Βάψιμο μαντρότοιχου από τη Β’ Τάξη
Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Β” τάξης ολοκλήρωσαν τις δράσεις του προγράμματος “Ενεργοί πολίτες του σχολείου” με το βάψιμο του μαντρότοιχου στην (περισσότερα…)
Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Β” τάξης ολοκλήρωσαν τις δράσεις του προγράμματος “Ενεργοί πολίτες του σχολείου” με το βάψιμο του μαντρότοιχου στην (περισσότερα…)