Με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος «Θρησκευτικός και Αθλητικός Τουρισμός στην Πρέβεζα» πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο κολυμβητήριο και στα γήπεδα του τένις της Πρέβεζας όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα αθλήματα της κολύμβησης και της αντισφαίρισης καθώς και τη σημαντική τους παρουσία στην τοπική κοινωνία.

Συνεχίστε την ανάγνωση

Την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026 το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί τις κ.κ. Βασιλική Τσάτση, Κυριακή Μερκούρη και Ιππολίτη Καρβούνη από την 1η ΤΟΜΥ Πρέβεζας, καθώς και την κ. Τασούλα Τσιρώνη από το Κέντρο Υγείας Πρέβεζας, στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα υγείας. Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία και οργάνωση των κ.κ. Σοφίας Γιαννούλη (Φιλόλογο του σχολείου μας) και Μαρίας Μαγαλιού (Φυσικό του σχολείου μας).Συνεχίστε την ανάγνωση