Μετά την επιστροφή μας από τα Χριστούγεννα ασχοληθήκαμε με την αλλαγή του Νέου έτους. Νέα χρονιά νέα αρχή. Τα παιδιά συγκρίνανε τους αριθμούς από τα δύο έτη 2024-2025, φτιάξανε καπελάκι καλωσορίσματος και ζωγράφισαν όσα ένοιωσαν για τα Χριστούγεννα μέσα από τις 5 αισθήσεις τους. Τέλος μιλήσαμε για τα Άγια Θεοφάνια.

Τις επόμενες ημέρες ασχοληθήκαμε με τον Ιανουάριο και μάθαμε το γράμμα Ι,ι ,διαβάσαμε την κυρά καλή και την κυρά κακή, ακούσαμε τους 12 μήνες αθλητές και φτιάξαμε τις 4 εποχές χωρισμένοι σε ομάδες μαθητών. Μέσα από τη ζωγραφική του παραμυθιού, την αντιστοίχιση του εικονόλεξου του τραγουδιού, τις αντιστοιχίσεις εικόνων και εποχών, το μποουλινγκ με τους μήνες και τη παροιμία: “Του Γενάρη το φεγγάρι μοιάζει σαν μαργαριτάρι ” γνωρίσαμε τον Ιανουάριο και το χρόνο.
Ακολούθησαν δραστηριότητες για την εποχή του Χειμώνα όπως : εκμάθηση του γράμματος Χ,χ, σύνθετες λέξεις με συνθετικό τη λέξη χιόνι, εκμάθηση των ρούχων του χειμώνα αλλά και πολλά παιχνιδοτράγουδα για το χειμώνα.
Στη συνέχεια ταξιδέψαμε στο Βόρειο και Νότιο Πόλο όπου μάθαμε για τους εσκιμώους, και το γράμμα Ε,ε, τα σπίτια τους και τη ζωή τους. Ακολούθησε το ταξίδι στα ζωάκια των πόλων όπου τα τοποθετήσαμε στους πόλους, είδαμε βίντεο, διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε παραμύθια, μάθαμε το γράμμα Α,α απο την πολική αρκούδα και τέλος γίναμε πιγκουίνοι και χορέψαμε.



Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας συμμετείχε τον Ιανουάριο στη παρουσίαση του παιδικού βιβλίου :”Στη μέση του πουθενά” της συγγραφέως Βούλα Γιαγκάζογλου Παππούδα. Το βιβλίο αναφέρεται στο τι πρέπει να κάνουμε όταν χάσουμε το δρόμο μας και ποιους πρέπει να εμπιστευτούμε ή όχι. Στο τέλος ακολούθησε παρουσίαση στους γονείς με στατιστικά και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε μικρά παιδιά για το πως συμπεριφέρονται σε μια τέτοια κατάσταση. Ήταν μια εξαιρετική βραδιά για όλους μας.





































