Ημέρα γονέων!
Με μεγάλη μας χαρά υποδεχτήκαμε στην καταπράσινη αυλή του σχολείου μας, τους γονείς των παιδιών μας, για να παίξουμε, να τραγουδήσουμε και να περάσουμε ΟΛΟΙ μαζί δημιουργικό χρόνο λίγο πριν το τέλος της φετινής χρονιάς!
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για την παρουσία τους και την ενεργή συμμετοχή τους στις δράσεις του σχολείου μας!
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη!
Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!





















