Με την παρουσία πλήθους γονέων και του κ. Γρηγορίου Κουμπή, εκπροσώπου του Δήμου, τελέστηκε ο φετινός μας αγιασμός! Ακολούθησαν σύντομοι αλλά θερμοί χαιρετισμοί και ευχές από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο, οι οποίες μεταφέρθηκαν από τον πατέρα Γεώργιο, καθώς και από τη διευθύντρια του σχολείου μας κ. Κων/λα Καινουργιώτη-Τσόλκα και τον κ. Κουμπή. Μετά την τελετή, μοιράστηκαν τα σχολικά βιβλία στα παιδιά, ενώ τους ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των επόμενων ημερών. Ευχόμαστε σε όλους, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Αγιασμός
Διεξαγωγή συμπληρωματικών διαδικασιών για εισαγωγή μαθητών/τριων για το σχολ. έτος 2024-25
Έχοντας υπόψη:
-
το Ν. 4692/12-06-2020
-
την Υ.Α. 25451/Δ6/14-3-2024 (ΦΕΚ 1671)
το ΕΠ.Ε.Σ. του 1ου Προτύπου Γυμνασίου Πρέβεζας με Λ.Τ. (αριθμ. 1η/02-09-2024 Πράξη του ΕΠ.Ε.Σ.)
προκηρύσσει:
- 12 θέσεις μαθητών/τριών στη Β΄ Τάξη Γυμνασίου
-
9 θέσεις μαθητών/τριών στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου
και
- 27 θέσεις μαθητών/τριών στην Α’ Τάξη Λυκείου
Η υποβολή αιτήσεων για τη συμμετοχή στις εξετάσεις γίνεται μετά από αίτηση-υπεύθυνη δήλωση και των δύο (2) γονέων/κηδεμόνων του/της μαθητή/τριας οι οποίες:
-
κατατίθενται αυτοπροσώπως στο σχολείο ή
-
αποστέλλονται υπογεγραμμένες και σκαναρισμένες στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του σχολείου και θα πρέπει να επισυνάπτονται υπεύθυνες δηλώσεις και των δύο γονέων/κηδεμόνων μέσω της διαδικασίας που προβλέπεται στην ιστοσελίδα gov.gr
από την Τρίτη, 03/09/2024 μέχρι και την Παρασκευή, 06/09/2024 και ώρες 8.00 – 13.30.
Την υπεύθυνη δήλωση μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ: Υπεύθυνη-Δήλωση
Αν ο αριθμός των υποψηφίων μαθητών/μαθητριών είναι ίσος ή μικρότερος από τον αριθμό των κενών θέσεων, το ΕΠ.Ε.Σ. του Προτύπου Γυμνασίου αποφασίζει την εισαγωγή όλων ανεξαιρέτως των υποψηφίων, χωρίς διενέργεια δοκιμασίας δεξιοτήτων. Σε διαφορετική περίπτωση θα διενεργηθεί δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων.
Οι υποψήφιοι/ες για την εισαγωγή στην Β΄και τη Γ’ τάξη Γυμνασίου αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους σε προηγούμενες τάξεις του Γυμνασίου και για την Α’ Λυκείου σε γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο Γυμνάσιο σχετικά με την κατανόηση κειμένου της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά. Το σύνολο των ερωτήσεων είναι 50 από τις οποίες οι 25 αφορούν την κατανόηση κειμένου της Ελληνικής Γλώσσας και οι υπόλοιπες τα Μαθηματικά.
Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί στις 09 Σεπτεμβρίου 2024 στις 9:30 πμ.
Ο Πρόεδρος του ΕΠ.Ε.Σ.
