ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 μαθητές και καθηγητές του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Ξενοκράτειο Μουσείο στο Μεσολόγγι και είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τον περίφημο πίνακα του Ντελακρουά και τα πλούσια εκθέματα του μουσείου. Η ξενάγηση που έγινε από την υπεύθυνη του μουσείου, τόνωσε το ενδιαφέρον των μαθητών και άφησε σε όλους άριστες εντυπώσεις.
mesologgi4omesologgi2

ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2026-2027

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού,  (ΓΕ.Λ.1/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές  (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
▪ Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές θα πραγματοποιηθεί με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ
(TaxisNet). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο
σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια.

Για να γίνει αυτό, και προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει:

α) ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση, δηλαδή ο «Κηδεμόνας E-eggrafes», να συμπληρώσει την παρακάτω σχετική Υπεύθυνη Δήλωση:

2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Α

και

β) ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει την παρακάτω σχετική Υπεύθυνη Δήλωση:

2026-2027 ΥΔ_e-εγγραφές_Β

που τον αφορά και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα/κηδεμόνα που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
▪ Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο Υ.Δ.). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχετε ήδη δηλώσει στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
▪ Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet):

α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, η οποία είναι αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας, ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές θα ενημερωθείτε:
α. μέσω email από τη σχολική μονάδα που φοιτά κατά το τρέχον έτος ο/η μαθητής/τρια,
β. μέσω σχετικού Δελτίου Τύπου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και
γ. από την πρώτη σελίδα της εφαρμογής
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας θα είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή η σχετική εγκύκλιος, καθώς και οδηγοί χρήσης.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2026-2027.

Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών
Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

 

 

ΕΟΡΤΗ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2026

Όπως κάθε χρόνο μετά τη σχολική γιορτή που έγινε την παραμονή, ακολούθησε ο εκκλησιασμός, η κατάθεση στεφάνων και η παρέλαση. Το σχολείο μας για μιά ακόμα φορά έδωσε το παρών και πρωταγωνίστησε στις εκδηλώσεις.
EORTH 25 MARTIOY
stefani 25 3 26
parelash 25 3 26

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
   Σήμερα Τετάρτη 11 Μαρτίου μιά μεγάλη ομάδα μαθητών με τη συνοδεία τριών εκπαιδευτικών του σχολείου μας, επισκέφτηκε το 3ο Λύκειο Αγρινίου.
    Εκεί λειτουργεί μουσείο Ορυκτών, Απολιθωμάτων και Μετεωριτών. Είναι το μόνο μουσείο που έχει ενσωματωθεί σε δημόσιο σχολείο και λειτουργεί χάρη στο μεράκι και την επιμέλεια του εξαιρετικού συναδέλφου κ. Μπακολίτσα Κωνσταντίνου. Ο κ. Μπακολίτσας ανέλαβε την ξενάγηση των μαθητών, τους μίλησε γιά τη σύνδεση των εκθεμάτων με την ιστορική διαδρομή της γης και απάντησε πρόθυμα σε κάθε ερώτηση και απορία.
   Ευχαριστούμε τους μαθητές για τη συμμετοχή τους, τις συνοδούς καθηγήτριες του σχολείου μας, τη Διεύθυνση του 3ου Λυκείου και φυσικά το συνάδελφο κ. Μπακολίτσα για το χρόνο του και την καλή του διάθεση.  mpakolitsas3
mpakolitsas
mpakolitsas2

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ BULLYING

bullying2Την Πέμπτη 5 Μαρτίου το σχολείο μας συμμετείχε με ένα τμήμα σε διαδικτυακή ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο.
Η απουσία συλλογικότητας και ενσυναίσθησης δημιουργεί συχνά ανεξέλεγτες καταστάσεις.
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα σοβαρό θέμα που όπως αποδείχτηκε με τον πλέον τραγικό τρόπο, έχει ευρύτερες διαστάσεις σε όλη τη σχολική κοινότητα.bullying1

ΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ

Σήμερα Πέμπτη 26/2/2026 στο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήσαμε αθλητικές δραστηριότητες τιμώντας τη μέρα του φιλάθλου. Παρά τις βασικές ελλείψεις στις υποδομές του σχολείου μας, οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν θετικά.
filathloy

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΔΑΣΥ

Την Τετάρτη 18/2/2026 η κ. Καλοκαίρη Ειρήνη, ψυχολόγος και η κ. Τριανταφυλλάκη Ειρήνη, κοινωνική λειτουργός, μίλησαν στα παιδιά για το άγχος και τη διαχείρισή του. Ακολούθησε συζήτηση.

KEDASY1

KEDASY2

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ

Για να αποφύγουμε τα τσικνίσματα, αποφασίσαμε την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου να γίνει σχολικός περίπατος και κοπή βασιλόπιτας για μικρούς και μεγάλους. Η μέρα πέρασε με ξεμούδιασμα, γλυκίσματα και ευχές. Ελπίζουμε να είμαστε όλοι καλά για να το επαναλάβουμε και του χρόνου!

basilopita kathhghton

basilopita paidion

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ-ΒΑΘΜΟΙ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ

Την Τετάρτη 11-2-2025 και ώρα 11:30 καλούνται οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας να προσέλθουν στο χώρο του σχολείου προκειμένου να παραλάβουν τη βαθμολογία του Α’ Τετραμήνου και να ενημερωθούν γιά την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών.
Προτεραιότητά μας είναι τα παιδιά και επομένως η παρουσία όλων είναι απαραίτητη.