Συμμετοχή στα «9α ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ YOUSMILE»

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει με το σχέδιο δράσης για τον εθελοντισμό στα «9α ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ YOUSMILE» που διοργανώνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το Ευρωπαϊκό Μαθητικό Εθελοντικό Δίκτυο «YouSmile» .

Φροντίζω το περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 4ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τις συνέπειες που έχει η καταστροφή ενός δάσους, λόγω πυρκαγιάς για τη ζωή του αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου καθώς και τους τρόπους προστασίας του.

1η Δραστηριότητα: Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει ένα βίντεο για να παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες τα οφέλη του δάσους αλλά και για τους κινδύνους καταστροφής του. Μετά την παρακολούθηση του βίντεο, τίθενται ερωτήσεις από τον/την εκπαιδευτικό: ποιά νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του δάσους; πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος; εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά; η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιούς τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε;

IMG 20250520 084258 9792

2η Δραστηριότητα: ο/η εκπαιδευτικός παρουσιάζει καρτέλες και ζητά από τα παιδιά να τις ταξινομήσουν σε τρείς κατηγορίες: α) Ανθρώπινες ενέργειες από λάθος, επειδή δε γνωρίζουμε ή αδιαφορούμε. β) Ανθρώπινες ενέργειες από πρόθεση γ) Φυσικές αιτίες.

IMG 20250521 095120

3η Δραστηριότητα: Το δάσος με υλικά του σχολείου.

IMG 20250521 090026 932

Έντομα

  • Μια μαθήτρια μας έφερε ένα μυρμήγκι στο σχολείο να το παρατηρήσουμε και να το γυρίσει πίσω στην οικογένειά του.

2025 05 09 19 45 11

  • Διαβάσαμε το παραμύθι ” Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας” και το ζωγραφίσαμε.

IMG 20250514 074341 10

  • Συμμετρία στην πεταλούδα. Φτιάχνουμε το άλλο μισό που λείπει από την πεταλούδα.

IMG 20250521 095332

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Πραγματοποιήθηκε Ενδοσχολική επιμόρφωση διάρκειας 15 ωρών σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σελιανιτίκων με θέμα: “Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ” με εισηγητή/ επιμορφωτή τον Κ. Βασίλειο Ευσταθίου καθηγητή Φυσικής Αγωγής.

Την 1η Απριλίου 2025: ” Τα οφέλη της φυσικής άσκησης στην Προσχολική Ηλικία”

Την 2η Απριλίου 2025: “Οι κινητικές ικανότητες και δεξιότητες των παιδιών αυτής της ηλικίας”

Την 4η Απριλίου 2025: ” Παιχνίδια βελτίωσης των κινητικών ικανοτήτων των παιδιών Προσχολικής Ηλικίας”

Την 9η Απριλίου 2025: “Τροποποιημένα παιχνίδια- Θεωρία και Πράξη”

Την 10η Απριλίου 2025: ” Παρακολούθηση ταινίας για την κίνηση στην Προσχολική Ηλικία”

IMG 20250518 195815

IMG 20250518 200049

BRAVO SCHOOLS 2025

Έπαινος για τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo schools 2025 με το  πρόγραμμα ” Όλοι για όλους! Εθελοντισμός- Αλληλεγγύη”  στην κατηγορία: “Δράσεις συνεργασίας με την τοπική και ευρύτερη κοινωνία 2025”.



Λήψη αρχείου

Μας στάλθηκε το λογότυπο του Πρεσβευτή των 17 Παγκόσμιων Στόχων

img20250516 18121217 Antigrafh

 

καθώς και  η σηματοδότηση του σχολείου μας για την ένταξη μας στο ΔΙΚΤΥΟ των ” in action SDG SCHOOLS CLUB”.

img20250516 18134881 Antigrafh

 

 

Πολιτιστικό πρόγραμμα “Όλοι για όλους, ιππότες της αγάπης στον δρόμο της προσφοράς”

  • Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Το δώρο της παπλωματούς”.

IMG 821761e40f878fc69a9620e007e7e7dd V

  • Έπειτα αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς ένα πάπλωμα για όλους αυτούς που έχουν ανάγκη, ζωγραφίζοντας ο καθένας μας ένα κομμάτι!!!!!!

