“ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΓΕΡΑ”

Στο σχολείο μας στα πλαίσια της ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ πραγματοποιείται το πρόγραμμα «ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΓΕΡΑ», που υλοποιούν οι νοσηλεύτριες Ευσταθοπούλου Έφη και Ευστρατιάδου Μαρία και σκοπό έχει να βοηθήσει τους μαθητές μας να αποκτήσουν ή να διατηρήσουν θετική στάση και συμπεριφορά στα θέματα φροντίδας της στοματικής υγείας.

Αναλυτικά οι στόχοι του προγράμματος, που επιτυγχάνονται αξιοποιώντας βιωματικές δράσεις μέσα σε κλίμα συνεργασίας μεταξύ των μαθητών, είναι οι μαθητές μας να διδαχθούν την ανατομία και την φυσιολογία της στοματικής κοιλότητας και να γνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους την διατηρούμε καθαρή και υγιή.

Επομένως, μέσα από το πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι μαθητές μας υπάρχει η δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε στάσεις και συμπεριφορές που θα τους βοηθήσουν να έχουν πάντα ένα υγιές και όμορφο χαμόγελο.

 

ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ!!!

Και συνεχίζουμε να εμπνεόμαστε από τη φύση….. Μια που έρχεται η άνοιξη , εμείς προσπαθούμε να τη φέρουμε όσο πιο νωρίς γίνεται…. και έτσι σκεφτήκαμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλά πια: ΚΟΥΛΟΥΡΆΚΙΑ. Αυτή τη φορά τους δώσαμε το σχήμα του χελιδονιού , με την άσπρη την κοιλίτσα …και μάλλον τα καταφέραμε καλά.

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2022

Παρά τις δυσκολίες δεν χάσαμε το κέφι μας και φέτος……..

Ντύσαμε τις μπανάνες μας ………

Βάλαμε τις μάσκες μας……

275217367 2768447436791824 205112614536956415 n

 

και…….χορέψαμε, τραγουδήσαμε και διασκεδάσαμε στους ρυθμούς των αποκριάτικων τραγουδιών.

Και του χρόνου με υγεία!!!

ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΣ “ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ” !!!

 Και κάπως έτσι συνεχίζουμε να υλοποιούμε τις ιδέες μας. Η κ. Αϊσέ σκέφτηκε να φτιάξουμε κουλουράκια… και όχι ότι και ότι αλλά κουλουράκια χελώνες. Πήγαμε λοιπόν στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μας και προμηθευτήκαμε τα απαραίτητα υλικά.

 

Μπήκαμε με ενθουσιασμό στην κουζίνα και ξεκινήσαμε την παρασκευή τους.

Μετρήσαμε, ανακατέψαμε, ζυμώσαμε και πλάσαμε……

 

και ιδού το αποτέλεσμα.

 

Στο τέλος φυσικά τα γευτήκαμε και τα απολαύσαμε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “Ο ΧΡΟΝΟΣ” ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΜΑΣ!

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το άρθρο της εφημερίδας “Ο Χρόνος” που αφορά την επίσκεψη μας στον ραδιοφωνικό σταθμό Χρόνος 87,5.

https://www.xronos.gr/reportaz/eidiko-dimotiko-sholeio-komotinis-episkefthike-radio-hronos-875fm

 

12

 

 

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ “ΧΡΟΝΟΣ 87,5”

Επιτέλους τα καταφέραμε!!!

