6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας

IMG 0086

6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε διάφορες δράσεις σχετικά με το σοβαρό αυτό ζήτημα.

Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο: “Ο δράκος Ναπολέων” του Χρήστου Δημόπουλου.

IMG 0082 Αντίγραφο

Αφού αναλύσαμε τα συναισθήματα των ηρώων, τόσο του θύτη όσο και του θύματος, σταθήκαμε στη συμβουλή της Ιωσηφίνας προς τον δράκο Ναπολέων, η οποία του πρότεινε πως για να λύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει χρειάζεται να “ΜΙΛΗΣΕΙ

Επιπλέον, σχολιάσαμε ότι και τα πρόσωπα που είναι θεατές σε ένα περιστατικό σχολικής βίας, δεν πρέπει να μένουν αμέτοχοι και απλοί παρατηρητές της άσχημης συμπεριφοράς, αλλά να αναλαμβάνουν δράση ώστε να βοηθήσουν το θύμα.

Στη συνέχεια σχεδιάσαμε δύο καρδιές. Η μία καρδιά ανήκει σε ένα παιδί που είναι αποδεκτό από τους συμμαθητές του και δέχεται μόνο θετικά σχόλια:

IMG 0083

  • Σ’ αγαπάω!
  • Έλα στην παρέα μας!
  • Θέλεις να γίνουμε φίλοι;
  • Συγγνώμη!
  • Θέλεις να παίξουμε μαζί;
  • Ευχαριστώ!
  • Να ζωγραφίσουμε παρέα;
  • Σε παρακαλώ…
  • Θέλεις να σε βοηθήσω;
  • Θα είμαστε οι καλύτεροι φίλοι!

Η δεύτερη καρδιά ανήκει σε ένα παιδί που δέχεται συνεχώς αρνητικά σχόλια από τους συμμαθητές του:

  • Δεν σε έχω φίλο!
  • Φύγε από εδώ!
  • Δεν θέλω να είσαι κοντά μου!
  • Είσαι πολύ μικρός για να παίξεις μαζί μας!
  • Είσαι άσχημος!
  • Φέρεσαι σαν μωρό!
  • Δεν θα σε καλέσω σπίτι μου!
  • Δεν τα καταφέρνεις πουθενά!

Έτσι με αυτά τα σχόλια των συμμαθητών, η καρδιά αυτού του παιδιού αισθάνεται πληγωμένη, δυστυχισμένη, απογοητευμένη και “τσαλακωμένη”:

IMG 0082     IMG 0084

Χρειάζεται πολύς χρόνος για να επουλωθούν οι πληγές….

IMG 0085    IMG 0086

Κατόπιν τα παιδιά σε ομάδες ζωγράφισαν γύρω από τις 2 καρδιές χαρούμενες και δυσάρεστες συμπεριφορές αντίστοιχα:

IMG 0097  IMG 0102

IMG 0103

 

Επιπρόσθετα, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην  11η  εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ ενάντια στο bullying του Οργανισμού ‘Το Χαμόγελο του Παιδιού

Έτσι γράψαμε με τα παιδιά το σύνθημα: ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” χρησιμοποιώντας μαρκαδόρους:

20240216 102433

Μπορείτε να δείτε τις  συμμετοχές όλων των σχολείων που συμμετείχαν στην εκστρατεία στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.milatora.gr/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B7

Επιπλέον παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο το παραμύθι: “Η μέρα που έγινα κι εγώ λύκος

 

Καθώς κι ένα σύντομο βίντεο για την αποδοχή της διαφορετικότητας:

Επιπρόσθετα, ακούσαμε το τραγούδι: “Χέρια σαν κι αυτά”, Locomondo 

Και γράψαμε ακόμη ένα σύνθημα: “ΌΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ” πάνω σε στεφανάκια που τα παιδιά φόρεσαν στο κεφάλι.

