Γιορτή Λήξης Διδακτικού Έτους 2025-2026 για το 1ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας 

Με χαρά, συγκίνηση, διασκέδαση, χορό και ατελείωτο παιχνίδι πραγματοποιήθηκε και φέτος η γιορτή λήξης του διδακτικού έτους στο Νηπιαγωγείο μας.

 

Μια ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης ήταν η τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας, τα οποία ολοκλήρωσαν με επιτυχία το όμορφο ταξίδι τους στο Νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στη νέα τους πορεία!

 

Ιδιαίτερη τιμή και χαρά αποτέλεσε η πρώτη προβολή της ταινίας μικρού μήκους – ντοκιμαντέρ του Νηπιαγωγείου μας, η οποία συμμετείχε στον 8ο Διεθνή Διαγωνισμό «Τα Σχολεία Εκπέμπουν στην ΕΡΤ». Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με ενθουσιασμό το αποτέλεσμα της δημιουργικής αυτής προσπάθειας.

 

Παράλληλα, οι γονείς και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην έκθεση των Ομίλων Αριστείας και Καινοτομίας, του Καινοτόμου Προγράμματος και των δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, γνωρίζοντας από κοντά το πλούσιο εκπαιδευτικό έργο του Νηπιαγωγείου μας.

 

Η γιορτή συνεχίστηκε με αγαπημένα τραγούδια, χορό, διασκεδαστικά παιχνίδια, δροσερό παγωτό και φυσικά το καθιερωμένο μπουγέλο, που χάρισε σε μικρούς και μεγάλους στιγμές ξεγνοιασιάς, γέλιου και δροσιάς μέχρι το τέλος της εκδήλωσης.

 

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην κ. Άννα Ατσαλή, Σύμβουλο Εκπαίδευσης Νομού Λασιθίου και Β΄ Περιφέρειας Ρεθύμνου, καθώς και στον κ. Γιάννη Κοπανάκη, Πρόεδρο του ΕΠ.Ε.Σ. των Πειραματικών Σχολείων του νομού μας, που μας τίμησαν με την παρουσία τους στη γιορτή μας.

 

Ευχαριστούμε επίσης από καρδιάς τον Σύλλογο Γονέων του 1ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας για τη διαρκή στήριξη, την άψογη συνεργασία και τη συμβολή του σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

Με όμορφες αναμνήσεις και χαμόγελα αποχαιρετούμε τη φετινή χρονιά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά!

Messenger creation 55B05480 EF63 4F7D AD63 76A99577823D Messenger creation EEF5AB09 68DC 4B49 968F 7FA04F678743 received 994474063321062 IMG 20260612 073331 IMG 20260612 073256 IMG 20260612 073222 IMG 20260612 073154 received 1918276565543694 Messenger creation C2DB7B76 B064 4E16 9661 2A8CFB46EEAC received 828331336779571 received 36265413339771726 received 27405037829182133 IMG 20260608 211646 IMG 20260608 211642 IMG 20260608 211638 IMG 20260608 211630 IMG 20260608 211620 IMG 20260608 211614 IMG 20260608 211559 IMG 20260608 211551 IMG 20260608 211547 IMG 20260608 211541 IMG 20260608 211532 IMG 20260608 211523 IMG 20260608 211510

 

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Γέφυρες συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και σχολείου για την ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική εσπερίδα του 1ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας

Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική εσπερίδα με θέμα:

«Ψυχική Ανθεκτικότητα στην Προσχολική Ηλικία: Γέφυρες συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και σχολείου»,

η οποία συνδιοργανώθηκε από το 1ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας, τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60 Λασιθίου και Β΄ Περιφέρειας Ρεθύμνου κ. Άννα Ατσάλη και την Ένωση Γονέων Ιεράπετρας.

Η συμμετοχή εκπαιδευτικών, γονέων και μελών της τοπικής κοινωνίας ανέδειξε το έντονο ενδιαφέρον για ένα θέμα που αφορά άμεσα την ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών και τον καθοριστικό ρόλο της συνεργασίας οικογένειας και σχολείου στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος ανάπτυξης.

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην κ. Άννα Ατσάλη για την άριστη συνεργασία, την επιστημονική καθοδήγηση και τη διαρκή στήριξή της στην υλοποίηση της δράσης. Ευχαριστούμε επίσης την Ένωση Γονέων Ιεράπετρας και ιδιαίτερα την Πρόεδρό της, κ. Ελπίδα Σουργιαδάκη, για την άψογη συνεργασία και τη σημαντική συμβολή τους στην επιτυχή διοργάνωση της εσπερίδας.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στις εξαιρετικές ομιλήτριες, οι οποίες με τις εμπεριστατωμένες και ουσιαστικές εισηγήσεις τους κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και προσέφεραν πολύτιμες γνώσεις και προβληματισμούς. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αγγελική Κουφάκη, Ψυχολόγο – Παιδοψυχολόγο, Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αθηνών και μητέρα μαθητή του νηπιαγωγείου μας, για την άμεση ανταπόκρισή της στην πρόσκλησή μας και την εξαιρετικά ουσιαστική εισήγησή της. Ευχαριστούμε επίσης την κ. Ανδριάννα Νικολούλια, Ψυχολόγο MSc του ΚΕΔΑΣΥ Λασιθίου, για την πολύτιμη συμβολή της και φυσικά τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας για την παρουσίαση του Καινοτόμου προγράμματος μας!

Θα θέλαμε ακόμη να ευχαριστήσουμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης κ. Γιώργο Χατζάκη, καθώς και τον Δήμο Ιεράπετρας, για την παραχώρηση της Αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου «Μελίνα Μερκούρη» και τη στήριξή τους στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσοι συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και ευχόμαστε να συνεχίσουμε να χτίζουμε μαζί γέφυρες συνεργασίας, εμπιστοσύνης και ψυχικής ενδυνάμωσης για όλα τα παιδιά.

Η Προϊσταμένη και ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 1ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας

received 985810310986111 received 1739251537420435 received 1024214513516096 received 1217306611455083 received 4383182438603903