6 ΜΑΡΤΙΟΥ :”ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ”

Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα.

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Η πρόληψη και η αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού απαιτεί την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση, αξιοποίηση και ανάπτυξη κοινών δράσεων από το σύνολο όλων των εμπλεκομένων δηλαδή του σχολείου, της οικογένειας και της τοπικής κοινωνίας.

Έτσι, οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄Γ υμνασίου και της Β΄Γυμνασίου με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Κας Ασήμου Κωνσταντίνας , Κας Μακρή Γεωργίας αλλά και της Κας Βαρσαμή Ελένης( εικαστικό του σχολείου μας),  συμμετείχαν στην  σχολική δράση του Χαμόγελου του παιδιού , “Μίλα Τώρα” . Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» τα σχολεία και τα παιδιά συμμετέχουν και δημιουργούν το δικό τους μήνυμα ενάντια στο Bullying. Οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου του σχολείου μας δημιούργησαν το βίντεο που βρίσκεται στο σύνδεσμο: https://www.milatora.gr/schools-and-news/page/21

και οι μαθητές της Β΄Γυμνασίου εκφράστηκαν με εικαστικές δημιουργίες .

ΜΤ1 ΜΤ2 ΜΤ3 ΜΤ4 ΜΤ5 ΜΤ6 ΜΤ7 ΜΤ8

Όλες οι δράσεις γίνονται στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης συνεργασίας Του Χαμόγελου του παιδιού, με το  Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ» (Φ.2.1/ΜΓ/75735/120154/Δ7).

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα : « Αειφόρο σχολείο – Συμβολή στη δημιουργία και προστασία του πρασίνου»

Η Περιβαλλοντική ομάδα των μαθητών του σχολείου μας που συμμετέχει στο πρόγραμμα  ” Αειφόρο σχολείο – Συμβολή στη δημιουργία και προστασία του πρασίνου”, πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο, μαζί με τις  καθηγήτριες που συντονίζουν το πρόγραμμα: την Κα Καρατζίκη Ζαφειρία, την Κα Μπουζικάκου Μαρία – Όλγα και την Κα Τσάφου Μαρία.

Β1 Β2 Β3 Β4 Β5 Β6 Β7 Β8

 

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Εκπαίδευση καθηγητών από το ΕΚΑΒ ΘΗΒΑΣ και ΕΚΑΒ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

Στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης η Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Θήβας Κα Κιούση Σεραφούλα προσκάλεσε τους εκπαιδευτές του ΕΚΑΒ ΘΗΒΑΣ και ΕΚΑΒ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, να ενημερώσουν τους καθηγητές του σχολείου. Στην ενημέρωση συμμετείχαν  και  οι καθηγητές του 3ου Γυμνασίου Θήβας με την Διευθύντρια Κα Παπαγεωργίου Πασχαλία καθώς και οι καθηγητές  του 5ου Γυμνασίου Θήβας  με την Διευθύντρια Κα Ρηγοπούλου Χριστίνα. Τριάντα και πλέον καθηγητές των σχολείων παρακολούθησαν  στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Θήβας, ενημέρωση για τις πρώτες βοήθειες  σε απειλητικές για την ζωή καταστάσεις. Συγκεκριμένα   στην καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με τη χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή(ΑΕΑ),  στην απόφραξη αεραγωγού από ξένο σώμα και  στην θέση ανάνηψης (θέση ασφαλείας),  και στις επείγουσες παθολογικές καταστάσεις και τραυματισμούς. Επίσης έκαναν πρακτική στα προπλάσματα. Ευχαριστούμε  θερμά τους εκπαιδευτές Αργυρίου Σοφία, Πούλη Τίτο και Στυλιανό Πάνστη για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμά μας αλλά και για την ενδιαφέρουσα παρουσίαση – επίδειξη πρώτων βοηθειών!!

1 2 3 4 5 6 7

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Υλοποίηση δράσης απο το Τ.ΟΜ.Υ. Θήβας

Στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιούνται απο το Τ.ΟΜ.Υ. Θήβας  με σκοπό την ανάπτυξη παρεμβάσεων αγωγής υγείας στο μαθητικό πληθυσμό, οι μαθητές των τάξεων της  Α΄και Β΄Γυμνασίου, ενημερώθηκαν αντίστοιχα στις θεματικές ενότητες: ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Η αξία της τρίτης ηλικίας- Κατανοώντας και φροντίζοντας τον παππού και τη γιαγιά       ΚΑΙ             ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 : Υγιής ύπνος: Σημασία, ασφάλεια, απόλαυση . 

IMG 20240227 093516 IMG 2 IMG 3

 

 

Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες των προγραμμάτων Κα Κακού Ελένη Τ.Ε. Νοσηλεύτρια και την Κα Κορογιάννου Μαργαρίτα Τ.Ε. Κοινωνική Λειτουργό, για την επίσκεψή τους στο σχολείο μας

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Διδακτική επίσκεψη στο εργοστάσιο ΗΡΩΝ στο πλαίσιο της δράσης “Μαθαίνω για το μέλλον μου”.

Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου επισκέφτηκαν το εργοστάσιο ΗΡΩΝ, θερμική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Η Μονάδα ΗΡΩΝ Ι είναι ένας Αεριοστροβιλικός Σταθμός Ανοικτού Κύκλου (ΑΣΣΑΚ) παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και βρίσκεται 4km νότια της πόλης των Θηβών, στον νομό Βοιωτίας. Στο πλαίσιο της δράσης “Μαθαίνω για το μέλλον μου”, που υλοποιείται κατά το τρέχον σχολικό έτος, η συντονίστρια καθηγήτρια Κα Δίβιου αλλά  και μέλη από την ομάδα η Κα Ντόβα και η Κα Μελισσάρη οργάνωσαν και συνόδευσαν τους μαθητές. Η επίσκεψη ήταν εποικοδομητική  και θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας, για την άψογη οργάνωση, υποδοχή και ουσιαστική ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου.