IMG 0129

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-2025

20231023 094329

Εγγραφές μαθητών/τριων στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2024-25

20231023 094329

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές/τριες  γεννημένοι/ες το 2020.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του

Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο

πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν εντός της προθεσμίας των εγγραφών 1-20 Μαρτίου, (τηλ . επικοινωνίας για ραντεβού 2467043322 και ώρες 12:15μ.μ. έως 13:15μ.μ):

Α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο μπορείτε να το βρείτε παρακάτω, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.

Β) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Γ) Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής.

Δ) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ:

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

 

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα.

 

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:

1 – 20 Μαρτίου, 12:15μ.μ. –13:15 μ.μ.

Τηλέφωνο νηπιαγωγείου :  2467043322

Δείτε εδώ ολόκληρη την εγκύκλιο:



Λήψη αρχείου

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση:



Λήψη αρχείου

Τα όρια του Νηπιαγωγείου:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1EtYUvbSOdUN8tJ62W45Q6ArWbP3J3dWf&ll=40.453628252755216%2C21.26307927676696&z=15

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή:



Λήψη αρχείου

Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης Έτερου Γονέα:



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-2025

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: TREE OF STORIES

DSCN1116

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: “TREE OF STORIES”

Το συνεργατικό παραμύθι: “The caterpillar that was looking for friends” δημιουργήσαμε σε συνεργασία με άλλα τρία Νηπιαγωγεία στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning “Tree of Stories” με θέμα τη φιλαναγνωσία. Οι μαθητές έγιναν όχι μόνο  οι συγγραφείς, αλλά  και οι εικονογράφοι της ιστορίας, με αφορμή το βιβλίο του Eric Carl: “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη”.

Αφού διαβάσαμε την αρχή του παραμυθιού όπως διαμορφώθηκε από τους μαθητές του 6ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς, συζητήσαμε με τα παιδιά και καταγράψαμε τις ιδέες για τη συνέχιση του παραμυθιού μας.

DSCN1053

Στη συνέχεια, τα παιδιά σε ομάδες εικονογράφησαν το παραμύθι μας!

DSCN1107 DSCN1109

DSCN1111 DSCN1116

Κατόπιν, οι μαθητές δύο ακόμη Νηπιαγωγείων συνέχισαν την ιστορία !

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ολοκληρωμένο το παραμύθι μας με κεντρικό θέμα την αξία της φιλίας, της ομαδικότητας και της συνεργασίας.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: TREE OF STORIES

ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

942dec80 4d6e 477b ba7b 8d6cce663eb0

6 Φεβρουαρίου, Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Συνήθως γιορτάζεται τη δεύτερη ημέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνονται για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο.

Η  Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στοχεύει στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και ενός καλύτερου διαδικτύου, όπου όλοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με υπευθυνότητα, σεβασμό, κριτική και δημιουργικότητα.

Αρχικά παρακολουθήσαμε την ιστορία της Αθηνάς και του Ερμή από το διαθέσιμο εκπαιδευτικό υλικό του Saferinternet4kids 

de8551f6 dfd5 45c6 a30d 44e689f305d1 DSCN1408

DSCN1409 DSCN1411

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα οφέλη του διαδικτύου, αλλά και για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει. Έτσι φτιάξαμε μία κάρτα όπου γράψαμε: “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” και συμπεριλάβαμε κάποιους από τους κανόνες που μας κρατάνε ασφαλείς!

2ceb0c0d f567 47ee 89d4 6791ba34353e 8d281e45 d440 4b69 b897 5ba950e187e3

51ce9877 05ed 414c 8d96 ba23a982ea48 942dec80 4d6e 477b ba7b 8d6cce663eb0

bd7841c2 4e80 486c 8914 e16baaca3e46 b2ff2f41 89db 433d ac28 687e37aed898

f81c97ff e810 4873 b720 28641ec331a1 17eae1a7 57dd 4fd3 b0b8 5235d0e57444

af882ef5 b31d 46d2 a862 c320e38febde 3a1ddafc 4b41 4079 afb5 1cbf436c95bc

3c7f50cc 09b0 4e39 b34e dbbe0ec4689d

 

Στις 8 Φεβρουάριου παρακολουθήσαμε διαδικτυακά την  εκδήλωση για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024  που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο  Ασφαλούς Διαδικτύου. Όλοι οι μαθητές έλαβαν βεβαιώσεις για τη συμμετοχή τους!