IMG 20250516 172327

Ενώσαμε τα κομμάτια…

IMG 20250516 173220

Ζωγραφίσαμε τα κενά με νερομπογιές…

IMG 20250516 174022

Και ιδού το πάπλωμα της αγάπης και της προσφοράς!!!!

IMG 20250516 174655

 

 

Φροντίζω το περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος -είναι πηγή ζωής” (3ο εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να αναγνωρίζουν τι υπάρχει στο δάσος
  • Να γνωρίζουν τι μπορεί να καταστρέψει ένα δάσος

1η Δραστηριότητα: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη  για το τι υπάρχει σε ένα δάσος, με το ψηφιακό εργαλείο coggle it.

elatia forest 3 2048x1152 1

2η Δραστηριότητα: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη  για το τι μπορεί να καταστρέψει το  δάσος, με το ψηφιακό εργαλείο cmap tools.

DASOS

3η Δραστηριότητα: Παρακολουθήσαμε παραμύθι για το δάσος.

IMG 20250516 083826 109

4η ΔραστηριότηταΠαζλ με το δάσος 

IMG 20250516 114952

και παζλ με την εφαρμογή jigsaw puzzles.

IMG 20250516 170458

Πολιτιστικό πρόγραμμα ” Ολοι για όλους, ιππότες της αγάπης στον δρόμο της προσφοράς”

  • Φτιάξε χρονολογικά με τις κάρτες μια ιστορία για ένα παιδί που βοηθά κάποιο άλλο παιδί που βρίσκεται σε ανάγκη!!!!

IMG 20250511 213919

  • Σκέψου τι μπορούμε να προσφέρουμε σε κάποιον που έχει ανάγκη, εκτός από χρήματα!!!! Πες τις σκέψεις σου στην παρεούλα!!!! Ας γράψουμε τις ιδέες μας!!!

IMG 20250511 215200

  • Κοίταξε την εικόνα. Ένα παιδί κλαίει!!! Μπορείς να σκεφτείς γιατί;;;;

IMG 20250511 215833

  • Ας γράψουμε στις παλάμες τα συναισθήματα των εθελοντών που σκεφτήκαμε όταν συζητούσαμε στην ολομέλεια!!!!

IMG 97cc422d94e4cab9134820becc1d7710 V

  • Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Οι καλοσυνογάτες και ο κακοπόντικας” συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε περισσότερη εντύπωση!!!

IMG 20250511 220525

Έπαινος για τη συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγίου στο ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

Ο έπαινος από το Χαμόγελο του παιδιού για την συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγίου στην 12η Σχολική Εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Σχολικό Εκφοβισμό.

img20250512 16550729 Antigrafh

 

Πολιτιστικό πρόγραμμα “Όλοι για όλους, ιππότες της αγάπης στο δρόμο της προσφοράς”.

  • Διαβάσαμε το παραμύθι”Ένας για όλους και όλοι για έναν” και το ζωγραφίσαμε!!!

IMG 20250509 182629

  • Συνθέσαμε με τις λέξεις τον τίτλο του παραμυθιού: ” Το δέντρο που έδινε”.

IMG 20250509 182809

  • Ζωγράφισε τον αγαπημένο σου ήρωα απο τα παραμύθια ή τα κόμικς, να κάνει μια εθελοντική πράξη. Μετά περίγραψε μας τι έκανε!!!

IMG 16837b7314737e7bc63f63c84aac00b0 V

Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 2ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • να εξερευνούν, να παρατηρούν, να συλλέγουν υλικό και να καταγράφουν.

1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά  αναλαμβάνουν με τη βοήθεια των γονιών μετά από επίσκεψη στο δάσος να φωτογραφίσουν  κάδους και καλαθάκια στο δάσος, να μαζέψουν αγριολούλουδα και να φωτογραφίσουν σκουπίδια στο δάσος.

2η Δραστηριότητα: Παρουσίαση του υλικού που έφεραν στην ολομέλεια.

