Χρώματα
Βραβείο για την πρώτη εβδομάδα στο Νηπιαγωγείο
Παιχνίδι: Το ζάρι της γνωριμίας
Παίζουμε με το ζάρι της γνωριμίας: Ρίχνουμε το ζάρι και επικοινωνούμε με τους φίλους μας τις πληροφορίες που μας ζητάει!!!
π.χ αγαπημένος φιλός/η, εποχή, παραμύθι, δραστηριότητα, γωνιά, κάποιο ταλέντο μου και ότι άλλο θέλουμε εμείς να μάθουμε για τους φίλους μας παλιούς και νέους!!!! Ολοήμερο τμήμα.
Η πρώτη μου ζωγραφιά
Το όνομά μου
Η τάξη μας λάμπει!!!
Έναρξη σχολικής χρονιάς 2025- 2026
Ενημέρωση για αγιασμό
Αγαπητοί γονείς
ο Αγιασμός για την έναρξη των μαθημάτων
θα τελεστεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025
και ώρα 09.00΄ π.μ. στον Προαύλιο χώρο του Σχολείου.
Μετά τον Αγιασμό
θα γίνει μια σύντομη ενημέρωση για την λειτουργία του Νηπιαγωγείου
και τα παιδιά θα αποχωρήσουν μαζί με τους γονείς τους.
Εύχομαι να έχουμε καλή σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο για όλους!!!
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
Θεοδοσίου Ναυσικά
Σχολική χρονιά 2025- 2026
Γιορτή λήξης σχολικής χρονιάς
Καλοκαίρι (συνέχεια…)
Καλοκαίρι( συνέχεια…)
Φωνούλα ( Ζ, ζ)
Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 7ο Εργαστήριο)
Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος -είναι πηγή ζωής” ( 6ο Εργαστήριο)
ΣΤΟΧΟΙ:
- Να ευαισθητοποιηθούν για την αλλαγή κάποιων συνηθειών που δημιουργούν κινδύνους στο δάσος.
- Να προγραμματίζουν την bee bot.
- Να δημιουργήσουν μια ψηφιακή αφίσα για την προστασία του δάσους.
1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά φτιάχνουν τον κατάλογο του καλού επισκέπτη στο δάσος.
2η Δραστηριότητα: Προγραμματίζουμε την bee bot για να φτάσει στο δάσος.
3η Δραστηριότητα: Δημιουργία ψηφιακής αφίσας για το δάσος με το ψηφιακό εργαλείο poster my wall.
Συμμετοχή στα «9α ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ YOUSMILE»
Πρόσκληση καλοκαιρινής γιορτής
Καλοκαίρι (συνέχεια…)
Πολιτιστικό πρόγραμμα για τον εθελοντισμό από το Ολοήμερο Τμήμα με τίτλο: ” ΄Ολοι για όλους, ιππότες της αγάπης στον δρόμο της προσφοράς”
Φωνούλα (Ω, ω)
Φωνούλα (Ψ, ψ)
Καλοκαίρι
Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το Δάσος – είναι πηγή ζωής” ( 5ο Εργαστήριο)
ΣΤΟΧΟΙ:
-Να γνωρίσουν το Πυροσβεστικό σώμα και τον αριθμό της Πυροσβεστικής.
-Να ενημερωθούν για τις ενέργειες κατάσβεσης μιας πυρκαγιάς.
1η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο με κατάσβεση φωτιάς από την Πυροσβεστική.
2η Δραστηριότητα: Μαθαίνουμε τον αριθμό της Πυροσβεστικής.
3η Δραστηριότητα: Παραμύθι ” Στο δάσος” και ζωγραφική.
Φωνούλα (Θ,θ)
Φροντίζω το περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 4ο Εργαστήριο)
ΣΤΟΧΟΙ: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τις συνέπειες που έχει η καταστροφή ενός δάσους, λόγω πυρκαγιάς για τη ζωή του αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου καθώς και τους τρόπους προστασίας του.
