ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

fondo de ninos con libros 1263 84

Ο δανεισμός των βιβλίων μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά -μεταξύ άλλων- να:  

  • διαβάσουν πολλά και διαφορετικά βιβλία
  • έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των βιβλίων γενικότερα
  • μάθουν να σέβονται τα βιβλία (σαν αντικείμενα)
  • έρθουν σε επαφή με τον γονιό για όση ώρα τους διαβάζει το βιβλίο δημιουργικά
  • έχουν την ευθύνη ενός “δανεικού” αντικειμένου από το σχολείο και ότι αυτό συνεπάγεται γίνουν υπεύθυνοι αναγνώστες.

Λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο:

Η δανειστική βιβλιοθήκη δίνει μία πολύ καλή ευκαιρία στα παιδιά:

  • να διαλέξουν όποιο παραμύθι τους αρέσει
  • να το επεξεργαστούν
  • να το ξεφυλλίσουν
  • να προσέξουν τις εικόνες του
  • με τη βοήθειά σας να απολαύσουν την ιστορία του
  • να ζωγραφίσουν ό,τι τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι.

Κανόνες δανεισμού:

  • το παιδί δανείζεται το βιβλίο που θέλει κάθε Παρασκευή και το επιστρέφει τη Δευτέρα
  • μαζί με το βιβλίο επιστρέφει και το αντίστοιχο βιβλιαράκι καταγραφής
  • αν δεν επιστρέψει το βιβλίο, χάνει το δικαίωμα δανεισμού την επόμενη εβδομάδα.

Προτάσεις στους γονείς:

  • Βοηθήστε τα παιδιά σας να αγαπήσουν το βιβλίο
  • Φροντίστε ώστε στο σπίτι να υπάρχουν πολλά βιβλία και γραφική ύλη
  • Φροντίζετε ώστε τα παιδιά σας να έχουν τα δικά τους βιβλία και το δικό τους έντυπο υλικό.
  • Προσφέρετε πολλές ευκαιρίες για αναγνωστικές εμπειρίες εντός και εκτός σπιτιού.
  • Καλλιεργείτε στο σπίτι θετικό κλίμα απέναντι στην ανάγνωση, διαβάζοντας οι ίδιοι βιβλία.
  • Να διαβάζετε συχνά βιβλία στα παιδιά σας και με τα παιδιά σας
  • Να δείχνετε με το δάχτυλο τη γραμματοσειρά που διαβάζετε
  • Να επιβραβεύετε συχνά τα παιδιά

Προτάσεις πριν την Ανάγνωση:

  • Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο(για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;)
  • Προτρέψτε τα, να διαβάσουν τον τίτλο του βιβλίου ή να αναγνωρίσουν σε αυτόν γνωστές τους λέξεις ή γράμματα.
  • Παροτρύνετε τα παιδιά να μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες, οι οποίες σχετίζονται με την υπόθεση του βιβλίου (π.χ. Εσύ έχεις δει αλεπού;)

Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης:

  • Παροτρύνετε τα παιδιά να σχολιάζουν την ιστορία καθώς την ακούν (π.χ. Τι λέτε να έγινε; Τι είπαν ο κόρακας με την αλεπού;)
  • Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν.
  • Απευθύνετε πότε-πότε ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν το νόημα της ιστορίας.
  • Ζητήστε από τα παιδιά να προβλέψουν σε ορισμένα σημεία της ιστορίας τι θα συμβεί αργότερα (τι λέτε ότι θα γίνει;).

Το παιδί ζωγραφίζει όπως μπορεί μόνο του.

Γράφει το όνομα και τον τίτλο του βιβλίου μόνο του και όσο μπορεί.

Ενθαρρύνετε τις ικανότητες και την αυτοπεποίθησή του.

 

1737279705574      1737279720682     1737279687361

1737278077373   1737279667808

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!

1

Με την επιστροφή στο νηπιαγωγείο, μετά από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές μας, ξεκινήσαμε να μιλάμε  για το νέο μήνα Ιανουάριο, τις εποχές, τους μήνες, το χρόνο, τη νέα χρονιά, μέσα από διάφορες όμορφες, δημιουργικές και γεμάτες γνώσεις δραστηριότητες. Συνεχίζουμε να μιλάμε για τις αλλαγές στη φύση, τις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων και των ζώων, να βλέπουμε χειμωνιάτικες εικόνες στον υπολογιστή και να μαθαίνουμε καινούρια τραγούδια!

1737277953966 1737278171011 1737278189235

1737278210107 1737278226529 1737278244158

28η Οκτωβρίου 1940

ΣΗΜΑΙΑ

Καθώς προετοιμαζόμασταν για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου, έγιναν συζητήσεις για τα άσχημα που προκαλεί ο πόλεμος, αλλά και για τη σημαντικότητα του πολυπόθητου αγαθού της “ειρήνης”, που εμείς σήμερα έχουμε τη χαρά να απολαμβάνουμε! Στο πλαίσιο αυτό, την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, παρακολουθήσαμε και το Θέατρο Σκιών, με θέμα “Ο Καραγκιόζης και το έπος του ΄40”.