IMG 20250502 181639

IMG 20250502 182307

3η ΔραστηριότηταΖωγραφική με θέμα το δάσος και τι βλέπουμε εκεί!

IMG 20250512 075302

Άνοιξη ( συνέχεια…)

  • Ζωγραφική με θέμα την Άνοιξη.

IMG 20250428 102410 734

  • Ομαδική και ατομική εργασία με την ακροστιχίδα του Μαΐου.

IMG 20250502 213600

  • Είδαμε το παραμύθι  ” Η Ηχώ και ο Νάρκισσος”.

IMG 20250505 134301

  • Διαβάσαμε το παραμύθι ” Τούλα η μαργαριτούλα” και ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.

IMG 20250507 073519 525

Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος – είναι πηγή ζωής” (1ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να δημιουργούν ομάδες και να διαμορφώνουν κανόνες στις ομάδες.
  • Να επικοινωνούν και να συνεργάζονται.

 

1η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο για το δάσος και ερωτήσεις όπως “τι μας δίνει το δάσος;”, ” Γιατί δεν πρέπει να πετάμε σκουπίδια στο δάσος;” ,” Γιατί δεν πρέπει να καίμε τα δάση;”.

IMG 20250429 160851

2η Δραστηριότητα: Οι μαθητές εισάγονται στο θέμα μέσα από ένα παιχνίδι κίνησης όπου ψάχνουν να βρουν εικόνες με δέντρα και ανάλογα με ποια εικόνα κρατάει ο καθένας μπαίνει σε ένα στεφάνι όπου υπάρχει η ονομασία του δέντρου που κρατάει. Έτσι γίνεται ο χωρισμός σε 4 ομάδες: ΈΛΑΤΑ- ΠΕΥΚΑ- ΒΕΛΑΝΙΔΙΕΣ- ΠΛΑΤΑΝΙΑ.

IMG 20250430 200314

3η Δραστηριότητα: Η κάθε ομάδα αποφασίζει τους κανόνες και τους ζωγραφίζει. Όλα τα έργα κολλούνται σε μεγάλο χαρτόνι δημιουργώντας την αφίσα με τους κανόνες της ομάδας.

IMG 20250505 094825

IMG 20250502 212402

 

Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγίου στο 3ο σχολικό πασχαλινό bazaar

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε μεσα από την καρδιά μας όλους τους γονείς, που με τον τρόπο τους ο καθένας, βοήθησαν ώστε το νηπιαγωγείο μας να έχει δυναμική παρουσία στο 3ο ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR του Δήμου Αιγιαλείας και ιδιαίτερα τις μαμάδες των παιδιών μας που στήριξαν την προσπάθειά μας στο στήσιμο και στις πωλήσεις καθ όλη την διάρκεια της μέρας!!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

IMG 20250411 175754

IMG 20250411 175634

IMG 20250411 175337

Τέλεση Ευχελαίου

Το Ιερό Μυστήριο του Ευχελαίου τελέστηκε για τους/τις μαθητές/τριες του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγίου και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου, εν όψει της εορτής του Πάσχα, την Πέμπτη, 10-4-2025, από τους ιερείς π. Βασίλειο Πετρόπουλο και π. Δημήτριο Ρωμάνο. Μετά το τέλος της ακολουθίας, αφού ειπώθηκαν λόγοι συμβουλευτικοί, μυρώθηκαν όλα τα παιδιά και τους δόθηκε  από μια εικόνα της Αναστάσεως.

IMG 20250411 172414

Πάσχα

  • Είδαμε την ιστορία του Πάσχα.

IMG 20250327 085231 492 6

  • Μάθαμε τα κάλαντα του Λαζάρου.

“Που ‘ σουν Λάζαρε που η φωνή σου,

όπου σ’ έκλαιγαν οι αδερφοί σου;

Ήμουνα στη γη παραχωμένος

και με τους νεκρούς ανταμωμένος.

Τα χεράκια μου σταυρωδεμένα,

τα ποδάρια μου αγναντισμένα,

τα ματάκια μου γιομάτα δάκρυ

και το στόμα μου πικρό φαρμάκι.

Κι ήρθεν ο Χριστός και ξύπνησέ με

κι απ’ το μνήμα μου εσήκωσέ με.

