Το φετινό Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας αφορούσε τη διαμόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού αύλειου χώρου . Αφού οι μαθητές παρατήρησαν τις γωνιές της τάξης αλλά και την αυλή , τράβηξαν φωτογραφίες και στη συνέχεια κατέγραψαν σ ένα χαρτί αυτά που μας αρέσουν πιο πολύ εντός και εκτός σχολείου. Ταυτόχρονα αφού είδαν στον υπολογιστή εικόνες από άλλα σχολεία τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά ζωγράφισαν αυτό που θα ήθελαν να έχει και το δικό μας σχολείο καταγράφοντας έτσι και τις δικές τους προτιμήσεις. Το ίδιο χρονικό διάστημα πραγματοποιήθηκε και συνάντηση γονέων όπου ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα και δόθηκε ερωτηματολόγιο για να μας πουν τη γνώμη τους και τις αντιλήψεις τους σχετικά με το σχολείο.
Το υπόλοιπο χρονικό διάστημα στάλθηκαν αρκετά αιτήματα σε διάφορα ιδρύματα για δωρεές βιβλίων και παιδαγωγικού υλικού. Το ίδρυμα Χατζηγάκη απάντησε θετικά στο αίτημά μας και μας απέστειλε 20 βιβλία για τη βιβλιοθήκη του σχολείου. Εκμεταλλευτήκαμε τα βιβλία και κάναμε ομαδοποιήσεις , απαριθμήσεις, εντοπίσαμε τίτλους, κατασκευάσαμε, κάναμε ρομποτική οδηγώντας το bee bot στο αγαπημένο μας βιβλίο και δανειστήκαμε κάθε Παρασκευή στη δραστηριότητα της δανειστικής βιβλιοθήκης. Το σχολείο μας απέστειλε και το αντίστοιχο ευχαριστήριο στο Ίδρυμα Χατζηγάκη.

Το νηπιαγωγείο μας κατάφερε να συγκεντρώσει χρήματα απο διάφορες δωρεές ιδιωτών και γονέων και τοποθέτησε στο ταβάνι το βιντεοπροβολέα αλλά και πανί προβολής. Έτσι τα μαθήματά μας γίνονται πιο εκσυγχρονισμένα σύμφωνα με τις νέες τεχνολογίες.
Όταν το επέτρεψε ο καιρός και μας διέθεσε χρώματα ο Δήμος Φλώρινας , όλοι μαζί, γονείς , εκπαιδευτικοί, παιδιά και ιδιώτες σχεδιάσαμε τους τοίχους αλλά και τα παιχνίδια και ζωγραφίσαμε τον χώρο. Η βοήθεια τους ήταν πολύτιμη. Επιπλέον βάψαμε ρόδες και φυτέψαμε λουλούδια που ήταν δωρεά από το γραφείο εθελοντισμού του Δήμου Φλώρινας και στο τέλος κρεμάσαμε πλαστικά λουλούδια που βάφτηκαν από τα παιδιά για διακόσμηση των σιδερένιων κάγκελων. Ήταν μια μεγάλη προσπάθεια που ομόρφυνε τον αύλειο χώρο.
Τα παιχνίδια πρώτα επιλέχθηκαν και σχεδιάστηκαν από τα παιδιά στη τάξη και στη συνέχεια αποτυπώθηκαν στην αυλή.



Ευχάριστη και καθημερινή υποχρέωση των παιδιών ήταν πλέον η φροντίδα των λουλουδιών που φυτέψαμε στο χώρο.











