Αντιπροσωπεία μαθητών και εκπαιδευτικών επισκεφτήκαμε την Τρίτη 1 Μαρτίου 2022 το ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης μας “Ράδιο Χρόνος στους 87.5 FM”. Εκεί με μεγάλη χαρά μας υποδέχθηκε ο εκδότης της εφημερίδας κ. Σταύρος Φανφάνης στον οποίο και παραδώσαμε την χειροποίητη κατασκευή “ένα χαρούμενο παλιό ραδιόφωνο ” και την κάρτα των μαθητών μας. Ο κ. Φανφάνης  μας ξενάγησε στους χώρους του σταθμού και με μεγάλη προθυμία απάντησε σε όλες μας τις ερωτήσεις. Μας παρουσίασε τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό που απαιτείται για να υπάρξει ένα στούντιο, καθώς και με ποιον τρόπο βγαίνει στον “αέρα” και μεταδίδεται ζωντανά μια εκπομπή. Στη συνέχεια μπήκαμε στο στούντιο και με τη βοήθεια του ηχολήπτη κ. Ψάλτη Σίμο  ηχογραφήσαμε και ακούσαμε τη δική μας συνέντευξη, με τους μαθητές να απαντάνε σε ορισμένες ερωτήσεις.

Μικροί και μεγάλοι το διασκεδάσαμε αφάνταστα, μας κέρασαν γλυκάκι και ενθουσιασμένοι πήραμε το δρόμο της επιστροφής αφού πρώτα ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το μέλλον.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Φανφάνη και τους εργαζόμενους του σταθμού για το ενδιαφέρον τους και για την άψογη φιλοξενία τους.

Ευχαριστούμε θερμά και τον πρόεδρο κ. Λυκούδη Νικόλαο και τους ανθρώπους της εταιρείας ¨Αστικά Κομοτηνής¨, που στηρίζει έμπρακτα τις δράσεις του σχολείου και φροντίζει για την μετακίνηση των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Μαρτάκια!

Μάρτης γδάρτης και κακός παλουκοκάφτης λέει η παροιμία

αλλά ο ήλιος καίει με μανία

γι’ αυτό και η δασκάλα  μας η κυρία Μαριάννα

με αγάπη και χαρά

μοίρασε Μαρτάκια σε όλου του σχολείου τα παιδιά!

 

Ευχαριστούμε κυρία Μαριάννα

Καλό μήνα σε όλους!

“Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-23”

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι αιτήσεις εγγραφής μαθητών στην Α΄τάξη του δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2022-23 , θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.

Το Ειδικό Δημοτικό σχολείο θα δέχεται τις αιτήσεις για το χρονικό αυτό διάστημα καθημερινά τις ώρες 10 :00πμ – 12:00πμ , στη διεύθυνση του σχολείου Μ. Σερρών 1 ( παλιά οδός Ξάνθης, μετά τις γραμμές των τρένων).

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής μπορείτε να απευθύνεστε και στο τηλέφωνο 25310 26536 και να ενημερωθείτε από το σχετικό έγγραφο του ΥΠΕΘ:

https://apis.mail.yahoo.com/ws/v3/mailboxes/@.id==VjN-_TXD44BuE9ClG0ENy-rQjrZiAm5hdi9Hx1vPQ0s1I_FTU6udspvqflx05szHn2MnAxR4qIF_IulksdQuleJGcg/messages/@.id==ADDera5BI7aKYhNC2QN6oFHmXB4/content/parts/@.id==2/refresh?appid=YMailNorrinLaunch&ymreqid=6c9db0c8-ddb8-c00e-1c86-a2000001aa00

“ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ” ΕΝ ΔΡΑΣΗ

Σκεφτήκαμε  να ομορφύνουμε το σχολείο μας……..

Αυτή είναι μόνο η αρχή…….

Έπεται και συνέχεια…. μείνετε μαζί μας συντονισμένοι!!!

ΟΙ ΤΑΪΣΤΡΕΣ ΜΑΣ!!!

Ήρθε ο χειμώνας με κρύο πολύ

Φοράμε μπουφάν, κασκόλ και σκουφί

Το κρύο θερίζει αλλά μένουμε ζεστοί

Στο σπίτι μας μέσα ή στη τάξη τη σχολική

Μαζί μας κρυώνουν πουλάκια μικρά

Και δύσκολα βρίσκουν τροφή τα φτωχά

Έτσι λοιπόν με μια ιδέα λαμπρή

η κυρία Αϊσέ βρήκε  λύση  μαγική!

Ταΐστρες να φτιάξουμε με απλά υλικά

τροφούλα  να δώσουμε στα πουλάκια τα μικρά!