1710232963648Δελτίο Τύπου 

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Πρέβεζας στο 3ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο 2024, που πραγματοποιήθηκε φέτος στην ονειρική Πράγα της Τσεχίας, στον πανέμορφο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου Olšanka, από τις 1-5 Μαρτίου 2024. Η θεματολογία του συνεδρίου αφορούσε την πολιτιστική κληρονομιά, αλλά και την περιβαλλοντική συνείδηση, γι’ αυτό η αποστολή του σχολείου μας συμμετείχε με δύο ομάδες, που παρουσίασαν τα έργα τους την Τρίτη 5 Μαρτίου.

Η Πολιτιστική ομάδα παρουσίασε ένα βίντεο με θέμα την παραδοσιακή μουσική και τον κύκλο της ζωής, με τίτλο Μελωδικές διαδρομές στο ταξίδι της ζωής”. Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Όλγας Κουρεμένου, τη συμμετοχή της διευθύντριας, κ. Κωνσταντούλας Τσόλκα-Καινουργιώτη και της φιλολόγου, κ. Μαρίας Διαμαντοπούλου, παρουσίασαν στο κοινό ένα διαδραστικό βίντεο, με θέμα το παραδοσιακό ελληνικό τραγούδι που “ντύνει” τους σημαντικούς σταθμούς της ζωής: γέννηση, παιδική ηλικία, έρωτας, γάμος, εργασία, γηρατειά και το τέλος της ζωής. Οι μαθητές, παράλληλα με το βίντεο, τραγούδησαν και παρουσίασαν δραματοποιημένα τα διάφορα γεγονότα, ενώ ενθουσιασμό προκάλεσε και η παρουσίαση ενός παραδοσιακού νανουρίσματος της Τσεχίας. Η ομάδα καταχειροκροτήθηκε από το κοινό, ενώ έλαβε και πολύ θετικές κριτικές από τους συμμετέχοντες στο συνέδριο.

Συνεχίστε την ανάγνωση

Τη Δευτέρα, 19/02/2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επίσκεψη από τις κ.κ. Κυριακή Μερκούρη (Κοινωνική Λειτουργός) και  Ιππολίτη Καρβούνη (Επισκέπτρια Υγείας), από την 1η ΤΟΜΥ Πρέβεζας, οι οποίες παρουσίασαν στους μαθητές/μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας το θέμα: «Μεγαλώνω και αλλάζω τι μου συμβαίνει».

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για σημαντικά θέματα που αφορούν στο πέρασμά τους στην εφηβεία και έμειναν πολύ ικανοποιημένα και ευχαριστημένα από την παρουσίαση που τους έγινε.

Ευχαριστούμε θερμά τις δύο κυρίες και την 1η ΤΟΜΥ Πρέβεζας για την ενδιαφέρουσα ενημέρωση που πρόσφεραν στα παιδιά μας.

Υπεύθυνη Καθηγήτρια-Σύμβουλος Σχολικής Ζωής: Μαρία Μαγαλιού

tomy megalono

Την Τρίτη 20/02/2024 επισκέφτηκε το Σχολείο μας ο κ. Γεώργιος Γέρος Κοινωνιολόγος, Επιστημονικός Υπεύθυνος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Ν. Πρέβεζας (ΚΕΠΡΟΝΑΠ) μετά από πρόσκληση που του έγινε από τη Διευθύντρια κ. Κωνσταντούλα Καινουργιώτη-Τσόλκα και την Καθηγήτρια – Σύμβουλο Σχολικής Ζωής κ. Μαρία Μαγαλιού. Ο κ. Γέρος πραγματοποίησε δράση με θέμα: «Βία-Εξαρτήσεις-Διαδίκτυο». Στη συγκεκριμένη δράση η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενεργή και συζητήθηκαν πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα θέματα.

Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν απόψεις, να πάρουν απαντήσεις σε καίρια ζητήματα σχετικά με τη θεματολογία της δράσης και έμειναν πολύ ικανοποιημένα και ευχαριστημένα από τη δράση.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γέρο για τη δουλειά του και το ενδιαφέρον του.

kepronap

Δελτίο τύπου

Το 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πρέβεζας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη την Πέμπτη 08-02-24 και την Παρασκευή 09-02-24 στο πλαίσιο των μαθημάτων Ιστορίας και Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας αλλά και αποδεχόμενοι την πρόσκληση της περσινής επίτιμης καλεσμένης μας, κας Μιμής Ντενίση στην εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Όμιλος Ιστορίας σε συνεργασία με το δήμο Πρέβεζας με τίτλο «Όταν οι ρίζες μεγαλώνουν… ενώνουν!» για την Μικρασιατική Καταστροφή με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Γιαννούλη Σοφία. 

Το ταξίδι της γνώσης είχε ως πρώτο προορισμό τη Βεργίνα και τους βασιλικούς τάφους των Αιγών. Εκεί οι μαθήτριες–τές της Β΄ Γυμνασίου γνώρισαν από κοντά την ιστορία του Φίλιππου και του Μ. Αλέξανδρου με την καθοδήγηση των φιλολόγων κας Διαμαντοπούλου Μαρίας και κας Γιαννούλη Σοφίας και είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εκθέματα υψίστης ιστορικής σημασίας, να ενώσουν το παρελθόν με το παρόν, να κατανοήσουν ήθη, έθιμα, αρχές και αξίες που ανέκαθεν ακολουθούν τον ελληνικό λαό. 

Ο επόμενος προορισμός το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ένα σύγχρονο πολιτιστικό και συνεδριακό κέντρο που εντυπωσίασε τις μαθήτριες-τές. Εκεί μας υποδέχθηκε με χαρά η στενή συνεργάτιδα της κας Μιμής Ντενίση, κα Μπαρμπουνάκη Νατάσα, η οποία μας ευχαρίστησε για την αποδοχή της πρόσκλησης για την παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Από Σμύρνη … Σαλονίκη». Στον χώρο μας συνάντησε και η κα Μπισκανάκη Φανή, Προïσταμένη της Δ.Δ.Ε. Πρέβεζας, η οποία, αφού συνομίλησε με τους μαθητές και τη Διευθύντρια του σχολείου κα Καινουργιώτη-Τσόλκα Κωνσταντούλα, παρακολούθησε μαζί μας την παράσταση. Οι μαθήτριες-τές απόλαυσαν ένα τρίωρο ιστορικής πορείας από το 1922 μέχρι και το 1940 γνωρίζοντας από κοντά σπουδαίους καλλιτέχνες όπως ο Κων/νος Καζάκος, η Ναταλία Δραγούμη, ο Κων/νος Καζάκας, η Κατερίνα Γερονικολού, ο Μέμος Μπεγνής, η Μαρία Εγγλεζάκη, κ.ά. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με τη συνάντηση, συνομιλία και φωτογράφιση των μαθητριών-των με την κα Μιμή Ντενίση

Και η τρίτη στάση μας το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού. Οι αρχαιολόγοι που μας υποδέχθηκαν ταξίδεψαν τις μαθήτριες-τές στον κόσμο του Βυζαντίου μέσα από θεματικές ενότητες που αφορούν στον καθημερινό και δημόσιο βίο, τη λατρεία και τα ταφικά έθιμα, την αρχιτεκτονική και την τέχνη, την εμπορική και εργαστηριακή δραστηριότητα. Κι όλα αυτά μ’ έναν ιδιαίτερο και ευφυή τρόπο προσέγγισης, τις «Κάρτες Επίσκεψης», μια εύκολη και ευέλικτη εκπαιδευτική δράση, όπου οι μαθήτριες-τές ανακαλύπτουν και γνωρίζουν μόνοι τους τα εκθέματα. 

Και δεν ήταν δυνατό να μην απολαύσουμε την πλατεία Αριστοτέλους, τον Λευκό Πύργο, τον εμπορικό δρόμο της Τσιμισκή, τη βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης και τα τοπικά εδέσματα και γλυκά.

Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Διαμαντοπούλου Μαρία-ΠΕ02/Φιλόλογος,  Γιαννούλη Σοφία-ΠΕ02/Φιλόλογος

Συνοδός: Καινουργιώτη-Τσόλκα Κωνσταντούλα –ΠΕ80/Οικονομολόγος

theater

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Πρέβεζας σας προσκαλούν όλους στην παρουσίαση της ταινίας «Η αλφαβήτα της Εφηβείας», στην οποία συμμετείχαν με επαγγελματισμό και ιδιαίτερο ζήλο παρά τις δυσκολίες των εξωτερικών γυρισμάτων υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης της καλλιτεχνικής σκηνής της ΑΜΚΕ-Αβγό Στέλλας Λένη και των υπεύθυνων εκπαιδευτικών Όλγας Κουρεμένου και Σοφίας Γιαννούλη. Πρόκειται για μια πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα ταινία που αναδεικνύει τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς, τα συναισθήματα και τις σκέψεις των εφήβων πατώντας στα 24 γράμματα του βιβλίου: «Η Αλφαβήτα της Εφηβείας» της Μάγιας Δεληβοριά.

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να σας υποδεχθούμε την Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2024 στις 7:30μ.μ. στη Θεοφάνειο Δημοτική Αίθουσα Τέχνης, ευχόμενοι να απολαύσετε το θέαμα και… αν αντέξουμε θα φανεί στο χειροκρότημά σας!

E820.tmp

Την Τρίτη 13/02/2014 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επίσκεψη από τις κ.κ. Αργυρώ Κολιού (νοσηλεύτρια) και Κυριακή Μερκούρη (κοινωνική λειτουργός), από την 1η ΤΟΜΥ Πρέβεζας, οι οποίες κάνανε στα παιδιά του ομίλου «Πρώτων Βοηθειών» μάθημα «Ασφαλούς Κολύμβησης».

Τα παιδιά πήραν σημαντικές πληροφορίες και έμειναν πολύ ικανοποιημένα και ευχαριστημένα από την παρουσίαση που τους έγινε.

Ευχαριστούμε θερμά τις δύο κυρίες και την 1η ΤΟΜΥ Πρέβεζας για την ενδιαφέρουσα εκπαίδευση που πρόσφεραν στα παιδιά μας.

Υπεύθυνη ομίλου: Μαρία Μαγαλιού

new

 

Μια πολύ όμορφη και δημιουργική συνάντηση του Ομίλου Μουσικής με τον γνωστό Πρεβεζάνο καλλιτέχνη Βασίλη Τζίμα, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου, την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου. Τα παιδιά του ομίλου θέλησαν να μάθουν για τον ίδιο, αλλά και για τη συνεργασία του με τον επίσης Πρεβεζάνο πολύ γνωστό τραγουδιστή, Λάκη Παππά, με το έργο του οποίου ασχολούνται τελευταία. Στη συνέχεια τραγουδήσαμε όλοι μαζί δύο τραγούδια από το ματωμένο γάμο και το παραμύθι χωρίς όνομα. Η επόμενη συνάντηση θα είναι στο στούντιο του κ. Τζίμα για μια ηχογράφηση! Τον ευχαριστούμε θερμά!!

music1music2

award

Δελτίο Τύπου

Σημαντική διάκριση του 1ου Προτύπου Γυμνασίου Πρέβεζας

Την 1η θέση στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα “Ευγένεια στο Διαδίκτυο. Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο” κατέκτησε ο Όμιλος Εφαρμογών Πληροφορικής του 1ου Προτύπου Γυμνασίου Πρέβεζας. Η συμμετοχή των μαθητών του Ομίλου ξεχώρισε σε σύνολο 66 συμμετοχών στην κατηγορία των Γυμνασίων.

Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024 από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν πρωτότυπο υλικό σχετικά με τη σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στον κυβερνοχώρο, όπως προβλέπει και το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικαιώματα των παιδιών στον ψηφιακό κόσμο.

Το αποτέλεσμα της άρτιας συνεργασίας των μαθητών, είναι ένα δίλεπτο βίντεο το οποίο εκτός από συμβουλές ορθής συμπεριφοράς διαδικτυακής χρήσης προάγει την ομαδικότητα, την κριτική ικανότητα, την ενσυναίσθηση, τη συμπερίληψη, την ευγένεια και το σεβασμό.