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα Βάγια

ήρθε η Κυριακή που τρών’ τα ψάρια.”

  • Διαβάσαμε ποίημα για το Πάσχα και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε.

IMG 20250331 074038 851

  • Τα αυγουλάκια μας.

IMG 20250401 094013 859

  • Κοτοπουλάκια σε αυγό.

IMG 20250404 080156

  • Έτοιμα και τα κοτοπουλάκια μας γέμισαν τον κήπο μας με τα πολύχρωμα λουλούδια και τα έντομα της Άνοιξης!!!

IMG 20250404 173556

  • Τα πάθη του Χριστού με χρονολογική σειροθέτηση!!!

IMG 20250409 181425

  • Ο σταυρός του μαρτυρίου με ……καλλιτεχνική διάθεση!!!

IMG 20250409 182049

IMG 20250327 085231 492 3IMG 20250327 085231 492 3

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης

Παρακολουθήσαμε την παράσταση  “Το μαύρο ψαράκι” από τη θεατρική ομάδα “Αστροναύτες”μαζί με την Ά τάξη του Δημοτικού σχολείου.

Με μικτές σκηνικές τεχνικές όπως πρόζα, σκιές και κούκλες και με όχημά τους το χιούμορ και την ευρηματικότητα οι “Αστροναύτες” μεταφέρουν τη λογοτεχνία στη σκηνή παρουσιάζοντας το αριστουργηματικό παραμύθι του Σαμάντ Μπεχράγκι.

IMG 20250404 171237

IMG 20250404 171324

IMG 20250404 171417

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας ( 4 Απριλίου)

Σήμερα λόγω της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικής Φιλοζωίας παρακολουθήσαμε την ενημερωτική ομιλία για τα ζώα (δεσποζόμενα και αδέσποτα), που διοργάνωσε η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία με ομιλήτρια την Κα Χριστίνα Νομικού.

IMG 20250404 105844

Η βεβαίωση συμμετοχής για το σχολείο μας.

IMG 20250409 074646 877

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου (2 Απριλίου)

  • Κατασκευή σελιδοδείκτη για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου.

IMG 20250402 135340

  • Παρακολουθήσαμε το υπέροχο παραμύθι ” Ο κηπουρός των παραμυθιών”, συζητήσαμε τι μας έκανε περισσότερο εντύπωση και ύστερα βέβαια ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε περισσότερο!!!!

IMG 20250402 174248

Άνοιξη

  • Ήρθε η Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο μας!

IMG 20250307 073607 2992 2

  • Είπαμε τα χελιδονίσματα στις τάξεις του Δημοτικού σχολείου. Είχαμε φτιάξει χελιδόνια σε κλαράκια.

IMG 20250321 132725

  • Η Άνοιξη στο μάθημα των Αγγλικών.

IMG 20250407 114100 889

Bravo schools 2025

Το  1ο  Νηπιαγωγείο Αιγίου  συμμετέχει στον  στον πανελλήνιο διαγωνισμό bravo schools 2025 με το  πρόγραμμα ” Όλοι για όλους! Εθελοντισμός- Αλληλεγγύη”  στην κατηγορία: “Δράσεις συνεργασίας με την τοπική και ευρύτερη κοινωνία 2025”.   Το πρόγραμμα συνδέεται με τον στόχο 10 για  λιγότερες ανισότητες ( έναν από τους 17  Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης,  με όραμα να διαμορφώσουμε Ενεργούς Πολίτες) και οι μαθητές μέσα από τη δράση για τον εθελοντισμό να αποκτήσουν ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη. Όι μαθητές έμαθαν  να  σέβονται τους άλλους και να τους αντιμετωπίζουν ισότιμα ανεξάρτητα από το πολιτισμικό τους υπόβαθρο.
Υιοθέτησαν θετική στάση απέναντι στο διαφορετικό.  
 

