Οι επισκέψεις μαθητών στην Έκθεση Φωτογραφίας «Στα Ίχνη του Μεγάλου Αλέξανδρου» που οργάνωσε και φιλοξενεί το σχολείο μας συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό

Η Έκθεση που λειτουργεί σε συνεργασία με την Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Γιαννιτσών «ο Φίλιππος», περιλαμβάνει φωτογραφίες του Εκπαιδευτικού Στέφανου Ιωαννίδη, ο οποίος πραγματοποιεί ξεναγήσεις στους επισκέπτες μαθητές και μαθήτριες κάθε Τρίτη στις 10:00.
Μέχρι τώρα έχει επισκεφτεί την Έκθεση πλήθος παιδιών και από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και το πρόγραμμα των ξεναγήσεων θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος σχολικού έτους.
Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές που βοηθούν να υλοποιηθεί αυτή η δράση και ιδιαίτερα τον κ. Ιωαννίδη που με χαρά και μεράκι βιωματικά ξεναγεί κάθε εβδομάδα τους μαθητές και τις μαθήτριες στην Έκθεση Φωτογραφίας.
Από τη συντακτική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

Την Δευτέρα 17 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη της Β’ Γυμνασίου του σχολείου μας στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης. Μέσα από αυτή την εκδρομή, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συνδέσουν τη θεωρία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας που αφορά στην «οικογένεια» με την πραγματικότητα, εμβαθύνοντας στις αξίες της οικογένειας και της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Ο ρόλος του Παιδικού Χωριού στο Φίλυρο είναι πολύ σημαντικός, καθώς προσφέρει ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον σε παιδιά που έχουν απομακρυνθεί από τις φυσικές τους οικογένειες. Οι εγκαταστάσεις του, όπως οι 8 κατοικίες, η εκκλησία, το κτίριο πολλαπλών χρήσεων και οι αθλητικές εγκαταστάσεις, δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη των παιδιών τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.
Η συνδυασμένη δράση προσφοράς ειδών καθημερινής ανάγκης ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την εκπαιδευτική αυτή εμπειρία, αφού οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να δείξουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους και να συνειδητοποιήσουν τις ανάγκες των άλλων ανθρώπων.
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την αξία τέτοιων οργανισμών και να στηρίζουμε πρωτοβουλίες που παρέχουν στέγη, φροντίδα και αγάπη σε παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη.
Ευχαριστούμε τις καθηγήτριες που συνόδευσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες: Ταταρούδη Ντίνα, Παυλίδου Μαρία, Μπακίρτση Μάνια, Δουβλετή Θάλεια και Τριανταφυλλίδου Ελένη.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ eTwinning

Συνεχίζεται στο σχολείο μας το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με θέμα: “Create a happy classroom, a positive surrounding”. Βασικό κομμάτι των eΤwinning έργων αποτελούν οι διαδικτυακές συναντήσεις μαθητών που βελτιώνουν τις ψηφιακές και τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, συντελούν στην απόκτηση αυτοπεποίθησης στη χρήση μιας ξένης γλώσσας και προσδίδουν ενδιαφέρον κι απόλαυση στο πρόγραμμα.
Γι΄αυτόν το λόγο, την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, επικοινώνησαν μέσω της πλατφόρμας Webex με τους εταίρους τους από την Ιταλία, Τουρκία και Πολωνία. Αντάλλαξαν ιδέες και προβληματισμούς σχετικά με θέματα με τα οποία ασχολήθηκαν κατά τη διάρκεια του έργου όπως το άγχος στο σχολείο και τις τεχνικές αντιμετώπισής του καθώς και τους συχνότερους κινδύνους στο διαδίκτυο με τους οποίους έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά. Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό στην παραπάνω συνάντηση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι αν και από διαφορετικές χώρες, όλοι οι έφηβοι σήμερα έχουν κοινούς προβληματισμούς κι έρχονται αντιμέτωποι με τις ίδιες προκλήσεις.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο κ. Μιχαηλίδη Στέφανο για την σημαντική τεχνική υποστήριξη που προσέφερε.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:
Ανδρεάδου Δήμητρα ΠΕ02
Μητκούδη Ανθή ΠΕ06
Παπαδοπούλου Ζωή ΠΕ05