ΚΑΡΑΓΙΟΖΗΣ 2 1     ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 1 1

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 3 1

Επιπλέον, μέσα από βιβλία, ποικίλο αρχειακό και ψηφιακό υλικό, το χρονικό “ξεδιπλώθηκε”, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία να σχολιάσουμε τον άνισο αγώνα των Ελλήνων απέναντι στους κατακτητές, το υπέρμετρο θάρρος τους, τον πατριωτισμό τους, την αυτοθυσία τους! Το ιστορικό «Όχι» του ελληνικού λαού, μια λέξη μικρή και αποφασιστική, που έκρυβε μέσα της όλο το πάθος για ελευθερία.Το έπος του 40Ο σπόρος της ειρήνης

Η γιορτή που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, ήταν ξεχωριστή, με επετειακά τραγούδια και ποιήματα από τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες!  

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!

 

Αγιασμός και έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-2025

Document1

Αγαπητοί γονείς,

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά και μαζί της αρχίζει και το γοητευτικό ταξίδι παιδιών και εκπαιδευτικών στον κόσμο της γνώσης και της μάθησης.

Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024, στις 8.30 π.μ.

στον αύλειο χώρο του Σχολείου και μπορείτε να παρευρεθείτε, εφόσον οι υποχρεώσεις σας το επιτρέπουν.

Σας ευχόμαστε μια δημιουργική σχολική χρονιά!

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-24

ΞΕΚΙΝΑΜΕ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Αγαπητοί γονείς και παιδιά, σας ενημερώνουμε ότι

τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 9:15π.μ.,

θα μας αγιάσει ο ιερέας μας, για την νέα σχολική χρονιά,

στην αυλή του σχολείου μας. Σας περιμένουμε με χαρά!!!

Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό

ΟΡΙΑ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΥΛΩΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2023-24

98492 150x150

Όρια σχολικής περιφέρειας του 1ου Νηπ. Αυλώνα

  • Φεραίου Ρήγα,
  • Λιάπη Κ.,
  • Δάβρη Δημητρίου,
  • Κόσμου Λεωνίδα,
  • Κύπρου,
  • Αγίας Τριάδας,
  • Διάκου Αθανασίου,
  • Μπουγέση Σταμ.
  • Αγίου Ανδρέα,
  • Παπαφλέσσα,
  • Μουρούζη,
  • Αγίου Αντωνίου,
  • Αγίου Δημητρίου,
  • Αγίου Γεωργίου,
  • Λέκκα Γ.,
  • 28ης Οκτωβρίου,
  • Παπακωνσταντίνου Δ.,
  • Πολυτεχνείου,
  • Μυτάκη Γ.,
  • Λέκκα Α,
  • Λέκκα Α.Δ.,
  • Μακεδονίας,
  • Σαμπάνη Περικλή,
  • Σύρμα Ι.

«ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟ»:

  • Λεωφόρος Αθηνών- Χαλκίδας (Αυλώνα- Οινοφύτων) από τη βόρεια είσοδο του χωριού ως τη συμβολή με τη Συκαμίνου,
  • Πολυτεχνείου,
  • Παναγιά Γρηγορούσης,
  • θέση Ρέντα,
  • Αγίου Θωμά,
  • πάροδος Αγ. Θωμά,
  • Παπαϊωάννου Μ.,
  • Μερκούρη Μελίνας,
  • Εθνικής Αντιστάσεως (Βασιλίσσης Σοφίας),
  • Καζαντζάκη Νίκου,
  • Κουλουφάκου,
  • Λέκκα Ιωάννη,
  • Ελύτη Οδυσσέα,
  • Νικολάου Γούβα,
  • Ωρωπού, Περιφερειακή οδός ΕΥΔΑΠ,
  • Συκαμίνου.

Δείτε τα όρια του 1ου Νηπιαγωγείου Αυλώνα και στην ιστοσελίδα:

https://dipe-anatol.att.sch.gr/anakoinoseis/epanakathorismos-tis-scholikis-perifereias-tou-1ou-kai-2ou-nip-avlona/

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό Έτος 2023-24

images 1

Εγγραφές μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για  το σχολικό έτος 2023-2024 θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής από 1 μέχρι 20 Μαρτίου 2023.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το  2019. Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. 

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, είναι :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Αιτηση ολοημερο νηπιαγωγειο

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) 



Λήψη αρχείου

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. 

 δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την οριστικοποίηση της αίτησης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. 

Δήλωση ετερου κηδεμόνα

Για να μην διαταραχθεί η λειτουργία
του σχολείου αν χρειάζεστε
περισσότερες πληροφορίες σχετικά με
τις εγγραφές στο 1ο Νηπιαγωγείο
Αυλώνα απευθυνθείτε παρακαλώ στην
προϊσταμένη του τηλεφωνικά στο:

2295041008
αποκλειστικά 12:30΄ – 13.00 ΄.

Eπικοινωνία και μέσω mail στο :
mail@1nip-avlon.att.sch.gr