Αφού μιλήσαμε για τη σημασία της φιλίας, αποφασίσαμε να συνδυάσουμε την ενδοσχολική βία με τα συναισθήματα. Παρατηρήσαμε πραγματικές εικόνες βίας (σωματικής και λεκτικής), τις περιγράψαμε και δηλώσαμε τα συναισθήματα των εμπλεκομένων. Στη συνέχεια, διαλέγοντας μία κάρτα , στην οποία ήταν αποτυπωμένο ένα περιστατικό βίας (εικονογραφημένο), την τοποθετήσαμε σε έναν πίνακα, ο οποίος απαρτιζόταν από δύο στήλες (διαχωρισμός θετικών και αρνητικών συμπεριφορών).
Έπειτα, παρουσιάστηκε ο τροχός επίλυσης προβλήματος και αφού τον επεξεργαστήκαμε, προτείναμε και καταγράψαμε πιθανές λύσεις σε αντίστοιχα περιστατικά. Ακολούθως, χωρισμένοι σε ομάδες λάβαμε μέρος σε ομαδοσυνεργατικές δράσεις και προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε σε φύλλο Α3 τι νιώθουν τα παιδιά θύματα, τι οι θύτες και τι οι παρατηρητές. Παρουσιάσαμε το έργο μας στην ολομέλεια.
Επιπρόσθετα, φτιάξαμε μια αφίσα με τίτλο <<ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ>>. Επιπλέον, ακολουθήσαμε διαδρομές με το ρομπότ Δαπέδου (BeeBot) όπου αντιστοιχίσαμε την παθογόνο συμπεριφορά με τον τρόπο επίλυσής της. Τέλος, φουσκώσαμε μπαλόνια και αφού γράψαμε ένα σύνθημα σχετικό με τη θεματική μας προσέγγιση, χορέψαμε σε σχήμα κύκλου και με το σταμάτημα της μουσικής σχηματίσαμε με το σώμα μας μια καρδιά που χτυπάει δυνατά και πετάξαμε ψηλά τα μπαλόνια, τα μπαλόνια της φιλίας, φωνάζοντας <<Φίλοι για πάντα>>.





















