιακή διαδικασία αλλά και ως προς την ενσωμάτωση των ΤΠΕ, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα: 1. Τέχνες (παρουσίαση των παιδιών μέσα από ζωγραφικούς πίνακες). 2. Γνωριμία με την σωστή ορολογία των μαθηματικών εννοιών (παράλληλες, τεμνόμενες) και τις τυπικές μονάδες μέτρησης (χάρακας, μέτρο, μεζούρα). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε για τα παιδιά η δραματοποίηση μαθηματικών προβλημάτων που ανέθεταν στους φίλους τους ανυπομονούσαν για τις απαντήσεις 3. Φυσικές επιστήμες (μουσείο σκιάς, κίνηση Γης γύρω από τον ήλιο). 4.ΤΠΕ (δημιουργία πολλών ειδών παιχνίδια και πάζλ που ενθουσίασαν τα παιδιά και ζητούσαν να ασχοληθούν καθημερινά στην ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού. Κατά την ανάπτυξη του έργου ανέπτυξαν βασικές κοινωνικές δεξιότητες (συνεργασία σε ομάδα με σκοπό την επίλυση καταστάσεων, ανάπτυξη κριτικής σκέψης, σεβασμός στη διαφορετική άποψη), ενώ καλλιεργήθηκε η αγάπη τους για τα μαθηματικά και τον ψηφιακό εγγραμματισμό.

Οι δράσεις του προγράμματος είχαν θετική επίδραση στους μαθητές, τους έδωσε τη δυνατότητα να συνεργαστούν με άλλα σχολεία να παίξουν με την ανταλλαγή των παιχνιδιών.

Το επίσημο blog του έργου

https://etwinningmaths.blogspot.com/

Σύνδεσμοι για τα αποτελέσματα του έργου

https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/995435 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/987100 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/987073 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891804 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891796 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891794 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891876 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891880 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/877784 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/870641 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/877766 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/827986 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/828786 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/828190 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/828300 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/827873 https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/682437

 

«Μένουμε σπίτι….. Μαζί»

To έργο “Μένουμε σπίτι…μαζί” έφτασε στο τέλος του. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη της συνέχισης της επαφής των μαθητών/τριών με τη μαθησιακή διαδικασία, για το χρονικό διάστημα που οι σχολικές μονάδες δεν θα λειτουργούσαν, λόγω της πανδημίας COVID-19. Συμμετείχαν 225 σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό με περίπου 4800 παιδιά.

Το έργο βασίστηκε στα Α.Π.Σ. του Δ.Ε.Π.Π.Σ. για το Νηπιαγωγείο προσεγγίζοντας με διαθεματικό τρόπο τους στόχους που τέθηκαν στην αρχή. Οι δράσεις οργανώθηκαν σε εβδομαδιαίες αποστολές εμπλέκοντας μαθησιακές περιοχές όπως η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, οι Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον, η Δημιουργία & Έκφραση. Η τεχνολογία έπαιξε σημαντικό ρόλο. Συγκεκριμένα: 1)Γλώσσα και Δημιουργία-έκφραση: Η 3η αποστολή (Δημιουργία συνεργατικού λεξικού) και η 5η Αποστολή (Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου) συνδύασαν την γλωσσική καλλιέργεια με την καλλιτεχνική έκφραση μέσα από τη φωτογραφία και τη ζωγραφική. 2)Μαθηματικά και δράσεις STEM συνδυάστηκαν στην 6η αποστολή «Ο Πύργος του βασιλιά ρολού». 3)Φυσικές επιστήμες :τα παιδιά είχαν την ευκαιρία μέσα από τα πειράματα με αυγά (7η Αποστολή) και τα πειράματα του Άκη (8η αποστολή) να παρατηρήσουν ,να συνδυάσουν υλικά, να δοκιμάσουν και να εξάγουν συμπεράσματα, εκφράζοντας παράλληλα τα συναισθήματά τους (γλωσσική έκφραση). 4)Κοινωνικές επιστήμες: ήθη και έθιμα(Πάσχα και 2η Αποστολή:25η Μαρτίου)- Γιορτή της Μητέρας(10η Αποστολή)- Πρωτομαγιά- Γνωριμία με παλαιά αντικειμενα και δημιουργία μουσείου(11η Αποστολή), δημιουργία τουριστικού οδηγού (12η Αποστολή). Κοινός παρονομαστής όλων των δράσεων η χρήση της τεχνολογίας. Μέσα από την πληθώρα ηλεκτρονικών παιχνιδιών που δημιουργήθηκαν, εξυπηρετήθηκαν επιπλέον οι στόχοι

Ακολουθούν οι σύνδεσμοι στο twinspace:

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924323
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924051

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/1006053

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924323

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/989029

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/921734
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/921902
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/925315
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/928044
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/929477
https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/960481

Η επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος στο Weebly

http://menoumespitimazi.weebly.com/

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία συνεργασίας. Ευχαριστούμε πολύ τις ιδρύτριες και τις συντονίστριες, τους μαθητές/ μαθήτριες και τους γονείς για την υλοποίηση και συμμετοχή στο έργο.

