-
Πρόσφατα άρθρα
- Safe Steps: Μαθαίνουμε να προστατευόμαστε από τις φυσικές καταστροφές
- Tο 1ο Γυμνάσιο Θήβας στα Οικολογικά Σχολεία
- Συμμετοχή 1ου Γυμνασίου Θήβας στο 4ο Πανελήνιο Μαθητικό Συνέδριο στην Πάτρα: Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου.
- H ψηφιακή μας εφημερίδα με τίτλο «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» , τεύχος 2ο
- Απο το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Δράση Μετάβασης των μαθητών του 2ου Δημοτικού Θήβας στο σχολείο μας.
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Νοέμβριος 2021
- Μάρτιος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Απο το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Δράση Μετάβαση των μαθητών του 2ου Δημοτικού Θήβας στο σχολείο μας.
Με αγάπη και φροντίδα, ένα ξεχωριστό καλωσόρισμα!
Είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας στο 1ο Γυμνάσιο Θήβας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μετάβαση».
Στόχος μας: Να γνωρίσουν από κοντά τον χώρο του νέου τους σχολείου και να αισθανθούν ασφάλεια και οικειότητα ενόψει της νέας σχολικής τους ζωής που ξεκινά τον Σεπτέμβρη.
Ξεκινήσαμε με επίσκεψη στη σχολική μας βιβλιοθήκη, όπου η Σύμβουλος Σχολικής Ζωής τους μίλησε με γλυκύτητα για το τι να περιμένουν από το Γυμνάσιο και πώς μπορούν να διαχειριστούν το άγχος της αλλαγής.
Στη συνέχεια, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και γνώρισαν τον κόσμο των φυσικών επιστημών μέσα από παρατηρήσεις στο μικροσκόπιο και το στερεοσκόπιο στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Στο Εργαστήριο Πληροφορικής, συμμετείχαν σε ένα δημιουργικό escape room, λύνοντας γρίφους και συνεργαζόμενα με ενθουσιασμό!
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί μας ξενάγησαν τους μικρούς μας φίλους σε όλους τους χώρους του σχολείου: από τις αίθουσες και το γυμναστήριο, μέχρι τη θεατρική σκηνή και την έκθεση Τεχνολογίας, όπου είδαν από κοντά τις εντυπωσιακές κατασκευές των μαθητών μας.
Η ημέρα έκλεισε γλυκά, με κέρασμα και… μια υπόσχεση:
“Ραντεβού τον Σεπτέμβρη, για ένα νέο και όμορφο ξεκίνημα!”
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή τη ζεστή υποδοχή!
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Αισθητική αναβάθμιση του σχολείου με τοιχογραφίες στους εσωτερικούς του χώρους.
Αισθητική αναβάθμιση του σχολείου με τοιχογραφίες στους εσωτερικούς του χώρους.
Η αναβάθμιση του σχολικού χώρου με την ενθάρρυνση δημιουργικών πρακτικών και την ενδυνάμωση των σχέσεων των μελών της κοινότητας αποτελεί ένα μακροχρόνιο έργο που απαιτεί την κινητοποίηση της ευρύτερης κοινότητας. Μέσα στα πλαίσια αυτά με την καθοδήγηση του καθηγητή των εικαστικών του σχολείου μας Κο Αγγέλου Κωνσταντίνο, υλοποιήθηκε η αναβάθμιση κάποιων επιλεγμένων σημείων των εσωτερικών κοινόχρηστων χώρων του σχολείου.
Oι μαθητές χωρίστηκαν σε 12 ομάδες εθελοντών (ζευγάρια), σχεδιάζοντας τοιχογραφίες για τους διαδρόμους του σχολείου, ενώ τα θέματα που τους δόθηκαν προς επεξεργασία συνδυάστηκαν με την ύλη των εικαστικών μαθημάτων αλλά και με τα σημεία διδασκαλίας των άλλων μαθημάτων (τεχνολογία, μαθηματικά, θρησκευτικά). Με βάση αυτό, επιλέχθηκαν οι πιο επιτυχημένες προτάσεις σε θέματα με αναφορά στην φύση (κυρίως λουλούδια), θέματα με γεωμετρικές σχέσεις και θέματα που επεξεργάζονταν αφηρημένες εικαστικές έννοιες.
Η προσήλωση και το κέφι όσων μαθητών συμμετείχαν φαίνεται στο αποτέλεσμα των 12 τοιχογραφιών που όλοι μπορούν να δουν στους διαδρόμους και σε άλλους χώρους, ένα αποτέλεσμα που άλλαξε το αισθητικό «τοπίο» του σχολείου. Απολαύστε τις!
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Δράση με θέμα «Διαχείριση Άγχους στις Εξετάσεις»
Στο σχολείο μας, η Ψυχολόγος και η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια πολύτιμη παρέμβασημε θέμα «Διαχείριση Άγχους στις Εξετάσεις» .
Οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά σε συζήτηση και βιωματικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες ενημερώθηκαν για τους τρόπους αναγνώρισης και αποτελεσματικής διαχείρισης του άγχους, ενισχύοντας την ψυχική τους ανθεκτικότητα ενόψει της εξεταστικής περιόδου.
Η ψυχική υγεία και η ενδυνάμωση των μαθητών μας αποτελεί προτεραιότητα!
