Επίσκεψη από το διακεκριμένο ερμηνευτή παραδοσιακής μουσικής και μαέστρο της χορωδίας παραδοσιακού τραγουδιού του Δημοτικού Ωδείου, Μιχάλη Ζάμπα.
Ο κ. Ζάμπας, άλλοτε μαθητής κι ο ίδιος του σχολείου μας, με προθυμία συναντήθηκε με τα μέλη του ομίλου και της χορωδίας του σχολείου μας. και τραγούδησε μαζί τους το παραδοσιακό τραγούδι “Τα μίστικα”, συνοδεύοντας με το λαούτο. Οι μαθητές/τριες ενθουσιάστηκαν με τη γνωριμία και εντυπωσιάστηκαν από την ιδιαίτερη ερμηνεία που απαιτείται για ένα παραδοσιακό τραγούδι.