Εργαστήρια δεξιοτήτων ” Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα ” Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ” την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 μας επισκέφθηκε στο νηπιαγωγείο μας, μετά από πρόσκλησή μας, ο κ. Λουκόπουλος Μάριος Υπαστυνόμος Β΄ του Α.Τ Αιγιαλείας, για να μας μιλήσει για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, για την συμπεριφορά οδηγών και πεζών, για τους φωτεινούς σηματοδότες, για τα μέτρα ασφαλείας όταν κυκλοφορούμε ως πεζοί ή ποδηλάτες, για τα σήματα κυκλοφορίας και την σημασία τους. Παρουσίασε στους μαθητές οπτικοακουστικό υλικό, συζήτησε μαζί τους, απάντησε στις ερωτήσεις τους και κατέληξαν στο συμπέρασμα  ότι οι σημερινοί συνεπείς πεζοί είναι οι αυριανοί προσεκτικοί οδηγοί!!!

IMG 20250321 134915

25 Μαρτίου 1821

  • Μιλήσαμε για την επανάσταση του 1821 και για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
  • Είδαμε βίντεο σχετικό.

IMG 20250311 102353

  • Μάθαμε το ποίημα ” Θούριος” του Ρήγα Φεραίου και το ζωγραφίσαμε.

IMG 20250311 102131 167

  • Ο εθνικός μας ύμνος μέσα από τα μάτια των παιδιών.

IMG 20250317 114043 561

  • Το κρυφό σχολειό.

IMG 20250319 083218 984

  • Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.

IMG 20250319 100038 947

  • Δημιουργία παραδοσιακού κεντήματος!!!!

IMG 20250319 153412

  • Το κρυφό σχολειό μας με την τεχνική του νες καφε για πεπαλαιωμένη όψη!!!! Η εκκλησία και μέσα το κρυφό σχολειό από τον πίνακα του Νικολάου Γύζη με τον ίδιο τίτλο!!!

IMG 20250323 164948

  • Τα στεφάνια μας με τους ήρωες της επανάστασης.

IMG 4d1511adcc966dd9000d2c466fdf4137 V2

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ ”Μικροί Εξερευνητές εν δράσει…” ( 7ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να αξιολογούν τη δράση τους.
  • Να συμμετέχουν μαζί με τους γονείς τους στην αξιολόγηση του προγράμματος.

1η Δραστηριότητα: Φύλλο αξιολόγησης του προγράμματος από τους μαθητές.

IMG 20250319 073818

2η Δραστηριότητα: Αξιολόγηση του προγράμματος από τους γονείς.

padlet pkdx9pn02napyssy



Λήψη αρχείου

padlet

 

Εθελοντική Αιμοδοσία

Την Τρίτη 18-03-2025 επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας – κατόπιν προσκλήσεώς μας- η κ. Καζάνη Μαρία υπεύθυνη του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αιγίου, για να μας μιλήσει για την ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ.

Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης του νηπιαγωγείου μας, την εφαρμογή του προγράμματος Ενεργός Πολίτης και το Πολιτιστικό Πρόγραμμα, που υλοποιεί το ολοήμερο Τμήμα για τον εθελοντισμό!!!

Κατά την διάρκεια της δράσης η κ. Καζάνη μίλησε για την αναγκαιότητα της αιμοδοσίας, πόσο πολύτιμο αγαθό είναι το αίμα, πόσους ανθρώπους μπορεί να σώσει και πως οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να γίνουν αιμοδότες, αν δεν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας. ‘Εδειξε στα παιδιά το σακουλάκι που μαζεύει το αίμα κατά την διάρκεια της αιμοδοσίας και τους εξήγησε την διαδικασία. Κατόπιν τους διάβασε το παραμύθι “Η ιστορία της καρδούλας”, μια ιστορία για την αιμοδοσία.

Στο τέλος συζήτησαν τις εντυπώσεις τους από το παραμύθι, απάντησε στις ερωτήσεις τους κι έριξε τον τροφή για σκέψη στους μελλοντικούς εθελοντές αιμοδότες!!!

IMG 20250318 183626

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Μικροί εξερευνητές εν δράσει…” (6ο Εργαστήριο)

       ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να γνωρίσουν τις χώρες που βρίσκονται τα μνημεία.
  • Να συσχετίζουν τις νέες γνώσεις με τις προϋπάρχουσες.
  • Να συνεργάζονται για τη δημιουργία μιας αφίσας.