1η Δραστηριότητα: Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει ένα βίντεο για να παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες τα οφέλη του δάσους αλλά και για τους κινδύνους καταστροφής του. Μετά την παρακολούθηση του βίντεο, τίθενται ερωτήσεις από τον/την εκπαιδευτικό: ποιά νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του δάσους; πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος; εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά; η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου; με ποιούς τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε;
2η Δραστηριότητα: ο/η εκπαιδευτικός παρουσιάζει καρτέλες και ζητά από τα παιδιά να τις ταξινομήσουν σε τρείς κατηγορίες: α) Ανθρώπινες ενέργειες από λάθος, επειδή δε γνωρίζουμε ή αδιαφορούμε. β) Ανθρώπινες ενέργειες από πρόθεση γ) Φυσικές αιτίες.
3η Δραστηριότητα: Το δάσος με υλικά του σχολείου.
4η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζω τρόπους προστασίας των δασών από την πυρκαγιά.
Έντομα
Φωνούλα (Λ, λ)
Συμμετοχή στα «9α ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ YOUSMILE»
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει με το σχέδιο δράσης για τον εθελοντισμό στα «9α ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ YOUSMILE» που διοργανώνει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το Ευρωπαϊκό Μαθητικό Εθελοντικό Δίκτυο «YouSmile» .
Δημιουργία και έκφραση
Πολιτιστικό πρόγραμμα “Όλοι για όλους, ιππότες της αγάπης στον δρόμο της προσφοράς”
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Πραγματοποιήθηκε Ενδοσχολική επιμόρφωση διάρκειας 15 ωρών σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σελιανιτίκων με θέμα: “Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ” με εισηγητή/ επιμορφωτή τον Κ. Βασίλειο Ευσταθίου καθηγητή Φυσικής Αγωγής.
Την 1η Απριλίου 2025: ” Τα οφέλη της φυσικής άσκησης στην Προσχολική Ηλικία”
Την 2η Απριλίου 2025: “Οι κινητικές ικανότητες και δεξιότητες των παιδιών αυτής της ηλικίας”
Την 4η Απριλίου 2025: ” Παιχνίδια βελτίωσης των κινητικών ικανοτήτων των παιδιών Προσχολικής Ηλικίας”
Την 9η Απριλίου 2025: “Τροποποιημένα παιχνίδια- Θεωρία και Πράξη”
Την 10η Απριλίου 2025: ” Παρακολούθηση ταινίας για την κίνηση στην Προσχολική Ηλικία”
BRAVO SCHOOLS 2025
Έπαινος για τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo schools 2025 με το πρόγραμμα ” Όλοι για όλους! Εθελοντισμός- Αλληλεγγύη” στην κατηγορία: “Δράσεις συνεργασίας με την τοπική και ευρύτερη κοινωνία 2025”.
Μας στάλθηκε το λογότυπο του Πρεσβευτή των 17 Παγκόσμιων Στόχων
καθώς και η σηματοδότηση του σχολείου μας για την ένταξη μας στο ΔΙΚΤΥΟ των ” in action SDG SCHOOLS CLUB”.
Πολιτιστικό πρόγραμμα “Όλοι για όλους, ιππότες της αγάπης στον δρόμο της προσφοράς”
Φωνούλα ( Γ, γ)
Φροντίζω το περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος -είναι πηγή ζωής” (3ο εργαστήριο)
ΣΤΟΧΟΙ:
- Να αναγνωρίζουν τι υπάρχει στο δάσος
- Να γνωρίζουν τι μπορεί να καταστρέψει ένα δάσος
1η Δραστηριότητα: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη για το τι υπάρχει σε ένα δάσος, με το ψηφιακό εργαλείο coggle it.
2η Δραστηριότητα: Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη για το τι μπορεί να καταστρέψει το δάσος, με το ψηφιακό εργαλείο cmap tools.