Καταγραφή

DSCN1456 DSCN1457

DSCN1458 DSCN1461

DSCN1465 DSCN1462

DSCN1467 DSCN1470

DSCN1474 DSCN1475

Το Νηπιαγωγείο μας έλαβε βεβαίωση ως υποστηρικτής του ασφαλούς διαδικτύου!

Καταγραφή 2

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together” Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Γ’)

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”

Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Γ’)

Κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ” Let’s Try Together” πραγματοποιήσαμε μια σειρά δραστηριοτήτων και πειραμάτων με κεντρικό θέμα τα βασικά χρώματα, αλλά και την ανάμειξη χρωμάτων.

Πείραμα “Ηφαίστειο”- Κόκκινο χρώμα

DSCN1060 DSCN1082

DSCN1087 DSCN1089

DSCN1092 DSCN1093

DSCN1094 DSCN1101

DSCN1104              1st Kindergarten of Argos Orestiko Filiadou Konstantina

Το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν τόσο έντονο, ώστε  μετά από λίγες μέρες επαναλάβαμε το πείραμα δημιουργώντας το “ηφαίστειο” με ένα μπουκάλι και αλουμινόχαρτο.

DSCN1169 DSCN1171

DSCN1172 DSCN1173

DSCN1175 DSCN1178

DSCN1179 DSCN1180

DSCN1181 DSCN1182

DSCN1183

Ανάμειξη χρωμάτων- Δημιουργία πράσινου χρώματος

DSCN1134 DSCN1145

DSCN1147 DSCN1150

DSCN1151 DSCN1157

DSCN1159 DSCN1161

DSCN1162               1st Kindergarten of Argos Orestiko 7

Ανάμειξη χρωμάτων – Από τα βασικά χρώματα: Κόκκινο, Κίτρινο, Μπλε, δημιουργούμε δευτερεύοντα χρώματα: Πορτοκαλί, Πράσινο, Μωβ.

DSCN1185 DSCN1187

DSCN1188  DSCN1197

DSCN1230    DSCN1259

DSCN1261              Secondary colours Filiadou Konstantina 1

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together” Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Γ’)

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”- Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Β’)

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”

Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Β’)

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Let’s Try Together” υλοποιήσαμε μία σειρά δραστηριοτήτων – πειραμάτων  σχετικά με τις αισθήσεις του ανθρώπου.

Πείραμα αναφορικά με την αίσθηση της γεύσης

DSCN0657 DSCN0662

DSCN0667 DSCN0677

DSCN0683 DSCN0686

1st Kindergarten of Argos Orestiko Filiadou Konstantina taste  

Πείραμα αναφορικά με την αίσθηση της ακοής

DSCN0731 DSCN0740

DSCN0741 DSCN0743

DSCN0745 DSCN0746

Filiadou Konstantina Sound

Πείραμα αναφορικά με την αίσθηση της όσφρησης

DSCN0775 DSCN0766

DSCN0769 DSCN0783

DSCN0786 DSCN0800

DSCN0807 DSCN0817

Filiadou smell 1  Filiadou smell 2

Πείραμα αναφορικά με την αίσθηση της ακοής (2ο)

DSCN0832 DSCN0834

DSCN0835 DSCN0839

DSCN0849 DSCN0853

1st Kindergarten of Argos Orestiko 3

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”- Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Β’)

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”- Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Α’)

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”

Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Α’)

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Let’s Try together” υλοποιήσαμε κάποια πειράματα σχετικά με τα μικρόβια καθώς και την υγιεινή των χεριών και των δοντιών.

