ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Το 1ο Γυμνάσιο Αίγινας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει την μητέρα μαθητή του σχολείου μας, που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της, για την ευγενική προσφορά των είκοσι αντιγράφων από πίνακες μεγάλων ζωγράφων. Οι πίνακες ζωγραφικής πέραν του ότι ομόρφυναν το σχολείο μας, δίνουν και στα παιδιά ένα πολύ καλό αισθητικό ερέθισμα.
Τα σχολεία έχουν ανάγκη από τέτοιες προσφορές και ευελπιστούμε ότι στο μέλλον θα βρεθούν και άλλα άτομα να μιμηθούν τέτοιου είδους ευγενικών χειρονομιών.
Ο Διευθυντής
Δημήτριος Βαλωμένος




Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.