Δρ. Ιωάννης Φωτίδης
Πρόγραμμα επαναληπτικών εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2024
ΠΡΟΓΡAΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024
| 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024 | |
| Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
| Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | ΙΣΤΟΡΙΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
| ΦΥΣΙΚΗ | ||
| ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 8:30 |
Απολογισμός επιμορφωτικής δράσης Erasmus+
Απολογισμός επιμορφωτικής δράσης Erasmus+
Από 23η έως 29η Ιουνίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Φολίνιο της Ιταλίας επιμορφωτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης δέκα εκπαιδευτικών του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Πρέβεζας με Λ.Τ., στο πλαίσιο υλοποίησης εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Δημιουργικές στρατηγικές για τη διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση”. Η ομάδα των εκπαιδευτικών αποτελούμενη από τις: Καινουργιώτη-Τσόλκα Κ., Ρωμαΐδου Μ., Τζατζά Ό., Κουρεμένου Ό., Διαμαντοπούλου Μ., Μαγαλιού Μ., Γιαννούλη Σ., Πασσά Ό., Ζιώγα Σ., και Φατούρου Σ., ξεκίνησε το ταξίδι προς Ιταλία το πρωΐ της 23ης Ιουνίου από Πρέβεζα προς Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα και από εκεί αεροπορικώς προς Ρώμη. Το ταξίδι ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα όταν οι εκπαιδευτικοί με τη χρήση τρένου έφθασαν στον τελικό προορισμό τους στην πόλη Φολίνιο της Ιταλίας. Εκεί τους υποδέχθηκε ο υπεύθυνος του φορέα επιμόρφωσης κ. Roberto Grimaldi ο οποίος τους βοήθησε να τακτοποιηθούν στο κατάλυμά τους.
Την επόμενη μέρα, την 24η Ιουνίου που ήταν και η πρώτη μέρα επιμόρφωσης η ομάδα των εκπαιδευτικών με τη συνοδεία του κ. Roberto Grimaldi οδηγήθηκε στο χώρο επιμόρφωσης. Ο χώρος ήταν ένα παλιό οινοποιείο, σημαντικό μνημείο της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Είχε διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να φιλοξενεί πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις και να είναι διαθέσιμος και για άλλες χρήσεις. Εκεί συναντήσαμε τον επιμορφωτή μας κ. Paolo Russo. Η πρώτη ημέρα επιμόρφωσης περιελάμβανε γνωριμία και ενημέρωση για το Φολίνιο και την ευρύτερη περιοχή. Έγινε αναλυτική περιγραφή του περιεχομένου της επιμόρφωσης και τέθηκαν οι στόχοι με βάση τις ανάγκες των εκπαιδευομένων.
Οι επόμενες μέρες των μαθημάτων περιελάμβαναν ενημέρωση και πρακτικές δραστηριότητες σχετικά με τη μάθηση με βάση την έρευνα, τη μάθηση βάσει εργασιών, τη παιχνιδοποίηση στην εκπαιδευτική διαδικασία, άλλες σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις και χρήση εφαρμογών και ψηφιακών εργαλείων. Τα απογεύματα η ομάδα είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί και να περιηγηθεί στα αξιοθέατα του Φολίνιο αλλά και των γύρω περιοχών αφού σε ελάχιστο χρόνο με τη χρήση τρένων μπορούσε κανείς να πάει σε τοποθεσίες ιστορικού και τουριστικού ενδιαφέροντος (Spelo, Spoleto, Perugia, Roma). H τελευταία ημέρα των μαθημάτων ήταν αφιερωμένη στον αναστοχασμό και αφού δόθηκαν βεβαιώσεις παρακολούθησης η υπόλοιπη μέρα ήταν αφιερωμένη στην Ασίζη, μία πόλη μεσαιωνική, απαράμιλλου κάλλους και μεγάλης ιστορικής αξίας.
Την 29η Ιουνίου εγκαταλείψαμε το Φολίνιο και με το τρένο κατευθυνθήκαμε προς το αεροδρόμιο της Νάπολης για να επιστρέψουμε αεροπορικώς στην Πρέβεζα.