1η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας όπου ενώνουν τα μνημεία με τις χώρες που βρίσκονται.

IMG 20250311 174341 45

2η Δραστηριότητα:  Ψηφιακός εννοιολογικός χάρτης  με το ψηφιακό εργαλείο coggle it για τα μνημεία για να συγκρίνουμε τις νέες γνώσεις με τις αρχικές.

MNHMEIA 1

3η Δραστηριότητα: Δημιουργία αφίσας με το ψηφιακό εργαλείο poster mywall.

IMG 20250314 190242

A New Design Made with PosterMyWall

Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα.

Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν στα αδέσποτα ζώα. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες θα ενημερωθούν για θέματα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την υιοθεσία αδέσποτων ζώων.

Στόχοι:

  • Να αναγνωρίζουν τα αδέσποτα ζώα, άτομα και φορείς που τα υποστηρίζουν.
  • Να προβληματίζονται για τους λόγους για τους οποίους ζώα βρίσκονται στους δρόμους.
  • Να αναζητούν τρόπους προστασίας και υποστήριξης των αδέσποτων ζώων.

1η Δραστηριότητα: Διαβάσαμε το βιβλίο ” Τα αδεσποτάκια” και ζωγραφίσαμε τι νομίζουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε σε ένα αδέσποτο.

IMG 20250305 115004 551

IMG 20250307 080536 254

2η Δραστηριότητα: Ζωγραφίσαμε ένα ζωάκι συντροφιάς σε ένα περιβάλλον ως  αδέσποτο και σε ένα  περιβάλλον ως δεσποζόμενο .

image

3η Δραστηριότητα: Το κάθε παιδί ζωγράφισε ένα ζωάκι συντροφιάς που θα ήθελε να έχει και μετά είπε τι θα του πρόσφερε, τι δεν θα του έκανε και τι θα έκανε για να είναι υγιές.

image 1

4η Δραστηριότητα: Φύλλα εργασίας όπου τα παιδιά παρατηρούν εικόνες με ζώα και ζωγραφίζουν πως νιώθουν τα ζώα.

IMG 20250307 103323 1

5η Δραστηριότητα: Δώσαμε σε αδέσποτες γατούλες που υπάρχουν  έξω από το σχολείο μας, ότι περίσσεψε από το πρωινό μας φαγητό.

2025 03 10 17 30 58

 

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025 οι Νηπιαγωγοί συμμετείχαν διαδικτυακά σε ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: « Χρήση εργαλείων ΑΙ στην εκπαιδευτική διαδικασία » μετά από πρόσκληση του Νηπιαγωγείου Ριζαριού.

IMG 20250306 194658

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Μικροί εξερευνητές εν δράσει…” (5ο Εργαστήριο)

      ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να εξοικειωθούν με διάφορα ψηφιακά εργαλεία
  • Να κατανοήσουν την έννοια της ψηφοφορίας μέσω ψηφιακών εργαλείων
  • Να προγραμματίζουν την bee bot

1η Δραστηριότητα: Κουίζ με το ψηφιακό εργαλείο quizizz.

IMG 20250305 100323

2η Δραστηριότητα: Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας μνημείο με το ψηφιακό εργαλείο dotstorming.

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 03 06 175955

3η Δραστηριότητα: Προγραμματισμός της bee bot για να φτάσει στο μνημείο του Παρθενώνα.

2025 03 07 17 24 55

 

 

Εγγραφές 2025- 2026 στο Νηπιαγωγείο

Οι-αιτήσεις-εγγραφών-στα-δημόσια-Νηπιαγωγεία-γενικής-εκπαίδευσης-1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 2025 -2026

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο- προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και το 2021.

Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων (taxisnet).

• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου – προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) την διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου: Θεοδοσίου Ναυσικά

΄Ωρες επικοινωνίας: 13.15΄ μ.μ – 14.00΄μ.μ.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 26910-27019

Ιστοσελίδα Νηπιαγωγείου: https://blogs.sch.gr/1nipaigi/

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: 1nipaigi@sch.gr

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία .