ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ «Κλικ Προστάτεψέ το»

Εβδομάδα επιτραπέζιου παιχνιδιού χαρακτηρίστηκε από το σχολείο μας η τελευταία εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα.

Έτσι θα γίνουν κάποιες δράσεις αυτό το διάστημα με σκοπό οι μαθητές μας να επικοινωνήσουν και να χαρούν  λίγο περισσότερο μεταξύ τους  μέσα από το παιχνίδι.

Είναι γεγονός ότι η τεχνολογία μας βοηθάει να κερδίσουμε χρόνο αλλά από την άλλη μας τον κλέβει όταν την κάνουμε κυρίαρχο στον ελεύθερό μας χρόνο. Οι ατελείωτες ώρες μπροστά στα κινητά, τους υπολογιστές, τις τηλεοράσεις μας απομονώνουν και μας κόβουν την διάθεση για δημιουργία και πραγματική επικοινωνία.

Είναι καιρός κάποια στιγμή να αρχίσουμε να αντιστεκόμαστε. Ας ξεκινήσουμε παίζοντας στον πραγματικό κόσμο με τους συμμαθητές μας, τους φίλους μας και την οικογένειά μας. Το πραγματικό παιχνίδι δεν σταματάει στα δώδεκα χρόνια μας!  Ίσα ίσα μπορεί να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο με τους δικούς μας και όχι μόνο σε όλη μας την ζωή!

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τις μαθήτριες του Γ5 Τσομπάνη Σοφία και Τσεχελίδου Πασχαλίνα που επιμελήθηκαν την αφίσα καθώς και όλα τα παιδιά των τμημάτων Γ3, Γ4 και Γ5 που συμμετέχουν στις δράσεις!

Καλά Χριστούγεννα

Από την υπεύθυνη των δράσεων

Δουβλετή Θάλεια – Πληροφορικό

“Πρώτες Βοήθειες” – “Εργαστήρια Δεξιοτήτων”

Το σχολείο μας διοργανώνει πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών από το 2013 με υπεύθυνη την πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια και συνάδελφο Κωνσταντία Ταταρούδη. Κρίνοντας σημαντικό το παραπάνω πρόγραμμα, στα πλαίσια του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” , στην πρώτη ενότητα με θέμα “Πρώτες Βοήθειες” δόθηκε έμφαση στην εφαρμογή ΚΑΡΠΑ. Οι μαθητές των τμημάτων Β5,Γ4,Γ5 με υπεύθυνη του μαθήματος την εκπαιδευτικό Ανθή Μητκούδη έκαναν πρακτική εξάσκηση σε προπλάσματα μετά το τέλος του θεωρητικού μέρους. Τα παιδιά συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό.

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα τμήματος Α2

Σήμερα, Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022, στο πλαίσιο της υλοποίησης περιβαλλοντικού προγράμματος και της συμμετοχής του σχολείου μας σε Εθνικό Δίκτυο, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών του Α2΄ για την αξιοποίηση των φύλλων και γενικότερα των οργανικών υπολειμμάτων για την παραγωγή φυσικού λιπάσματος (κομπόστ). Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από εκπαιδευτικό γεωπόνο συνεργαζόμενου σχολείου, μέσω τηλεδιάσκεψης.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την παρουσίαση, είχαν ενεργό συμμετοχή με την υποβολή ερωτήσεων, ολοκλήρωσαν επιτυχώς το φύλλο αξιολόγησης και έδειξαν ενθουσιασμό και αποφασιστικότητα για την υλοποίηση της κομποστοποίησης στο σχολείο.

 

Παπαδημητρίου Τάνια

Παπαδοπούλου Ζωή

Τριανταφυλλίδου Ελένη