Συνολικά, θεωρούμε ότι οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό. Μέσα από αυτή την επιμορφωτική εμπειρία του Erasmus+ είχαμε την ευκαιρία να βελτιώσουμε ουσιαστικά τις δεξιότητές μας στη χρήση καινοτόμων, μαθητοκεντρικών μεθόδων διδασκαλίας που ενισχύουν τη συμμετοχή και τη συνεργασία μέσα στην τάξη. Παράλληλα, εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας γύρω από τη χρήση ανοιχτών και ψηφιακών πόρων και εργαλείων, οι οποίοι μπορούν να αξιοποιηθούν για τη δημιουργία δυναμικών μαθησιακών εμπειριών και την υποστήριξη της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Το πρόγραμμα μας ενδυνάμωσε, επίσης, ως προς την ικανότητά μας να συμβάλλουμε ενεργά στον εκσυγχρονισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της αξιοποίησης των ΤΠΕ, λειτουργώντας ως φορείς αλλαγής μέσα στο σχολικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα προβληματιστήκαμε σχετικά με την ένταξη αυτών των πρακτικών και εργαλείων στην ελληνική σχολική τάξη καθώς διάφοροι περιορισμοί ενδέχεται να αποβούν ιδιαίτερα σημαντικοί και μένει να φανεί κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί μας θα καταφέρουν να εφαρμόσουν τα διδαχθέντα στην πράξη!
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διάρκειας ενός (1) διδακτικού έτους, 2024-2025
Ενημέρωση για την «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής μαθητών/τριών, για το σχολικό έτος 2024-2025».
“Χρυσή” η Χαρά Γέρου στους Πανελλήνιους Αγώνες στίβου Κ18 στην Πάτρα
Τελικοί πίνακες εισακτέων και επιλαχόντων
Εκδήλωση παρουσίασης δράσεων της χρονιάς
Με μία ξεχωριστή εκδήλωση γιόρτασε το 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πρέβεζας, την Παρασκευή 31/5/2014, τη λήξη του σχολικού έτους στη Θεοφάνειο Αίθουσα Τέχνης, όπου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των Ομίλων, των Καινοτόμων Δράσεων και των προγραμμάτων του σχολείου (Αγωγής Υγείας, Καινοτόμες τεχνικές μάθησης, Πολιτισμού, Μουσικής, Όμιλος Πληροφορικής και Τεχνολογίας).
Πράγματι, η φετινή χρονιά στο 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πρέβεζας υπήρξε παραγωγικότατη και πλούσια σε εμπειρίες και σε επαφή με την τοπική κοινωνία, παρέχοντας γνώσεις και δεξιότητες στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Άλλωστε, την εκδήλωση, η οποία ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της διευθύντριας κ. Κωνσταντούλας Καινουργιώτη-Τσόλκα, τίμησαν με την παρουσία τους επιφανή μέλη της πόλης μας, όπως ο δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος και ο πρόεδρος της επιτροπής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κ. Χαράλαμπος Κακιούζης, καθώς και πολλοί μαθητές, γονείς και καθηγητές του σχολείου.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν εργασίες και δράσεις των μαθητών για την ιστορία, τον πολιτισμό, την τέχνη, τη μουσική, το περιβάλλον, αλλά και την τεχνολογία, την επιστήμη, την τεχνητή νοημοσύνη και την πληροφορική. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν και δράσεις που αφορούν την καθημερινότητα, την ασφάλεια και την εμπλοκή με την τοπική κοινωνία. Επιπλέον, προβλήθηκαν εργασίες και βίντεο με συμμετοχές των μαθητών μας σε ομίλους, προγράμματα, βραβεύσεις, σεμινάρια, ημερίδες και δράσεις, μουσικές εκδηλώσεις, ταξίδια σε Ελλάδα και εξωτερικό, εργαστήρια και δρώμενα, καθώς και το περιοδικό του σχολείου μας, το “Πρωτότυπο”.
Η πληθώρα και η ποικιλία των δράσεων και των εργασιών επιβεβαίωσαν το μεράκι και την αγάπη των μαθητών και των εκπαιδευτικών, για κάθε πλευρά της ζωής, αλλά και τόνισαν το διαρκώς εξελισσόμενο ρόλο του σχολείου μας, ενός σύγχρονου σχολείου που εμπλουτίζει τις γνώσεις και τις εμπειρίες των μαθητών, διευρύνει τους ορίζοντές τους και προωθεί την ομαδικότητα, τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα.