Τελευταία αποστολή

Αγαπητά παιδιά και γονείς καλημέρα!
Το eTwinning πρόγραμμα «Μένουμε σπίτι…μαζί» φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του ύστερα από 2 μήνες που μας κράτησε συντροφιά!
Η τελευταία αποστολή μας είναι να γνωρίσουμε τον τόπο μας, τη γειτονιά και την πόλη μας στα άλλα παιδιά τους προγράμματος.
Δείτε τι μας ζητάει ο Άκης ο Σπιτάκης στο παρακάτω βίντεο…
και στη συνέχεια πάρτε τη φωτογραφική σας μηχανή ή το κινητό σας και φωτογραφίστε όμορφα σημεία ή περιοχές της γειτονιάς και της πόλης μας που θα θέλατε να δείξετε στα άλλα παιδιά ( μια παραλία που θα πάτε το σαβ/κο, ένα πάρκο, την Ακρόπολη, αγάλματα ή μνημεία της περιοχής μας, όμορφες γωνιές της γειτονιάς μας κ.α). Οι φωτογραφίες θα είναι τραβηγμένες από εσάς Ωραίο θα ήταν αν ηχογραφούσατε και το παιδί να λέει ένα μήνυμα για αυτό που θα φωτογραφίσει ή να το περιγράφει πχ Αυτό το πάρκο λέγεται… και εκεί συνήθως πηγαίνω για να παίξω και να το στείλετε και αυτό.
Με τις φωτογραφίες και την ηχογράφηση που θα στείλετε θα φτιάξουμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό της περιοχής μας.

Έτοιμο και το βίντεο της τελευταίας αποστολής.

https://safeYouTube.net/w/GmjJ

Ευχαριστούμε πολύ!

11η αποστολή (Μουσείο)

Αγαπητοί γονείς,
φτάσαμε αισίως στην 11η (και κατά πάσα πιθανότητα προτελευταία)αποστολή του eTwinning προγράμματος που συμμετέχουμε. Στις 18 Μαΐου είναι η Διεθνής Ημέρα Μουσείων και για να τιμήσουμε την ημέρα αυτή, όπως θα κάναμε στην τάξη, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα εικονικό/ψηφιακό Μουσείο με τη βοήθεια των παιδιών φυσικά, τα οποία θα γίνουν μικροί εξερευνητές στο σπίτι!
Τα βήματα είναι απλά:
1) Ακούμε δυνατά το τραγούδι »Μες στο Μουσείο» από τη συλλογή Λιλιπούπολη για να πάρουμε δυνάμεις στον παρακάτω σύνδεσμο
2) Μπορείτε να κάνετε εικονική περιήγηση και σε όποιο μουσείο σας ενδιαφέρει
στο μουσείο αρχαίων παιχνιδιών
στο κυκλαδικό μουσείο
στο μουσείο της Ακρόπολης
σε μουσείο Φυσικής ιστορίας
στο μουσείο δεινοσαύρων

https://museumsvictoria.com.au/melbournemuseum/resources/dinosaur-walk/

στην εθνική πινακοθήκη
3) Ψάχνουμε στο σπίτι να βρούμε ένα παλιό αντικείμενο , παιχνίδι ή ότι άλλο σκεφτούμε ότι είναι παλιό και θα θέλατε να το εκθέσουμε στο Μουσείο μας. Το τοποθετούμε σε μια επιφάνεια, γράφουμε σε μια ταμπελίτσα, που θα την τοποθετήσουμε μπροστά από το αντικείμενο, το όνομα του αντικειμένου και αν θέλετε 1-2 πράγματα για το αντικείμενο αυτό και το φωτογραφίζουμε.

Όλη η Ελλάδα ένα μουσείο μέσα από τα μάτια των παιδιών……

https://view.genial.ly/5ec10b9f8e243b0d5a334781/guide-museum-team4b?fbclid=IwAR2I18tEUHQ91vsAhv-N7GS4b84eH6Ne0Xitmu6z74Jz41LDiXF5SBljTLs

ΚΑΙ ΕΔΩ θα βρείτε τα μουσεία από όλα τα σχολεία που συμμετέχουν που συμμετέχουν
https://padlet.com/nipiagogoi/cb94gypt4k6axvc5?fbclid=IwAR0QoBb3Vktg-9-obfdx8ReLfQ0XQYzmj1dwjmvHuD0-_pEi_Wz-pRfi1lc

Το δικό μας Μουσείο μαζί και με νέα εκθέματα.

https://view.genial.ly/5ec76a55f14dd60d90737d9e/presentation-mia-mera-sto-moyseio

Ευχαριστούμε πολύ!