Η Έκθεση που λειτουργεί σε συνεργασία με την Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Γιαννιτσών «ο Φίλιππος», περιλαμβάνει φωτογραφίες του Εκπαιδευτικού Στέφανου Ιωαννίδη, ο οποίος πραγματοποιεί ξεναγήσεις στους επισκέπτες μαθητές και μαθήτριες κάθε Τρίτη στις 10:00.
Μέχρι τώρα έχει επισκεφτεί την Έκθεση πλήθος παιδιών και από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και το πρόγραμμα των ξεναγήσεων θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος σχολικού έτους.
Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές που βοηθούν να υλοποιηθεί αυτή η δράση και ιδιαίτερα τον κ. Ιωαννίδη που με χαρά και μεράκι βιωματικά ξεναγεί κάθε εβδομάδα τους μαθητές και τις μαθήτριες στην Έκθεση Φωτογραφίας.
Από τη συντακτική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών.































