Tο 1ο Γυμνάσιο Θήβας στα Οικολογικά Σχολεία

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το 1ο Γυμνάσιο Θήβας συμμετείχε με επιτυχία στο διεθνές πρόγραμμα Οικολογικά Σχολεία (Eco-Schools), υλοποιώντας δράσεις που προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, τη βιωσιμότητα και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.

Κατά τη διάρκεια των δύο ετών συμμετοχής μας, οι μαθητές ανέλαβαν πρωτοβουλίες σχετικές με την ανακύκλωση, τη βελτίωση της σχολικής αυλής, την εξοικονόμηση νερού και την καλλιέργεια της ιδιότητας του ενεργού παγκόσμιου πολίτη. Παράλληλα, συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΕ.ΠΕ.Α. Θήβας, σε περιβαλλοντικές επισκέψεις και σε συνεργασία Erasmus με μαθητές από τη Ρουμανία.

Μέσα από τις δράσεις αυτές, οι μαθητές ανέπτυξαν γνώσεις, δεξιότητες και αξίες που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος, τη συνεργασία, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον άνθρωπο και τη φύση.

Το σχολείο μας συνεχίζει με αισιοδοξία την πορεία του προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, αναμένοντας με χαρά την απονομή της Πράσινης Σημαίας, της κορυφαίας διεθνούς διάκρισης του προγράμματος.

Δείτε την παρουσίαση των δράσεών μας: https://canva.link/6nq6m9djde7ztt3

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα Eco-Schools: https://www.ecoschools.gr/schools/1-gymnasio-thivas-isminio

Δημοσιεύθηκε στην Διευθυντής / Διευθύντρια. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.