Άνοιξη

Άνοιξη και πάλι και χαρά μεγάλη

λούλουδα και αρώματα και χιλιάδες χρώματα

λιώσανε τα χιόνια ήρθαν χελιδόνια

λούλουδα και αρώματα και χιλιάδες χρώματα.

Η Άνοιξη έφτασε αφού ζέστανε ο καιρός και στη Φλώρινα. Για  λίγο διάστημα που μας έμεινε  μετά το Πάσχα, καθώς πραγματοποιούνταν και η πρακτική άσκηση των φοιτητών, κάναμε μερικές δραστηριότητες για την άνοιξη, τη Πρωτομαγιά, τα λουλούδια, τη μέλισσα και τις πεταλούδες ..

Ξεκινώντας από την Πρωτομαγιά μάθαμε το μήνα με αναγραμματισμούς, φτιάξαμε τη λέξη πρωτομαγιά και τη γράψαμε σε φύλλο εργασίας, γνωρίσαμε και ζωγραφίσαμε σχετικό πίνακα ζωγραφικής και κατασκευάσαμε  στεφάνια για το κεφάλι από λουλούδια που έκοψαν τα παιδιά. Τις επόμενες ημέρες φυτέψαμε  λουλούδια σε ζαρντινιέρες που τα μεταφυτέψαμε στις ρόδες της αυλής όταν ήταν έτοιμες.  Καθημερινά τα παιδιά είχαν τη φροντίδα των λουλουδιών και την υποχρέωση του ποτίσματος.

 

5b2ffb24 8983 49a8 81d2 0f0a929b8021

c05579dc 0eee 40c0 a64d b124df5f31ad

e6e33ad9 1d63 4da8 ad31 202d98f9dff5

279b1d02 6179 4fb1 886f 962e209060b5

abcdeae4 39be 48c5 b123 8359871d656b 

 fce2fc39 e294 48b6 9ff2 f40936c1ba6d

deaf7823 27a9 473b a445 700e9d9ef23d

1af25fa5 03aa 496b 9888 362c0c3be8ae

ad09d862 67a6 402e b26c cdfcc7bae5f6

d43922d4 1ab5 435d 835f 0ce76f0c9f1f

d403af43 fc7f 4c87 97aa 42b1c4f247a7

96bede11 fdcb 4af2 8707 b9eb8e1678ba

56d03d50 622e 492a ac3d e1ce917717a6

5519d758 2682 45df 932c 16dbe1a2db22

6d1df57c 93a0 4a6f a121 874924a486c1

30756ba5 98b0 41a2 8ab5 86b28cf7af21

 

 

c63dff6a 496d 43e8 bf5b e9fc6fdc0060

 

Τις επόμενες ημέρες μιλήσαμε για τη πεταλούδα. Αφού διαβάσαμε παραμύθι για το κύκλο ζωής της πεταλούδας , κάναμε αναγραμματισμό τη λέξη και τη γράψαμε σε φύλλο εργασίας, βάλαμε σε σειρά εξέλιξης το κύκλο ζωής της πεταλούδας και φτιάξαμε πεταλούδες.

a349ac36 a60b 46c9 a8fd 780fd0a6b3b7

6dc6d2a5 9cb4 48fe b595 aa833ec1c933 1

662d2845 69a8 429b 8fbe 3869e7649ccd

a6fd736d a38e 4682 9a12 a291ff38533c

7bdef0ca 5abb 433d 8295 ac11054a1914

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τη ζωή της μέλισσας.  Αφού καταγράψαμε όσα ξέραμε για τη μέλισσα  είδαμε βίντεο με αυτά που παράγει , κάναμε αναγραμματισμούς, βάλαμε τα στάδια παραγωγής στη σωστή σειρά, γράψαμε τα μέλη του σώματος της μέλισσας, γνωρίσαμε  τα είδη των μελισσών και γράψαμε στίχους για τη μέλισσα και το ζωγραφίσαμε ενώ ταυτόχρονα χωρισμένοι σε ομάδες κατασκευάσαμε τη δική μας κυψέλη.

5b38f93e fd0f 4fb6 8b58 e2c339dd94c0

e95ba919 3cb4 49b0 affa 3f820718ccbe

1bd80ce6 2b11 4db5 b43c 1225a12ae365 1

60348be4 bb74 4849 95e5 971f6f49bfbf

7a936253 78c9 40b4 b224 adfb107972e6

85597c37 20c1 4285 ad2c 36f5be8b45d7

f7bf6340 3538 4ac4 a6eb 96f6acabaf5e

83e6bfcb ce84 48ab 8551 9fe7206657d6

d00dcb14 a771 4abf aef9 ab3a8994ee97

9f151187 7c1a 4f0f b694 f5a13c547469

9704d344 85e0 48ef 81a3 2ba3056b7c78

856b3a2d b630 46a4 bb63 4c492ff8bc9c

1932444e 1b97 4be9 9b8f 304f1cf4b035

09d8e10b 3957 4977 99bf 2abf6094217c 

1c615311 4ae3 4bd6 95fa 13a49c1c08e0 

ceb46e46 4fbb 41b9 bfce 71ad329ffafe 

81a58caa a5d8 4990 a93f 3a18fa5443a3 1