3η Δραστηριότητα: Παρακολουθήσαμε παραμύθι για το δάσος.
4η Δραστηριότητα: Παζλ με το δάσος
και παζλ με την εφαρμογή jigsaw puzzles.
Αριθμός 10
Πολιτιστικό πρόγραμμα ” Ολοι για όλους, ιππότες της αγάπης στον δρόμο της προσφοράς”
- Φτιάξε χρονολογικά με τις κάρτες μια ιστορία για ένα παιδί που βοηθά κάποιο άλλο παιδί που βρίσκεται σε ανάγκη!!!!
- Σκέψου τι μπορούμε να προσφέρουμε σε κάποιον που έχει ανάγκη, εκτός από χρήματα!!!! Πες τις σκέψεις σου στην παρεούλα!!!! Ας γράψουμε τις ιδέες μας!!!
- Κοίταξε την εικόνα. Ένα παιδί κλαίει!!! Μπορείς να σκεφτείς γιατί;;;;
- Ας γράψουμε στις παλάμες τα συναισθήματα των εθελοντών που σκεφτήκαμε όταν συζητούσαμε στην ολομέλεια!!!!
- Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Οι καλοσυνογάτες και ο κακοπόντικας” συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε περισσότερη εντύπωση!!!
Έπαινος για τη συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγίου στο ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
Γιορτή της μητέρας
Πολιτιστικό πρόγραμμα “Όλοι για όλους, ιππότες της αγάπης στο δρόμο της προσφοράς”.
Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος- είναι πηγή ζωής” ( 2ο Εργαστήριο)
ΣΤΟΧΟΙ:
- να εξερευνούν, να παρατηρούν, να συλλέγουν υλικό και να καταγράφουν.
1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά αναλαμβάνουν με τη βοήθεια των γονιών μετά από επίσκεψη στο δάσος να φωτογραφίσουν κάδους και καλαθάκια στο δάσος, να μαζέψουν αγριολούλουδα και να φωτογραφίσουν σκουπίδια στο δάσος.
2η Δραστηριότητα: Παρουσίαση του υλικού που έφεραν στην ολομέλεια.
3η Δραστηριότητα: Ζωγραφική με θέμα το δάσος και τι βλέπουμε εκεί!
Φωνούλα ( Η, η)
Αριθμός 9
Άνοιξη ( συνέχεια…)
Πρωτομαγιά
Φροντίζω το Περιβάλλον ” Προστάτεψε το δάσος – είναι πηγή ζωής” (1ο Εργαστήριο)
ΣΤΟΧΟΙ:
- Να δημιουργούν ομάδες και να διαμορφώνουν κανόνες στις ομάδες.
- Να επικοινωνούν και να συνεργάζονται.
1η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο για το δάσος και ερωτήσεις όπως “τι μας δίνει το δάσος;”, ” Γιατί δεν πρέπει να πετάμε σκουπίδια στο δάσος;” ,” Γιατί δεν πρέπει να καίμε τα δάση;”.
2η Δραστηριότητα: Οι μαθητές εισάγονται στο θέμα μέσα από ένα παιχνίδι κίνησης όπου ψάχνουν να βρουν εικόνες με δέντρα και ανάλογα με ποια εικόνα κρατάει ο καθένας μπαίνει σε ένα στεφάνι όπου υπάρχει η ονομασία του δέντρου που κρατάει. Έτσι γίνεται ο χωρισμός σε 4 ομάδες: ΈΛΑΤΑ- ΠΕΥΚΑ- ΒΕΛΑΝΙΔΙΕΣ- ΠΛΑΤΑΝΙΑ.
3η Δραστηριότητα: Η κάθε ομάδα αποφασίζει τους κανόνες και τους ζωγραφίζει. Όλα τα έργα κολλούνται σε μεγάλο χαρτόνι δημιουργώντας την αφίσα με τους κανόνες της ομάδας.