Ευχαριστούμε τις κυρίες Μπάνου και Ψαράκου για την πρωτοβουλία και την υλοποίηση αυτής της υποστηρικτικής δράσης.
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Σχολική βιβλιοθήκη 1ου Γυμνασίου Θήβας
Το χρονικό διάστημα 28/4/25 έως 23/5/25 φιλοξενήθηκε στη βιβλιοθήκη του σχολείου η μουσειοσκευή “Μετά φιλικωτάτων αισθημάτων… Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος” . Εκτέθηκε το σύνολο του κινητού δανειστικού υλικού και οι μαθητές γνώρισαν τον άνθρωπο, τον πολιτικό και τον διπλωμάτη Βενιζέλο μέσα από προσωπικά του αντικείμενα, εποπτικό υλικό (αντίγραφα αντικειμένων και ιστορικών πηγών, χρονογραμμή/ ιστοριογραμμή, επιτραπέζιο παιχνίδι) και έντυπο υλικό (οδηγό εκπαιδευτικού με προτεινόμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα) .
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Σχολικοί αγώνες 1ου Γυμνασίου και 5ου Γυμνασίου
Στο πλαίσιο της δράσης για την ανάπτυξη του φίλαθλου πνεύματος, του σεβασμού προς τον αντίπαλο και του ευ αγωνίζεσθαι καθώς και για την βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών /τριών σχολικών μονάδων της πόλης μας , στις αθλητικές εγκαταστάσεις του 5ου Γυμνασίου οι μαθητές του και η Διευθύντρια Κα Ρηγοπύλου υποδέχτηκαν τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Θήβας.
Οι μαθητές των δύο Γυμνασίων είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν καλύτερα παίζοντας ποδόσφαιρο, μπάσκετ και βόλεϊ υπό την επίβλεψη και διαιτησία των καθηγητών Φυσικής Αγωγής των δύο σχολικών μονάδων του Κ. Κελεσίδη και του Κ. Βλάχου.
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Ενεργός Πολίτης -Επίσκεψη μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στο Γηροκομείο Θήβας
Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του σχολείου μας, επισκέφθηκαν τη Δευτέρα 7-4-25 το Γηροκομείο Θήβας για να προσφέρουν τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης που συγκέντρωσαν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας. Μίλησαν με τους παππούδες και τις γιαγιάδες και στο τέλος αντάλλαξαν ευχές για τις άγιες ημέρες του Πάσχα. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μεγάλη συγκίνηση. Υποστηρικτές της δράσης η Διευθύντρια του σχολείου Κα Κιούση Σεραφούλα και η Κα Μπουμπούκη Μελπομένη.
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Σήμερα, μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου μας, με τον Όμιλο «Με βιβλίο και χωρίς», επισκεφθήκαμε το 3ο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Θήβας για μια ξεχωριστή δράση γεμάτη γνώση και χαρά!
Δωρίσαμε βιβλία που συγκεντρώσαμε, χαρίζοντας χαμόγελα στους μικρούς μας φίλους. Παίξαμε ένα κουίζ γνώσεων και ένα διασκεδαστικό παιχνίδι με παροιμίες, όπου οι μαθητές Δημοτικού αναζητούσαν το ταίρι της παροιμίας τους!
Μας υποδέχτηκαν με πορτοκαλάδες και γλυκά, ενώ με το Νηπιαγωγείο δώσαμε ραντεβού μετά το Πάσχα για να δημιουργήσουμε μαζί τους δικούς μας ήρωες!
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, οι μαθητές μας επισκέφθηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης μας! Είχαμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε τον κόσμο των βιβλίων, να γνωρίσουμε σπουδαία έργα παιδικής λογοτεχνίας και να ανακαλύψουμε τη μαγεία της ανάγνωσης.
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Πρόσκληση & Πρόγραμμα Ημερίδας – Παραβατικότητα Ανηλίκων – Εκφάνσεις της σύγχρονης παραβατικότητας των ανηλίκων και η ποινική τους μεταχείριση
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Ενεργός Πολίτης – Διαγενεακή δράση μεταξύ ηλικιωμένων του ΚΑΠΗ Θήβας και μαθητών του 1ου Γυμνασίου Θήβας
Στα πλαίσια λειτουργίας του Συμβουλευτικού Σταθμού Άνοιας Δήμου Θήβας, θα πραγματοποιηθεί διαγενεακή δράση μεταξύ ηλικιωμένων του ΚΑΠΗ Θήβας και μαθητών του 1ου Γυμνασίου Θήβας, την Τετάρτη 9/4/25, στις 11.00 π.μ., στο ΚΑΠΗ Θήβας.
Η δράση βοηθάει να ξεπεραστούν προκαταλήψεις και διακρίσεις λόγω ηλικίας και να καθοδηγήσει την στάση των συμπεριφορών απέναντι στην άνοια. Ωφελεί στην νοητική ενδυνάμωση και αυτοπεποίθηση της 3ης ηλικίας, καθώς και στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της επικοινωνίας των μαθητών.
Η ανταλλαγή γνώσης και εμπειρίας μεταξύ των παλαιότερων και των νεότερων γενεών , εφαρμόζεται σε ευρωπαϊκή τουλάχιστον κλίμακα σε δράσεις φιλικές προς την ενεργό γήρανση και την δημογραφική αλλαγή.
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε



