1ο Πείραμα: Αποφυγή μικροβίων

DSCN0178 DSCN0180

DSCN0186 DSCN0189

DSCN0195 DSCN0199

1st Kindergarten of Argos Orestiko 1

2ο Πείραμα: Πλύσιμο χεριών-αποφυγή μικροβίων

368066568 903343034744351 2112104589858981209 n 368522234 2027518397629317 8504079137714660975 n

369707343 1290885538292805 6680993408082074615 n 370262289 876031987220058 5726553743616290796 n

377291821 719550763395674 6278469004725157011 n 386447304 1009709856751591 4392111664819971452 n

1st Kindergarden of Argos Orestiko 2

3ο Πείραμα: Υγιεινή των δοντιών

DSCN0359 DSCN0366

DSCN0367 DSCN0369

DSCN0373 DSCN0374

DSCN0394 DSCN0395

DSCN0397 DSCN0399

1st Kindergarten of Argos Orestiko Filiadou Konstantina

Filiadou

4ο Πείραμα: Υγιεινή των δοντιών

DSCN0517 DSCN0521

DSCN0522 DSCN0523

DSCN0532 DSCN0548

DSCN0549 DSCN0562

DSCN0579 DSCN0586

DSCN0594   DSCN0592

Filiadou Konstantina 4     Filiadou 4

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Let’s try together”- Πειράματα (ΜΕΡΟΣ Α’)

“Μία κάμπια πολύ πεινασμένη-Δραστηριότητες”

DSCN0871

“Μία κάμπια πολύ πεινασμένη” – Eric Carl- Δραστηριότητες

Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “TREE OF STORIES” που υλοποιείται στο Νηπιαγωγείο μας έχει ως κύριο στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας από τους μαθητές. Στα πλαίσια, λοιπόν,  του Προγράμματος δουλέψαμε πάνω στο παραμύθι του Eric Carl “Mία κάμπια πολύ πεινασμένη”.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποιες από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν με αφορμή αυτό το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο ενός σπουδαίου συγγραφέα!

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Μία κάμπια πολύ πεινασμένη-Δραστηριότητες”

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΦΙΣΑΣ – “TREE OF STORIES”

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΦΙΣΑΣ – “TREE OF STORIES”

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning: “Tree of Stories”, όλα τα Νηπιαγωγεία που συμμετέχουν δημιούργησαν τις δικές τους ψηφιακές αφίσες.

Στη συνέχεια οι μαθητές όλων των συνεργαζόμενων Νηπιαγωγείων ψήφισαν την αφίσα που τους άρεσε περισσότερο.

1st Kindergarten of Argos Orestiko Filiadou Konstantina

DSCN0434        DSCN0421

DSCN0416

Η δική μας αφίσα είναι η ακόλουθη:

Logo 1

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε δείγματα από τη διαδικασία καθώς και το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΦΙΣΑΣ – “TREE OF STORIES”

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ

Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του παιδιού

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των δικαιωμάτων του παιδιού που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου, μιλήσαμε στο σχολείο μας για τα δικαιώματα των παιδιών, διαβάσαμε βιβλία, παρακολουθήσαμε πολύ σύντομες και εύστοχες ταινιούλες της UNICEF σχετικά με αυτά, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε τις δικές μας αφίσες.

Έχω δικαίωμα στην οικογένεια:

12

3

4

5

6 1

Δημιουργία αφίσας: Δικαίωμα στην ισότητα

“Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”

DSCN0450                          370225869 1288353135897462 8058604449499297106 n

DSCN0467

DSCN0472

Δημιουργία αφίσας: Δικαίωμα στην υγεία

Καθαρό νερό, Υγιεινή διατροφή, Αποχέτευση, Σωματική άσκηση, Εμβόλια και Φάρμακα, Αγάπη = Υγεία

DSCN0487

DSCN0489

DSCN0505

DSCN0512

DSCN0515

Επιπλέον, στα πλαίσια του Προγράμματος: Κάθε μέρα διαφορετική, μια παγκόσμια γιορτή” σε συνεργασία με το 6ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς και το 2ο Νηπιαγωγείο Γρεβενών, δημιουργήσαμε το ακόλουθο βίντεo:

 

Ακούσαμε τραγούδια για τα δικαιώματα των παιδιών όπως το παρακάτω:

 

https://www.youtube.com/watch?v=JXRBPurxdV8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