Την Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου οι μαθητές με τη συνοδεία των υπευθύνων εκπαιδευτικών του σχολείου μας, κ.κ. Ζωίτσας Βλάχου και Χρυσάνθης Μπάρκα και των γονέων τους, μετέβησαν στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τη βράβευση.

Η κεντρική εκδήλωση εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024, η οποία γιορτάζεται φέτος για 21η φορά και σε περισσότερες από 200 χώρες, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Ζακλίν ντε Ρομιγί, όπου συμμετείχαν αντιπροσωπείες από 30 σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ένα εκ των οποίων και το 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πρέβεζας.

Χαιρετισμούς απηύθυναν η επικεφαλής του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, κ. Βιβή Φραγκοπούλου, ο υπεύθυνος της γραμμής βοήθειας Help-line, κ. Γιώργος Κορμάς, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ, κ. Γιάννης Κατσαρός, ο οποίος και απένειμε το 1ο Βραβείο στο 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πρέβεζας. Συνομίλησε για αρκετή ώρα με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας, τους συνεχάρη, όχι μόνο για το βραβευθέν έργο τους, αλλά και για το ήθος τους.

Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για τη σημαντική αυτή διάκριση και επιτυχία και τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να διαπρέπουν με ευγένεια και σεβασμό!

Μαθητές Ομίλου Εφαρμογών Πληροφορικής:

Ομάδα 1 (επιλογή γραφικών – χαρακτήρων – δομή):

Φίλιππος Ζήσης (δημιουργία γραφικών-επιμέλεια βίντεο), Ελένη Παππά, Χριστίνα Ροπόκη, Κωνσταντίνος Σύψας

Ομάδα 2 (συμβουλές ευγένειας – έρευνα – δομή):

Κωνσταντίνος Νάσης (διάλογοι – επιμέλεια βίντεο), Χρήστος Μπούρας, Δήμητρα Νικολάου, Αρετή Στράτη, Γεώργιος Σκέντος

Ομάδα 3 (συμβουλές ευγένειας – έρευνα – δομή)

Ηλέκτρα Κιάφα, Σπύρος Τσάμης, Κυριακή Τσανάκα, Χάρης Παπαδόπουλος

Ομάδα 4 (συμβουλές ευγένειας – ήχοι – δομή)

Πέτρος Αποστολίδης, Ελένη Γούση (δημιουργία λογότυπου), Ιωάννης Παπαϊωάννου, Αλέξανδρος Κωστούλας

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:

Ζωίτσα Βλάχου (ΠΕ86 Πληροφορικής, υπευθ. Ομίλου) και Χρυσάνθη Μπάρκα (ΠΕ01 Θεολόγος)

Σύνδεσμος βίντεο: https://video.sch.gr/asset/detail/TQaXQXQcmXdjJPc3P83pFTCY/o1dO6bXQHRWZZNpNWLHCc0aE 

si4kids award1si4kids2

Μια όμορφη και δημιουργική συνάντηση είχε ομάδα μαθητών/τριών του 1ου Προτύπου Γυμνασίου Πρέβεζας, με τον καταξιωμένο ερμηνευτή παραδοσιακής μουσικής και παλιό μαθητή του σχολείου, κ. Μιχάλη Ζάμπα. Η ομάδα ασχολείται με πολιτιστικό πρόγραμμα, σχετικό με την παραδοσιακή μουσική στον κύκλο της ζωής. Ο κ. Ζάμπας, μίλησε με τα παιδιά και την καθηγήτρια κ. Όλγα Κουρεμένου, που είναι υπεύθυνη του προγράμματος, άκουσε κάποια από τα ηχογραφημένα για το πρόγραμμα τραγούδια τους και τραγούδησε μαζί τους. Αποσπάσματα από τα κοινά τους τραγούδια, θα ενσωματωθούν στην εργασία των παιδιών. Τον ευχαριστούμε για τη συμμετοχή του.

zambas