Ευχαριστούμε τον Κο Λαμπράκη Ιωάννη ( Διευθυντής του εργοστασίου)

τον Κο Ζήκο Γεώργιο  (Προϊστάμενος του τμήματος συντήρησης) και 

την Κα Τσακανίκα Σωτηρία, (Administrative Assistant).

 

 

ΗΡΩΝ1 ΗΡΩΝ2 ΗΡΩΝ3 ΗΡΩΝ4 ΗΡΩΝ5 ΗΡΩΝ6 ΗΡΩΝ7 ΗΡΩΝ8 ΗΡΩΝ9

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Δράση συμβουλευτικής “΄Αγχος στην εφηβεία “

Την Δευτέρα 05-02-2024 οι μαθητές της  Α΄, Β΄ και Γ΄Γυμνασίου παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, ενημέρωση με θέμα ” Το άγχος στην εφηβεία , πώς να το ξεπεράσω;”. Ο ψυχολόγος Κος Ηλιόπουλος και η Κοινωνική Λειτουργός Κα Ψαράκου, οι οποίοι ανήκουν στην Ε.Δ.Υ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης που αποτελεί ένα καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού συστήματος με σκοπό τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα γενικής εκπαίδευσης), σε συνεργασία με την Διευθύντρια Κα Κιούση οργάνωσαν την εκδήλωση. Η ενημέρωση έγινε για κάθε τάξη ξεχωριστά και ακολούθσε συζήτηση σχετική με τους προβληματισμούς των παιδιών για το συγκεκριμένο θέμα. Θερμές ευχαριστίες στον Κο Ηλιόπουλο και στην Κα Ψαράκου για την στήριξη τόσο των μαθητών αλλά και των γονέων, του σχολείου μας. 

f1 f2 f3 f4 f5

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Κοπή Βασιλόπιτας 2024

Με ιδιαίτερη χαρά σήμερα 22-01-2024 στο 1ο Γυμνάσιο Θήβας – Ισμήνιο, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας για τους μαθητές του σχολείου μας. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την προσφορά τους καθώς επίσης και των δώρων που δόθηκαν στους τυχερούς . Ευχόμαστε σε όλους μια καλή, δημιουργική και ευλογιμένη σχολική χρονιά.

ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 2024 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 1 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 2 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 3 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 4

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Αποτελέσματα 84ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά.

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων υποδέχονται το 2024 συγχαίροντας θερμά την μαθήτρια του Σχολείου μας, που διακρίθηκε στον Τοπικό Μαθηματικό Διαγωνισμό για την Α’ Γυμνασίου “ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ Ι” αλλά  και  για την συμμετοχή των μαθητών στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό για τη Β’ και Γ’ Γυμνασίου “ΘΑΛΗΣ”, οι οποίοι διοργανώθηκαν από το Παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας της Βοιωτίας. Ειδικότερα συγχαίρουμε την μαθήτρια της  Α΄Γυμνασίου Αδαμοπούλου  Αλεξάνδρα – Γαβριέλα . Οι μαθητές θα διαγωνισθούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού “ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ” για τη Β’ και Γ’ Γυμνασίου και “ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΙΙ” για την Α’ Γυμνασίου, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024. 

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους, γεμάτη υγεία,αγάπη και  πρόοδο!!
δ1
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Γιορτή Χριστουγέννων 2023

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Θήβας σε συνεργασία με το 15-μελές μαθητικό συμβούλιο, οργάνωσε την φετεινή γιορτή των Χριστουγέννων. Οι μαθητές παρακολούθησαν την ορχήστρα εφήβων “Θηβαίων Παίδες”, (Λεωνίδας Χατζηιορδάνης στο  μπουζούκι, Κων/νος  Τσάλας στην κιθάρα, Παναγιώτης Κρουστάλης στο λαούτο, Θάνος Καραστέργιος στο τουμπερλέκι) που με τα τραγούδια και το κέφι τους, διασκέδασαν τους παρευρισκόμενους. Ευχαριστούμε τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τους καθηγητές, γονείς και μαθητές που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.

Καλές γιορτές, Ευτυχισμένα Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία το νέο έτος!!!!

χ1 χ2 χ3 χ4 χ5 χ6 χ7 χ8 χ9

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε

Ενημέρωση από τους εκπαιδευτές ομάδων πληθυσμού του Ε.Κ.Α.Β Θήβας

Οι  μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τους εκπαιδευτές του Ε.Κ.Α.Β Θήβας, για τις πρώτες βοήθειες σε απειλητικές για την ζωή καταστάσεις. Συγκεκριμένα   στην καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με τη χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή(ΑΕΑ),  στην απόφραξη αεραγωγού από ξένο σώμα και  στην θέση ανάνηψης (θέση ασφαλείας). Με ενδιαφέρον και ευαισθησία οι μαθητές  συμμετείχαν και ασκήθηκαν σε όλες τις προβλεπόμενες δεξιότητες.   Ευχαριστούμε  τους εκπαιδευτές ομάδων πληθυσμού του Ε.Κ.Α.Β Θήβας, Αργυρίου Σοφία, Πούλη Τίτο και  Διαμαντοπούλου Ανδρομάχη, για την ενδιαφέρουσα παρουσίαση – επίδειξη πρώτων βοηθειών.

 

Φ1Φ2 Φ3 Φ4 Φ5 Φ6

φ7

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε