από την/ον 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το “Πρωτότυπο” περιοδικό του σχολείου μας στην Ανοικτή Βιβλιοθήκη
Το “Πρωτότυπο” περιοδικό του σχολείου μας στην Ανοικτή Βιβλιοθήκη
Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι το πρώτο τεύχος του μαθητικού μας περιοδικού «Πρωτότυπο», που εκδόθηκε με τη δημιουργική προσπάθεια της συντακτικής μας ομάδας, έχει πλέον αναρτηθεί στην Ανοικτή Βιβλιοθήκη, έναν σημαντικό ψηφιακό χώρο που φιλοξενεί ποιοτικές και πρωτότυπες εκδόσεις.
Η ανάρτηση του περιοδικού μας στην πλατφόρμα αυτή αποτελεί μια υπέροχη αναγνώριση των κόπων και της συλλογικής δουλειάς των μαθητών και των μαθητριών μας. Η θεματολογία του περιοδικού, με ιδιαίτερη έμφαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τη σύνδεσή της με την καθημερινότητά μας, συμπληρώνεται από συνεντεύξεις, άρθρα για σύγχρονα ζητήματα, και καταγραφές των καινοτόμων δράσεων του σχολείου μας.
Η ομάδα μας εργάστηκε με συνεργασία, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό, δίνοντας ζωή σε ένα εγχείρημα που συνδυάζει έμπνευση, ενημέρωση και έκφραση. Ευχαριστούμε θερμά την Ανοικτή Βιβλιοθήκη και τον Γιάννη Φαρσάρη για την πολύτιμη υποστήριξή τους και την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας σε ευρύτερο κοινό.
Αυτή η σημαντική στιγμή μάς δίνει δύναμη να συνεχίσουμε το ταξίδι της γνώσης και της δημιουργίας με ακόμα μεγαλύτερο ζήλο. Το δεύτερο τεύχος του περιοδικού βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες ιδέες και πρωτοβουλίες με όλους εσάς.
Μπορείτε να διαβάσετε το περιοδικό μας στην Ανοικτή Βιβλιοθήκη εδώ.
από την/ον 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας “Πιάσε τη Σημαία”
Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα της συμμετοχής των μαθητών μας στον φετινό Πανελλήνιο Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας«Πιάσε τη Σημαία» (Capture the Flag – CTF), που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ινστιτούτου Πληροφορικής του ΙΤΕ, υπό την αιγίδα της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025.
Συνολικά, στον διαγωνισμό συμμετείχαν 484 ομάδες και 614 μαθητές από όλη την Ελλάδα. Ο διαγωνισμός είχε πρωτίστως εκπαιδευτικό χαρακτήρα, αποσκοπώντας να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από θέματα Κυβερνοασφάλειας, την κατανόηση των κινδύνων του διαδικτύου και την καλλιέργεια δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων σε πραγματικές συνθήκες. Οι μαθητές μας, που προέρχονταν από τη Γ’ τάξη Γυμνασίου και την Α’ Λυκείου, ανταποκρίθηκαν εξαιρετικά στις προκλήσεις του διαγωνισμού.
Αναλυτικά, οι θέσεις που κατέλαβαν οι μαθητές/τριες μας είναι οι εξής:
12η θέση – Κωνσταντίνος Νάσης (Α’ Λυκείου)
19η θέση – Φίλιππος Ζήσης (Α’ Λυκείου)
20η θέση – Ιωάννης Παπαϊωάννου (Γ’ Γυμνασίου)
56η θέση – Ελένη Γούση (Α’ Λυκείου)
65η θέση – Ηλέκτρα Κιάφα και Βασιλική Σαρακινού (Α’ Λυκείου)
Η πρόοδός τους είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, αν αναλογιστούμε ότι πέρσι, στην πρώτη μας συμμετοχή, οι ομάδες μας κατέλαβαν τις θέσεις 43η, 70η και 93η. Οι φετινές επιδόσεις επιβεβαιώνουν την αυξημένη εμπειρία, την καλύτερη προετοιμασία και το αμείωτο ενδιαφέρον των μαθητών μας για την Κυβερνοασφάλεια.
Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να επιλύσουν ποικίλες και απαιτητικές προκλήσεις από τομείς όπως τεχνικές Web Exploitation, επεξεργασία Cookies, ανάλυση και επεξεργασία πηγαίου κώδικα, ανάλυση δεδομένων επιθέσεων, κρυπτογραφία, τεχνικές Hashing, Forensics, SQL Injection.
Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκόμισαν περιλαμβάνουν:
Ενημέρωση για την ασφάλεια των δικτύων και τις τεχνικές του Ηθικού Hacking.
Ενίσχυση της κριτικής σκέψης στο διαδίκτυο και κατανόηση των κενών ασφαλείας.
Αναγνώριση της σημασίας της προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Επιπλέον, οι μαθητές προσέγγισαν το πεδίο της Κυβερνοασφάλειας ως έναν πιθανό επαγγελματικό προσανατολισμό. Πάνω απ’ όλα, καλλιέργησαν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας – πολύτιμα εφόδια για το μέλλον. Το σχολείο μας θα συνεχίσει να στηρίζει τη συμμετοχή των μαθητών σε διαγωνισμούς που προάγουν την καινοτομία, την τεχνολογική κατάρτιση και την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την εξαιρετική τους προσπάθεια και τις επιτυχίες τους! Ευχαριστούμε επίσης το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου για την ευκαιρία που παρέχει στους νέους να γνωρίσουν καλύτερα τον συναρπαστικό κόσμο της Κυβερνοασφάλειας!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Πρέβεζας με Λ.Τ., με τη συμμετοχή τους σε διάφορες χριστουγεννιάτικες δράσεις, μετέφεραν το πνεύμα των γιορτών στην τοπική κοινωνία και μοιράστηκαν την αγάπη και τη χαρά των Χριστουγέννων. Ακολουθούν οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν:
1. Χριστουγεννιάτικη συναυλία στο Μουσείο
Ο Όμιλος Μουσικής του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού κ. Όλγας Κουρεμένου, παρουσίασε χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα στα εγκαίνια περιοδικής έκθεσης ψηφιδωτών του Αρχαιολογικού Μουσείου Νικόπολης. Η συναυλία πρόσφερε στους παρευρισκόμενους μια μοναδική εορταστική εμπειρία. Στην τεχνική υποστήριξη συνέβαλε η κ. Ζωίτσα Βλάχου.
2. Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική αγορά
Με κάλαντα και τραγούδια στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο που μας διαθέτει ο Δήμος, στην κεντρική αγορά, δίνοντας μια γιορτινή νότα στους περαστικούς και στα γύρω καταστήματα. Συμμετείχε ο Όμιλος Μουσικής του σχολείου και αντιπροσωπεία του 15/λούς Συμβουλίου των μαθητών. Συνοδοί εκπαιδευτικοί, κ.κ. Όλγα Κουρεμένου και Όλγα Τζατζά.
3. Ο Όμιλος Μουσικής στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Prisma 91,6
Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή της δημοσιογράφου κ. Αθηνάς Παππά, κάναμε μία όμορφη συζήτηση για τα κάλαντα και παρουσιάσαμε δείγμα της δουλειάς μας από Σμύρνη, Θράκη, Πελοπόννησο, καθώς και τα Πανελλήνια. Επίσης, μιλήσαμε για τις φετινές μας δραστηριότητες και τα έργα που είναι σε εξέλιξη.
4. Bazaar βιβλίων
Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας συγκέντρωσαν αρκετά βιβλία, τα οποία προθυμοποιήθηκαν να χαρίσουν σε ένα συμβολικό bazaar στο χώρο του χριστουγεννιάτικου χωριού. Τα βιβλία έγιναν πολύ γρήγορα ανάρπαστα, αφού οι περαστικοί έδειξαν μεγάλη ανταπόκριση. Τα παιδιά του Oμίλου Mουσικής συνόδευσαν τη δράση με χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Συνοδοί και αρωγοί στη δράση οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Mαρία Ρωμαΐδου, Όλγα Τζατζά και Όλγα Κουρεμένου.
5. Κάλαντα και προσφορά αγάπης
Ο Όμιλος Μουσικής τραγούδησε τα κάλαντα στο Γηροκομείο, στο 6ο Νηπιαγωγείο, στη Λαϊκή Αγορά και στη Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας, μεταφέροντας το πνεύμα και τη χαρά των Χριστουγέννων. Παράλληλα, παραδόθηκαν τρόφιμα στο Γηροκομείο, εκφράζοντας τη στήριξη και τη φροντίδα των μαθητών/τριών μας προς τους ηλικιωμένους. Συνοδοί εκπαιδευτικοί: κ.κ. Όλγα Κουρεμένου και Ζωίτσα Βλάχου.
Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, συγκέντρωσαν τρόφιμα, τα οποία παραδόθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο για τη στήριξη ευάλωτων ομάδων της τοπικής κοινωνίας. Τα τρόφιμα μετέφεραν οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Όλγα Κουρεμένου, Μαρία Ρωμαΐδου και Αθανάσιος Γεωργατσέλης.
Μέσα από αυτές τις δράσεις, οι μαθητές/τριες μας έγιναν πρεσβευτές του πνεύματος των Χριστουγέννων, προσφέροντας χαρά και αισιοδοξία στην τοπική κοινωνία. Παράλληλα, μέσα από την έμπρακτη προσφορά και την κοινωνική ευαισθησία που έδειξαν, ανέδειξαν τη σημασία της αλληλεγγύης και της στήριξης όσων έχουν ανάγκη, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα ανθρωπιάς.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την υπέροχη προσπάθεια!
Ευχόμαστε σε όλους καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος, γεμάτο υγεία, αγάπη και δημιουργία!
από την/ον 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Ερμηνείας και Διαδραστικής Ψηφιακής Ενημέρωσης του Εθνικού Πάρκου Υγροτόπων Αμβρακικού
Σχολική Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Ερμηνείας και Διαδραστικής Ψηφιακής Ενημέρωσης
του Εθνικού Πάρκου Υγροτόπων Αμβρακικού
Η επίσκεψη της Α’ τάξης Λυκείου του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Πρέβεζας στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Ερμηνείας και Διαδραστικής Ψηφιακής Ενημέρωσης του Εθνικού Πάρκου Υγροτόπων Αμβρακικού, την Παρασκευή, 20/12/2024, αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές του σχολείου μας. Το Εθνικό Πάρκο Αμβρακικού, με την πλούσια βιοποικιλότητα και την εκπληκτική φυσική ομορφιά του, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς υγροτόπους της Ελλάδας, ενώ το Κέντρο αποτελεί το σημείο αναφοράς για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τη διάδοση της γνώσης γύρω από την προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος.
Κατά την επίσκεψη, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν από τον κ. Στράτο Φλούδα για τη σημασία των υγροτόπων και τον ρόλο τους στην προστασία της φύσης και της τοπικής βιοποικιλότητας. Η ξενάγηση περιλάμβανε ενημέρωση για τα υδρολογικά χαρακτηριστικά του Αμβρακικού Κόλπου, την ιδιαίτερη ιχθυοπανίδα και ορνιθοπανίδα του, καθώς και τη σπουδαιότητα της διατήρησης των υγροτόπων για την υγεία του πλανήτη.
Μια από τις πιο εντυπωσιακές στιγμές της επίσκεψης ήταν η παρακολούθηση και αναγνώριση διαφόρων πτηνών ζωντανά, μέσω διαδικτυακής κάμερας, στο έλος της Ροδιάς. Επιπλέον, η περιήγηση στον εξωτερικό χώρο του Κέντρου μας επέτρεψε να παρατηρήσουμε τη φυσική ομορφιά της περιοχής και να κατανοήσουμε καλύτερα τις αλιευτικές τεχνικές που εφαρμόζονται μέχρι σήμερα στις λιμνοθάλασσες του πάρκου.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε μέσα στα πλαίσια της Καινοτόμου Δράσης «Μαθαίνω για τη Διαχείριση Οικοσυστημάτων» που υλοποιείται στο σχολείο μας. Η υπεύθυνη καθηγήτρια και οι μαθητές του σχολείου θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά τον προϊστάμενο του ΟΦΥΠΕΚΑ Εθνικού Πάρκου Υγροτόπων Αμβρακικού κ. Στράτο Φλούδα για την θερμή υποδοχή και την εξαιρετική διδακτική εμπειρία που μας προσέφερε. Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κα Ζωίτσα Βλάχου, ΠΕ86, για την συμμετοχή της.
Τα παιδιά του ομίλου Τεχνολογίαςμε τίτλο“MyCarrer – STEM”την Πέμπτη 19/12/2024, διείσδυσαν στο περιβάλλον του επαγγέλματος του Μηχανολόγου Μηχανικού και Μηχανικού παραγωγής & Διοίκησης! Τις πόρτες του γραφείου μελετών του κ. Αντωνίου Αποστόλη μας άνοιξε η κ. Αντωνίου Μαρία.
Τα παιδιά γνώρισαν από κοντά τις συνθήκες εργασίας από την αρχική μελέτη και δημιουργία μηχανολογικών σχεδίων με βοήθεια εμπορικών λογισμικών σχεδιασμού, την συνεργασία με αρχιτέκτονες, πολιτικούς και ηλεκτρολόγους μηχανικούς έως και την επίβλεψη κατά την υλοποίησης τους σε πραγματικό χώρο.
Έγινε παραδειγματική επίδειξη στους μαθητές της μελέτης και των σχεδίων εγκατάστασης δεξαμενών υγρών καυσίμων προς έγκριση άδειας λειτουργίας πρατηρίου, μελέτη και σχέδιο τρέιλερ οχημάτων καθώς και μηχανολογικές μελέτες συγκροτήματος κατοικιών καθώς και επίδειξη δημιουργίας δοκιμίων από έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή.
Δόθηκε έμφαση στο πολυποίκιλο πεδίο εργασιών του επαγγέλματος όπως: μελέτες κεντρικών θερμάνσεων, ύδρευσης, ψύξης, πυρασφάλειας κτιριακών εγκαταστάσεων, σχεδιασμός και λειτουργία ενεργειακών συστημάτων (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας), σχεδιασμός και κατασκευή μηχανημάτων, βιομηχανικών εγκαταστάσεων και μεταφορικών μέσων, εφαρμογή στη βιοϊατρική μηχανική με σχεδιασμό ιατρικών συσκευών και εξοπλισμού, ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και προϊόντων, διοίκηση παραγωγής, διαχείριση έργων, επιμετρήσεις/προ-μετρήσεις έργων, σχεδιασμός ρομποτικών συστημάτων κ.α.
Μέσα από τη συζήτηση επισημάνθηκαν οι συνθήκες του επαγγέλματος όπως η ευθύνη, η σπουδαιότητα της συνεργασίας με άλλες ειδικότητες και η διεκδίκηση εργασιών στον ιδιωτικό τομέα.
Επίσης αναφέρθηκαν τα κοινά επαγγελματικά δικαιώματα των ανωτέρω ειδικοτήτων Μηχανολόγου Μηχανικού και Μηχανικού παραγωγής & Διοίκησης.
Η επίσκεψη εντάσσεται στην θεματολογία του ομίλου που είναι η γνωριμία των μαθητών με επαγγέλματα STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) εστιάζοντας σε γυναίκες που ασχολούνται με επαγγέλματα STEM ( στο πλαίσιο του προγράμματος Girls Go Circular -συνεργασία ομίλου με τον οργανισμό JA Greece).
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αντωνίου για την θερμή υποδοχή και ξενάγηση στον επαγγελματικό της χώρο!
Αντωνίου Μαρία: Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Πολυτεχνείου Κρήτης, Μεταπτυχιακό στα Συστήματα Αυτοματισμού και Ρομποτικής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
από την/ον 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δίωρο Webinar: «Μαθαίνοντας Πρώτες Βοήθειες»
Δίωρο Webinar: «Μαθαίνοντας Πρώτες Βοήθειες»
Στις 18/12/2024, οι μαθητές, οι μαθήτριες και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον δίωρο webinar που οργανώθηκε από τον οργανισμό “Kids Save Lives”. Το θέμα του webinar ήταν η παρουσίαση βασικών πρώτων βοηθειών, προσαρμοσμένων για παιδιά, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την απόκτηση πρακτικών γνώσεων σε θέματα ζωτικής σημασίας. Η διοργάνωση του webinar έγινε με την υποστήριξη της κ. Μαγαλιού, υπεύθυνης του ομίλου υγείας του σχολείου μας “Εκμάθηση Πρώτων Βοηθειών”.
Με τέτοιες δράσεις, καλλιεργούμε την υπευθυνότητα, την αλληλεγγύη και την αυτοπεποίθηση των παιδιών μας, προετοιμάζοντάς τα για σημαντικές προκλήσεις της ζωής.
Ευχαριστούμε θερμά τον οργανισμό “Kids Save Lives” για την εξαιρετική παρουσίαση και την ευκαιρία που έδωσε στους μαθητές και στις μαθήτριές μας να μάθουν πώς να σώζουν ζωές.
Την Τρίτη 17/12/2024 “μύρισαν” Χριστούγενναστο 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πρέβεζας !
Στο πλαίσιο του εθνικού δικτύου «διατροφή περιβάλλον & υγεία» του ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας-Νεάπολης, υλοποιήθηκε η δράση: “Συνταγές με άρωμα Χριστουγέννων και λίγα τροφοχιλιόμετρα!” .
Οι μαθητές του δικτύου παρακολούθησαν διαδικτυακά την δράση και γνώρισαν παραδοσιακές συνταγές (γλυκά, σαλάτες, φαγητά, χριστόψωμο, κ.α.) που εκτελούνται σε κάθε γωνιά της Ελλάδος την περίοδο των Χριστουγέννων.
Στο δίκτυο συμμετέχουν οι μαθητές της Α’ γυμνασίου (τμημάτων Α1 & Α2) στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας (κεφ.3ο :Διατροφή) καθώς και οι συμμετέχοντες μαθητές του ομίλου Τεχνολογίας & περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο: «Μια μπουκιά Πρέβεζα!», το οποίο θα παρουσιαστεί στο 3ο Πανελλήνιο μαθητικό συνέδριο « Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου!», στο Πειραματικό λύκειο Πάτρας στις 29/03/2025.
από την/ον 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ·Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης: “Βία και Εξαρτήσεις”
Από τις 9/12/2024 έως και τις 12/12/2024, το σχολείο μας φιλοξένησε μία σημαντική δράση ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης με θέμα “Βία και Εξαρτήσεις”. Η δράση οργανώθηκε με πρωτοβουλία της κ. Μαγαλιού (Φυσικό του σχολείου μας), η οποία απηύθυνε πρόσκληση στους κ. Γιώργο Γέρο (κοινωνιολόγο) και κ. Γιώτα Κεφάλα (κοινωνική λειτουργό) του ΚΕΠΡΟΝΑΠ(Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Νομού Πρέβεζας).
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο κ. Γέρος και η κ. Κεφάλα πραγματοποίησαν δίωρες συναντήσεις με κάθε τμήμα του σχολείου μας, όπου μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, συζητήσεις και βιωματικά εργαστήρια, ανέλυσαν τις έννοιες της βίας και των εξαρτήσεων. Επίσης, προσέφεραν χρήσιμες συμβουλές και εργαλεία στους μαθητές και τις μαθήτριες για την αντιμετώπιση και πρόληψη αυτών των φαινομένων.
Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών μας ήταν εντυπωσιακά, ενώ η δράση αυτή αποτέλεσε μία πολύτιμη ευκαιρία για τη διαμόρφωση στάσεων και αξιών που προάγουν τη συνεργασία, την αλληλοϋποστήριξη και τη θετική διαχείριση δύσκολων καταστάσεων.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γιώργο Γέρο και την κ. Γιώτα Κεφάλα για την εξαιρετική τους συμβολή στη προσπάθεια του σχολείου για ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση των μαθητών μας σε θέματα σχετικά με τη βία και τις κάθε μορφής εξαρτήσεις.
Τα παιδιά του ομίλου Τεχνολογίας “MyCarrer – STEM” την Πέμπτη 5/12/2024, ανακάλυψαν τον κόσμο της Αρχιτεκτονικής! Η κ. Σαρρή Βασιλική αρχιτέκτονας μηχανικός μας άνοιξε τις πόρτες του γραφείου της και μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά το συναρπαστικό επάγγελμα του αρχιτέκτονα μηχανικού!
Η επίσκεψη εντάσσεται στην θεματολογία του ομίλου που είναι η γνωριμία των μαθητών με επαγγέλματα STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) εστιάζοντας σε γυναίκες που ασχολούνται με επαγγέλματα STEM ( στο πλαίσιο του προγράμματος GirlsGoCircular -συνεργασία ομίλου με τον οργανισμό JAGreece).
Η κ. Σαρρή μας μίλησε για τις προϋποθέσεις επιλογής του επαγγέλματος που είναι η αγάπη για δημιουργία, φαντασία και δημιουργικότητα, δεξιοτεχνία στο ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο, καλές γνώσεις μαθηματικών και φυσικής και ομαδικό πνεύμα. Επισήμανε τα πλεονεκτήματα του επαγγέλματος όπως δημιουργική ελευθερία, επίδραση στη κοινωνία, ποικιλία εργασιών και καλές προοπτικές απασχόλησης αλλά και τα μειονεκτήματα που είναι οι πολλές ώρες δουλειάς, η ύπαρξη στρεσογόνων καταστάσεων και ο ανταγωνισμός ειδικά στο ελεύθερο επάγγελμα.
Τα παιδιά του ομίλου γνώρισαν από κοντά τα εργαλεία για τη δημιουργία γραμμικών σχεδίων και μακετών (ραπιδογράφοι, ρυζόχαρτο, όργανα σχεδίασης, υλικά κατασκευής μακετών κ.α.) και έμαθαν για τη διαδικασία που απαιτείται για τη δημιουργία μίας κατοικίας ( δημιουργία κατόψεων-τομών κ.α., προετοιμασία φακέλου για έγκριση από τη πολεοδομία, συνεργασία αρχιτέκτονα με άλλες ειδικότητες όπως πολιτικού μηχανικού και εργολάβων κατασκευής).
Ακολούθησε συζήτηση και κάλυψη όλων των αποριών των μαθητών από την κ. Σαρρή!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κ. Σαρρή, Αρχιτέκτονα Μηχανικό, για την θερμή υποδοχή και την όρεξη να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις και την εμπειρία της στους μαθητές μας!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.