Το πρωινό γεύμα των παιδιών στάθηκε αφορμή για να ξεκινήσει η επεξεργασία του θέματος αναφορικά με τα φρούτα και τους καρπούς του φθινοπώρου.
Άρχισε ο προβληματισμός και η διερεύνηση του θέματος τόσο με εποπτικό υλικό όσο και με την αφή. Προβήκαμε σε αναγραμματισμό των σημαντικότερων φρούτων, είπαμε παροιμίες, παίξαμε παιχνίδια χρονικής ακολουθίας, αντιστοιχίσαμε, συνθέσαμε, παίξαμε παιχνίδι μνήμης και τελειώσαμε με την κατασκευή μήλου, εφαρμόζοντας την τεχνική του γκοφρέ.
















